Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.11. > PřilítliMimozemšťani> 




Kdyby totiž vznikl takový institut, kde jsou shromážděny osoby s prokazatelnými metafyzickými schopnostmi, tak by ten institut mohl vydávat prohlášení a řešení všelijakých problémů ve společnosti. Vzhledem k tomu, že by to byla vědecky a exaktně dokazatelně skupina autorit s vyvinutým duchem, kteří vidí skrze vyšší světy příčin, tak by vydávali podněty a vysvětlení, která by byla konceptuálně skrze celou společnost funkční a společnost by se začala uzdravovat.

Mám ambice na takový institut, mám jasnou vizi s kosmologickým tahem, že tato věc bude zrealizována. U nás. Logicky asi v Praze, možná až po tom, co bude jaksi … uvolněna, což se může stát velkou potopou, nebo něčím neznámým. Nebo bude časem přirozeně redukovaná a přestavěná, určitě je to ale vize hezká, z o něco menší Prahy. Mám vize institutu na kopečku, kde přesně toto funguje. Snoubí se duchovnost s vědou a není to podfuk! Od nás se potom inspirují další a vzniknou další takové instituty po světě.

A tím se podchytí celá struktura moci a dojde k výměně moci, kdy ti, co vládli doposud silou a zločinem a uzurpací, budou muset předat vládu moudrým.
Přičemž, už vznik institutu, kde jsou autority oboru metafyziky a mají tedy vyspělou duši schopnou nadpřirozených schopností a kteří jsou schopni vidět světy příčin a jsou tedy také schopní dávat řešení a náhledy, které umožňují řešení velkých společenských neduhů – je vlastně znak toho, že se tento způsob moci, kdy vládnou silní zločinci násilím, už zlomil.
A já si myslím, že se k tomu časem dostaneme, protože jakmile bude depopulačními procesy ubývat zombie obyvatelstva starého věku, tak bude sílit tlak veřejnosti na něco takového.
Protože církev nestačí, ta selhala a nedůvěra ve společenský systém celkově je velký a mnoho lidí vyznává v realitě něco úplně jiného, než co se předvádí oficiálně, ve vládách, institucích a médiích. Protože tu však chybí cokoliv nosného a je tu akorát chaos, spousta sekt, duševních chorob a pokrytectví a selhávajících humanitních oborů, kdy vedou společnost do zkázy, při které odchází lidský duch a nastupuje kyborgizace … tak se bude ze strany těch, co nechtějí kyborgizaci a jsou proti NWO a v podstatě jsou alternativně, konspirativně a duchařsky založení vyvíjen čím dál větší tlak na nějaké řešení.
Takže časem bude muset vzniknout takový institut, kde budou duchařské, metafyzické magické, mystické schopnosti jasně vědecky podpořené a vznikne něco, co zalepí hubu všem a bude to prokazatelná autorita na poli vědy a mystiky. Přičemž, protože je toto nový věk a ne předváděčka, tak nečekáme na mesiáše, ale je nutné, aby se společnost skutečně shodla na nějakém systému autorit.
A já osobně neznám lepší prověrku, jestli je člověk kompetentní vyspělý duch, nebo ne, než podle toho, jestli má vyvinuté metafyzické schopnosti, nebo ne.

Samozřejmě, že vznik takového institutu je ještě poněkud v mlhách, ale věřím, že to přijde.
V současnosti by byl např. dost velký problém, jak odstředit z „výběrového řízení“ psychotronické projekty a také osoby z tajných projektů, které by se mohly vetřít mezi skutečné, přirozeně nadané uchazeče, přičemž by jejich schopnosti byly technologicky nastřelené.
Je jisté, že dokud je NWO a jejich možnosti v realitě příliš velké, není možné nic takového zařídit. Je to věcí budoucnosti.
Ovšem naše země k tomu má potenciál. A věřím, že budeme první, nebo jedni z prvních, kdo tento převratný institut budou mít.

Už kvůli tomu, že přece musí vyrůst i generace, která má toho všeho bordelu, co se tady děje, absolutně po krk. Lidi se začínají projevovat až po třicítce a reálně něco dělat se společností spíš až po čtyřicítce.
Tak co třeba dnešní desetiletí, nebo dvacetiletí, co z nich nakonec vypadne?
Možná, pokud si uchovají nějaké schopnosti a nerozemelou se na prach, budou mít tendence zkrátka udělat v chaosu funkční pořádek.
A protože už budou mít dost všech přiblblých keců do větru, prázdných vizí, všelijakých -ismů, náboženství i ezo businessu, bláznivých sekt, ideo podvodů všeho druhu … tak si třeba vydupou takový institut, který všechny ty věci mezi nebem a zemí začne nějak vědecky řešit.

Je to budoucnost, tam někde je. Institut :-D




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter