Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.11. >





Doba se musí nejdříve vytříbit, aby mohlo dojít k nějakému rozuzlení a pokroku.
Kupř. ta tolerance satanismu je strašně velká, úplně mě to děsí. Jáhl se ve svých videech předvádí, že „on jako satanista“ odsuzuje to a tamto ze všelijakých těch hříchů různých sektářů a když jsem se ještě zpětně dívala na diskuzi satanisty s buddhistou na jeho FB, jak si pěkně notují v toleranci, tak jsem si rozklikla satanistu a místo nějakého pitomého dvacetiletého pozérka našla někoho ve středním věku, kdo se poflakuje v marketingu vysoké školy v Praze…
Bleju.
Prostě Bestie a Antikrist.
Satanisti se snaží zkrátka prosadit svůj zločin přes pozérky a nefalšované svině z tvrdého businessu, že jako budou tito lidé tvrdit, „že jsou satanisti“ a tvářit se, že je to normálka a místo toho budou likvidováni lidé s normální vírou a nejvíce samozřejmě ti ve spojení s Galaktickou federací.
Čaroděje a lidi s čistou vírou nenávidí tito mocnáři a satanisti nejvíc, po celé věky.

Je to válka, hnusná.
Jenže tito satanisti, co prostě chtějí kyborgizaci, když jsou to „jen“ „jakoby“ satanisti, jako třeba Jáhl, jsou odporní bezvěrci, kteří se právě vzdali jakéhokoliv reálného duchovního a mystického vývoje.
Dejme tomu, že Jáhl i pan marketér nejsou reální zločinci. Nikoho neumučili, ani svoje domácí zvířátko, s čímž satanisti začínají. Nikoho z rodiny, žádné dítě, nic. Prostě nejsou reálně od krve. Jsou to jen nějací blázni, co si usmysleli, že skrze vlastní pozérství prosadí pojem „satanismus“, jako normu.
Že jako bude „v pohodě“ sedět u stolu s nějakými docenty z VŠ a tak a oni prostě budou říkat - „ahoj, já jsem satanista“ a vedle bude taky někdo říkat „ahoj, já jsem satanista“. A nebude jasné, kdo z nich doopravdy zabíjí a mučí nevinná zvířata a děti, protože bude v pohodě říkat „ahoj, já jsem satanista“ …. strašný.
No, svině jsou svině, satanista o sobě nebude říkat, že je satanista, tedy do doby, než bude normální říkat „jsem satanista“.
Je to prostě zrůdnost a urážka ducha a nikdo se skutečnou duší si toto nedovolí, i kvůli tomu, že zná metafyzické principy. Těmto „liberálním“ satanistům, nebo co to jako má být, jde o zavedení kyborgizace. To jsou zkrátka bezcitní lidé bez vyššího ducha, co jsou rozhodlí zničit duchovní vývoj celé rasy v technokracii a přímo navazují na německé úchylné filosofy, kteří postavili svoji zpupnost a ego na místo vyššího zákona.

Tito budou poraženi, jsem si tím velice jistá.
Jenže než se to stane, tak rozeserou celou společnost na úplné dno, bohužel.
Nacisti se chovají strašně sprostě, jak jsou u moci, tak lžou. Kupř. pomlouvají vyloženými nepravdami, třeba u voleb a i když jsou ta obvinění naprosto smyšlená a není na tom kapka pravdy, tak jim to poslouží, protože to po tu důležitou dobu zdiskredituje oběť.
A pak, když je po všem, může pravda vyjít najevo, ale už to nevrátí tu škodu, která se stala a a většinou to pak už nikoho nezajímá.
A příště to udělají úplně stejně znovu.
Zkrátka používají nejšpinavější metody, za hranicí normální lidské normy.

Je to kvůli tomu, že jsou to bezvěrci.
Nacisti nikdy nevěřili v nic vyššího – je to vidět na těch jejich úchylných filosofech. A když sem přišly šedivácké zrůdy, či jiní zlí mimozemšťané, od kterých oni získali technologie, tak to samo o sobě je nepřesvědčilo o ničem vyšším. No, tak z pekelných potvor „ducha“ vážně nedostanou, že?
Takže oni dodnes věří na to, že nic vyššího není, i když je zastavila Galaktická federace se šamany a vyhnala pekelné eminence.
Zkrátka, jak ten německý píčus stále věří, že jejich kokot změní svět, stačí umanutost a bezvěrectví.


No, ale kosmické zákony jsou jasné a tato špína musí skončit.
Zkusili si svůj plán, pozabíjet šamany a psychotronickým terorismem a bioterorismem ovládnout lidstvo, ale holt se jim to nedaří tak, jak by chtěli a jejich definitivní porážka je nevyhnutelná.
Nicméně stále řádí ve společnosti jak černá ruka a lžou a lžou a lžou. Kupř. nyní mě úplně znechutil článek na aeronetu, kde se VK brání proti článku, který na něj napsala nějaká režimní čůza. Hrozný, jakou neprofesionalitu si tyto pisatelské zrůdičky dovolí.

https://aeronet.news/ministerstvo-skolstvi-chce-v-cr-zavest-centralni-kadrovy-registr-vsech-deti-mladeze-a-studentu-spolecne-s-registrem-ucitelu-do-ktereho-se-budou-zanaset-informace-nejen-o-vzdelani/

Nedávno napsal článek o tom, že nám zavádí opět němčinu v pohraničí jako další úřední jazyk, to jsem četla a jasně si pamatuju, že tam psal, že se ten zákon schválil už v únoru. A redaktorská píča samozřejmě všechno překroutí, že prý on – dezinformátor - tvrdí, že to vzniklo u výročí založení ČSR.
Má to smysl?
Režimní píče můžou denně lhát a teď to má tvrdý dopad. Až se prokáže, že lhaly, bude pozdě a už to nebude nikoho zajímat.
Zkrátka nejšpinavější svině Antikrista a Bestie vaří krev. Však ony dopadnou tam, kde mají.
Tato planeta se osvobozuje od těchto zločinců a lidstvo také. Jen co proběhne depopulace.

V článku je hlavní téma, že dětinky budou opět pod kádrovým dohledem Velké nacistické NWO říše. Tak ony hlavně dětinky nebudou a bude po problému.
A když budou, tak budou od protisystémových rodičů, na FB Baudyše jsem viděla odkaz na nějakou studii, tady:

https://smis-lab.cz/2024/10/31/propad-porodnosti-oprava-omylu-predsedy-vlady-cr/?amp=1

… kde je nejvýbušnější myšlenka a závěr tento:
„Neočkovaným ženám se tedy v roce 2023 narodilo asi 114 dětí na tisíc neočkovaných žen ve věku 18–39 let. Očkovaným ženám se narodilo pouze asi 42 dětí na tisíc očkovaných žen ve věku 18–39 let.“

Přičemž, v diskuzi jsou poznámky od lidí z reprodukční medicíny, či porodnictví, že je to v realitě spíš ještě horší a že očkované mají spoustu potratů.
Takže je vlastně i vypočitatelné, co se stane. Kupř. celé ročníky co studovaly Karlovu univerzitu, byly školou nucené do očkování. Lze tedy očekávat, že kdo si chtěl zachránit život, třeba raději ukončil studium. Proto se ze vzdělávání už nyní odstředili lidi, co jsou protisystémoví. Studovat zůstala očkovaná prorežimní chátra, která se ale nerozmnoží.
Nebudou mít pokračovatele.
Budou si však uzurpovat lidi protisystémové, protože budou „vzdělaní“.
To bude asi nejhorší doba, než se tento lidský odpad sejme z funkcí a protisystémová společnost získá početní převahu.
Protisystémová společnost, která se bude dále množit, je chráněná Galaktickou federací, proto už ji není možné reálně psychotronicky ovládat, ani reálně dovést do kyborgizace. Jedině kdyby byli úplně blbí, leč my jsme už dost vycvičení, z minulých let. Teď by mohla začít reálně krutá pandemie nějaké zabijácké choroby a už by nikdy nebylo možné zavést skutečná opatření, protože ve vyspělých zemích je tak různě pětina až nadpolovina lidí v odporu proti systému a už by byla ideově neposlušná od začátku a odmítala by jakékoliv opatření. Už máme alergii zkrátka.
Takkže by lidstvo vychcípalo raz dva a byl by pokoj. Třeba i to je účel, kdo ví? Nevím.

Rozhodně nyní se válčí pomocí reprodukce či neplodnosti rasy a v tom mají protisystémoví výhodu.

Vítězství tedy „máme v kapse“, je to jistota. Ovšem ten časový rámec může být různě dlouhý a netroufám si to jakkoliv odhadovat. Je možné, že se v příštím roce začne třeba řešit zločin vakcíny covidu, protože už to bude neudržitelné a následky budou přímo vidět. Ale třeba ne, nic se řešit nebude, kdo ví?
Já už si s touto hloupou a zlou bezvěreckou populací netroufnu odhadovat vůbec nic. Odhaduju, že třeba nemá smysl honit „sociální pojištění“ a důchod. Myslím si, že celý ten systém se zhroutí nejdéle poté, co nastoupí do důchodu Husákovy děti. Ale i tak je možné, že se důchodu stejně nedožijí.
Zkrátka společnost se bude měnit a přesývat a hlavně bude lidí ubývat.
A jakmile se podaří zlikvidovat většinu dobytčího davu, co jde tupě s režimem, tak se podaří jednoznačně zvrátit systém v náš prospěch, tedy ve prospěch antisystémových lidí, kdo nenávidí EU, NATO a obecně nacisty a satanisty.

Prorežimní se oddělali sami očkováním a protirežimní chrání Galaktická federace.
Jenže vzhledem k tomu, že miliardy lidí musí pryč a v naší republice musí taky zmizet většina, jak jsme viděli, tak to bude zkrátka nějakou dobu, možná i pěkně dlouho, strašně na hovno a dokud se nevyskytne někdo, kdo bude usilovat o spiritualitu v plošném měřítku, nezvedne se to.
Určitě nemá smysl obětovat zdraví státu, někde dělat v prašné fabrice za pár peněz, někde si ničit záda, nebo nervy … kvůli důchodu, to tak. Má smysl si chránit zdraví, aby se člověk kdyžtak uživil i ve stáří. Kdo chce děti, nesmí je dát systému k sežrání. Je to náročné. Nejhorší je ta zdravotní péče – se zdravotní systémovou péčí je lepší dítě nepřivádět na svět a bez ní je to šílená jízda, kde může dítě umřít třeba na záškrt.
Snad se pro antisystémové lidi ty podmínky budou přeci jen trochu zlepšovat. Už tím, že se očkovanci už nemůžou množit, jak dřív, je dlouhodobě vystaráno, je jasné, kam křivka vývoje směřuje. Budoucnost je Rusko a tady to bude asi jako v Evropě – špatný. Jedině kdybychom se doopravdy efektivně odřízli od západu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter