Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.11. > PřilítliMimozemšťani> 





Úplně přirozeně tokem času, když do toho nepřijde nějaká velká událost typu sluneční záblesk, pád radiokomunikace, nebo velká přírodní katastrofa, se dá vysledovat takový průběh, že v naší populaci generace po generaci zajdou pro-systémoví lidé starého věku a dále budou pokračovat lidé proti-systémoví modernějšího typu.
Což bude dále podpořeno vznikem Chálífátu na území západní Evropy, kde se linka množení se obyvatel muslimského obyvatelstva dá jasně vypočítat, že budou časem prostě převažovat a když to vypadá tak, že vakcinace proti covidu výrazně drasticky zamávala s plodností a zdravím, bude to daleko dříve, než se čekalo.
Dále bude tento proces podpořen vzrůstající silou BRICS.
Takže za takové dvě až tři generace neexistuje EU, pouze Západní Chálífát a kolem tohoto uskupení chaotické zbytky vymřelých států „západní Evropy“. Které se plynule a bezproblémově propojí s BRICS, i vzhledem k tomu, že další generace budou pocházet z rodů, které tomuto uskupení ideově fandí víc už nyní.

Covid událost byla skutečně brutální čistka, ovšem jsem si jistá, že byla kosmologicky provedena naprosto čistě a byla nutná.
Jak jsem skočila znovu do mimozemské války 2019, tak to bylo ještě před covidem. Jenže my jsme v r. 2019 a 2020 rozsekali NWO v divoké kosmické čistce. Vše vypadalo skvěle, očekávala jsem daleko lepší budoucnost. Protože jsem byla naiva.
Kosmické vědomí, planeta a vůbec všechno daleko moudřejší než já vědělo, že takto by to nešlo, že já to tu oddřu a nejen já pochopitelně, lidstvo nic nepochopí a půjde do ráje. Prdlajs.
Začal covid. Planeta ho povolila. Nedivím se jí. Hned jak to začlo a na půl roku se zastavil svět, tak se ukázalo, že je schopná se krásně vyhojit a vzpamatovat a hned začala s tímto čistícím procesem. Dokonce chvilku ani nelítali s chemtraily!
Poté nastala hysterie, honba za vakcínou, nátlaky, příšerná demence…. Naštěstí díky tomu, že GF už tehdy dostatečně vládla, se mohly rozšířit informace o tom, co to je za svinstvo, ač pouze na alternativě. Protože mainstream pilně varoval před těmi „dezinformacemi“, tak se tyto myšlenky dostaly k úplně všem. Protože po tom reálně držely magnety a mince a další kovové předměty na kůži na místech vpichu, informací bylo dost a doslova každý slyšel zpochybňující teorie o této vakcíně.
A tak se lidi rozdělili domnívám se doslova podle stupně duchovního vývoje na ty, co do toho šli a na ty, co do toho nešli.
Nátlaky ve většině „vyspělých zemí“ byly podle mě doslova natlakovány podle úrovně obyvatelstva. U nás to šlo na hranici odchodu z práce. Dál naštěstí ne. Což je únosná mez, která se dá ještě kosmologicky akceptovat, dokonce je to svým způsobem malá výzva a oběť, když člověk stojí před otázkou - „zhatíš svůj a kolektivní vývoj kyborgizací?“
Takže je to tak, že ti, co si to píchli, si to absolutně zaslouží. Že „končí“ do budoucna.
Když jsem viděla ty uvědomělé lidi, jak se do toho ženou a jak do toho ženou i ostatní a neslyší nevidí, jsou kovaní bezvěrečtí nacisti, přesvědčenci, kvůli kterým spolehlivě fungují všechny totalitní režimy …. jak jsou ochotní šikanovat a bezhlavě si dovolovat, čím větší debil, tím víc … jak ve jménu pracovní výkonnosti jedou hlava nehlava, nebo jak se chlubí, že jejich malá vnoučata ve věku 5 let už taky mají tu covid vakcínu v sobě … hej, tak tam mi došlo, že to je způsob, jak se jich zbavit a dokonce do budoucna omezit celé jejich genetické linie.

A zdá se, že přesně tak to funguje.
Byla to ta nejspravedlivější čistka, která se dala vůbec zrealizovat.
Protože ti nejhorší se odpravili sami svým kovaným nacismem a bezcitem a režimní uvědomnělostí. Co nějaký proočkovaní důchodci v DD, těm to může být už jedno. Z mladé generace se očkovalo cca 1/3 lidí, přičemž se dá vsadit boty, že to byly děcka „lepšolidí“ a vlastně z vysokoškoláků éry 2021/2022 musí být očkováno daleko více, než jen 1/3, protože si pamatuju, že Karlova Univerzita to měla jako podmínku nástupu studia, nebo jako alternativu nabízeli věčný teror nosošťouchu.
A vzhledem k tomu, že vím, co to bylo za materiál, když jsem viděla „vzorek“ přesně těchto ročníků na ZŠ v pubertě … chech, žádná škoda. Já jsem byla z těch harantů úplně zničená, protože ti sebevědomí spratci namyšlení, kteří si troufali a doufali na VŠ, to bylo zkrátka znát, že to je z namyšlených špatných rodin s toxickými názory a nevadí mi, že zrovna tito končí. Nás bylo i o dost chytřejších ve třídě na základce dost a měli jsme mezi sebou větší konkurenci a chovali jsme se slušně, ale my jsme byli ještě normalizační mládež s kolektivní prosociální výchovou.
Takže doslova mi to nepřijde líto, těchto „nevinných mladých“.

Takto se lidstvo vyčistilo samo, pro budoucnost.
Pokud jsou ta data pravdivá, tak to znamená, že neočkované ženy rodí až 3x víc, než očkované. V Evropě jsou neočkované hlavně barevné komunity.
Vše je doslova záležitost dvou a tří budoucích generací.
Děti ezo dezo se budou nadále množit, více než eurojupies. Až 3x více!
Do toho se bude v Evropě dít totéž s mohamedány, ale až 5x více! Protože bílá západní populace je ještě zodpovědněji naočkovaná, než česká, v míře cca 80% a více. A muslimové byli k otázce očkování vlažní, co tak vím, asi jako u nás romská menšina.

Takže je jasno, vymeteno, čistě jen na obyčejných faktech, kdo budou lidé budoucnosti. Děti ezo dezo a muslimové a cikáni. Všechno to, co chtěli zlikvidovat nacisti.
Vypadá to jako gigantická ironie, ale je to čistě výsledek obyčejného toku kosmického zákona.
Protože nacisti to chtěli jinak – nejdřív vylikvidovat šamany, aby sem nemohla GF a nikdo jim nekladl odpor při psychotronickém terorismu kyborgizace a zotročení – potom zincenovat covid divadýlko a všechny, všechny proočkovat. Potřebovali 90%, podařilo se jim ale jen 60%. A potom nasadit tvrdou nacistickou diktaturu, o což se pokoušejí stále.
Ale hapruje jim v tom těch 30% neočkovaných vzniklých z nezvládnutého projektu a chaotického průběhu, se kterými v původním plánu nepočítali. Stejně tak jako nepočítali s tím, že jim do toho vleze Galaktická federace a zničí západ a nechá rozvinout BRICS.
A vůbec nepočítali se spoustou dalších věcí, protože jsou to prostě tupí nacisti. Mysleli za ně Drakoniáni, ale ti už pustili otěže, protože se řídí kosmickými zákony, nedovolí si o ně víc, než škrtnout.

Takže bude ubývat lidí nacistického typu a pokud nezemře alternativa a bude se dál rozvíjet a věci se budou dále odhalovat a nadále budou přicházet vlny vzruchů a podnětů pro větší rozvoj vědomí, tak se to tu časem úplně překlopí a asi i ve smyslu té spirituality jako takové.
Že se konečně překoná dlouhodobé úmorné období vrcholícího lidského ega a tuposti a materialismu a nepokoře Stvořiteli a odmítání ženy – matky – planety, čehož jsou „hlavními evropskými mysliteli“ pranáckové – šílení depresivní němečtí filosofové s příšerným zevnějškem. Za vznikem nacismu v čisté formě může materialismus, ateismus a bezvěrství.
I ten římský nacismus byl snad podpořený víc aspoň těmi zlými božstvy, ani tam snad nebyli tak degenerativní, že věřili ve skutečný materialismus bez spirituální nadstavby.

Tento druh ideologie zkrátka vytváří děsivé lidi, kteří vytváří děsivé totalitní dystopie.
A ti se do budoucna odpravili očkováním.
A to je dobře.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter