Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.11. > PřilítliMimozemšťani> 





Vše vypadá tak, že se zkrátka srovnají genetické linie tak, aby se vše uvedlo do rovnováhy.
Ve všem jede velká čistka.
Kupř. i moje generace se hodně nerozmnožila. Podle mě je to kulturním šokem. Jsme normalizační generace, vychovávaná ke kolektivnímu prospěchu. Školství, kterým jsme procházeli v 90. letech, ještě stále jelo po komunisticku, jen bez ideologií. Ale ten normalizační základ zůstal, že jsme byli vedeni ke kolektivismu a skupinovému prospěchu.
Tím jsme vznikli – ti určení k rozsekání a zničení a nakonec nerozmnožení se. Protože inteligentní lidi byli vedení k prospěchu kolektivu, nikoliv k prospěchu svému. Nebyli jsme zvyklí na to, být dravé zrůdy, co se prosazují na úkor slabších. Tedy ti, kdo byli inteligentní a slušní, z dobromyslných poctivých rodin, či jak to říci. Náš potenciál byl určený ke zničení od začátku, protože jsme byli předhozeni špinavé amorální kapitalistické společnosti satanistů.
Tím pádem se spousta lidí v životě rozsekala na maděru a nerozmnožili se. Charakterově většinou lepší lidi, ti s vyšším duchovním potenciálem. Ti, co vidí svět kriticky a vidí hrůzy a zažívají útlak, znají bolest, beznaděj a nenávist ze strany společnosti.
Ti jsou často bezdětní – v mojí generaci je to až polovina lidí, když vidím své vrstevnické okolí, ale to může být tím, že jsem z oblasti, která je v hajzlu dlouhodobě. Vládne tu korupce, zločin, špína, nezaměstnanost a rozsáhlá romská komunita.

Rozmnožily se hlavně svině, lidi bez morálky, dále všelijaké dno společnosti, kde se děti neplánují, ale prostě přichází na svět, všelijací feťáci atd, a potom taky ultra normalizační lidi bez ideálů, kteří postaru tupě „splnili povinnost“ a přivedli na svět dvě bledé digitální děti.
To je následek sociálního inženýrství komunistů, projekt tzv. Husákových dětí. Není normální, aby se všichni rozmnožili, to je špatně. V populaci mužů je prý 1/3, kteří jsou vyloženě nevhodní pro rodinu. Nějaké takové procento musí být i u žen. Není normální, aby každá ženská hned v 18 rodila jak na běžícím pásu, protože ji stát dal všechno zadarmo a kdyby náhodou její „manžel“ - nějaké dvacetileté střevo – selhal, tak je tady opět stát, aby ji zachránil. Samozřejmě, že ta děcka jejich nevyspělé rodiče nijak nezajímala a ti se záhy rozvedli a vznikla oploštělá normalizační feťácká problémová generace, která dále svým nevhodným chováním rozklížila celou společnost. Generace 80. let jde ruku v ruce hned za tím, ještě víc normalizovaná a ještě víc duševně očesaná. Sice jsme byli inteligentní a dobří v matematice, ale naše osobnosti byly šedé a prázdné. Zachránila nás 90. léta a nové podněty ze světa.
Jenže už jsme nestihli v tanci mezi normalizací a ideály jakkoliv reálně zvládnout mega podraz a podražené nohy, kdy sem místo „vyspělého západu“ přišla nejhorší kriminální džungle satanismu, rozkrádání, kapitalismu a zničení hodnot nacismem.
Je naprosto v pořádku, že se normalizační generace nerozmnožily tak, jako ty předchozí. Protože jsme špatně – málem sériově vyvrhnutí jedinci, hlavně aby nás bylo hodně. Myslím si, že tento divný pocit, že jsem byl/a na svět přivedena tak nějak zbytečně, bez vnitřního důvodu, jen do počtu, je pocit, který je pro tuto generaci typický a i z toho důvodu se každý tento víc zajímá o motivaci, proč vůbec přivádět dítě na svět.
A že se ty motivace fakt špatně hledají :-D Asi jsme i noví v tom, že si to můžeme dovolit. V surových dobách bez antikoncepce, kde bylo znásilnění norma, se haranti dostali na svět, i když je nemilovala ani maminka a museli se nějak protlouct, pokud nechcípli v dětském věku. Tento argument, že dřív byla tvrdá doba, se nám často mlátí o hlavu taky, když je nám vyčítáno, že nemáme zbytečné spratky. Však dřív lidi byli zvířata a neměli na výběr, to není argument.

Takže – suma sumárum. Normalizační generace se nerozmnožily tak, jak se od nich čekalo. Hodně jich má jedináčka, nebo žádné dítě. Nerozmnožily se hlavně složitější typy lidí – ti, co příliš přemýšlí o světě, nebo jsou citlivější a zrůdnosti a bestiality tohoto světa na ně krutě doléhají, až natolik, že si nechtějí vzít na hrb dítě, které by muselo snášet to stejné. Taky ti, co mají problém s nacismem a korporáty a židokavárnou a odmítají se takovému světu přizpůsobit. Vyhlídky na budoucnost jsou pouze černé, pokud se člověk skutečně zamyslí. Jako díky Angele doslova černé :-D

Takže díky této zkáze, kdy jsme byli hozeni jako rituální oběť západním zrůdám, se rozmnožili vesměs lidi uvědoměle tupí, co nepřemýšlí o budoucnosti a dále všelijací „úspěšní lidí“, tedy všelijací zločinci, veksláci, špatné povahy, ti co byli zrůdy a prosperovali za komunismu, začali prosperovat i v tomto novém režimu a jejich zkurvené dětičky taky … takže tito „úspěšní“ se rozmnožili a jejich odporní spratkové dojeli s očkováním.
Tentokrát už pod hlavičkou „kapitalismu“ a prozápadního slizkého sráčství.

Tudíž – díky očkování proti covidu se všechny tyto odporné sociálně inženýrské projekty opět srovnají do normy.
Přemnožené sériově vyprdnuté geneace 70. a 80. let, kdy byl porušen přírodní kánon, že ne všichni se mají rozmnožit a populace nemá být sériově chladně systémově vychovávána se díky devastaci přechodu z komunismu do nacismu přirozeně vytřídila.
Ovšem vznikl problém, že to zničilo kvalitnější, inteligentnější a citlivější lidi s dobrým charakterem a naopak to nechalo běžet dál ty tvrdé normalizační komunistické zrůdy, co jen změnily kabátky.
Z čehož plyne moje nenávist k jejich odporným nevychovaným spratkům a tudíž pociťuju hluboké zadostiučinění, že tato zkáza byla zastavena vakcínou proti covidu.
Tudíž ač se zdálo, že vyhrály svině a kapitalismus a nacismus, tak tímto počinem budou zastaveny i tyto genetické linie.
A vše se nakonec srovná do rovnováhy, tak jak to má být.
Mohl by to být již definitivní konec sociálních pokusů s množením a nemnožením se populace a s výrobou ideologicky vychovaných spratků pro potřeby různých vyšinutých totalit.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter