Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.11. > PřilítliMimozemšťani> 




Jde o to zničit materialistický ateismus, nastavený „racionalismem“ německých filosofických úchylů.
To je prapříčina všech totalit a špatného jednání společnosti, technokracie, kyborgizace, veleúchyláctví.
To je důvod komunismu i kapitalismu, nacismu – zlí špatní lidé, kteří se bezohledně prosazují na úkor společnosti, jsou bezcitní, omezení kriplové, postrádají celé okruhy vnímání a chápání a ve výsledku jsou to malé, ale úderné jednotky čistého zla a satanismu.
Svoje děti vedou k morální zkáze – za komunismu jsou to straníci a udavači, za kapitalismu – nacismu jsou to nevychovaná rozjívená „úspěšná“ pakáž, už nestraníci a když tak třeba u Pirátů a opět – dokonalí udavači.
Komunismus není slovanský vynález – dle všeho to byl bezvěrecký projekt německo-rakouských úchylů, který vymysleli jako plán na zničení carského Ruska. Lenin byl vyslanec ze západních zemí. Stalin na to přišel a proto dělal to, co dělal.
Je dobře, že komunismus padnul, ač sociální politika, socialismus, má smysl si myslím. Nevěřím v kapitalismus, ale ani v komunismus.
Komunismus je produkt bezvěreckých zrůd materialistů, nafoukaných německých zmrdů, kteří si myslí, že jejich umanutost překoná přírodní a kosmické zákony. Docílili likvidace toho jejich „vyspělého národa“, za dvě tři generace mají Germáni už jen pomníček se vzpomínkou na ně. To kvůli tomu, že před 250 lety se jejich bezvěrečtí úchylové spustili s velkolepou myšlenkou o své výjimečnosti a vyvolenosti, s tím, že se můžou postavit na místo Boha.
Je to až neuvěřitelný sešup, ale je to tak – z nejvyspělejšího národa světa v 18. století se za 250 let dostali na úplně rozsekanou kaši multi kulti a brzy definitivně skončí. Jako jejich sousedi na to můžeme zblízka čumět s otevřenou hubou.
Aspoň je vidět, jak dopadnou ti, co se postaví na místo vyšších duchovních instancí.

Zkrátka jde o to odstranit bezvěrce, kteří nemají vůbec žádné morální ukotvení v duchovním světě a svět morálky a charakteru a etiky je dokonale míjí.
To se daří a dotáhne se to do konce.

Věřím, že hodně v Evropě ozdraví muslimové.
Nějak ty naše nechutné bezvěrecké materialistické sociální projekty srovnají do normy.
Kupř. mi připadá nesmyslné, nezdravé a úchylné to, co se dělo v 70. a 80. letech. Asi je normální, aby ženy rodily ve věku kolem 20 let, to bylo vždycky. Ale je nenormální, aby existovali 18 – letí tatínci. V tom věku je mužský ještě nepoužitelné střevo bez zodpovědnosti, zkušeností a čehokoliv. Je normální, aby byla dvacetiletá manželka a 30 letý pan manžel, který už má nějakou kariéru, zkušenosti, peníze a jaksi už má svoje sex avantýry hodně za sebou a tuší, co chce.
A ne že se dětičky množí mezi sebou a stát jim to platí …
ať si sociální inženýři dají oraz.

Stejně tak je nepřirozené, aby ženy rodily jako prvorodičky ve 40 letech. Taková prvorodička by podle přírodních zákonů zdechla, nepřežila by porod s nejvyšší pravděpodobností, protože pružnost tkání už je zkrátka někde úplně jinde, než ve 20 letech. Stejně tak je prý v populaci snad 8%, či tak nějak, dětí z umělého oplodnění. Co mají co tito spratkové být co na světě? Ať se to vrátí do zkumavky.
Bůhví, co to je za oploštělý odpad.

Takže všechny tyto bezbožné pokusy hloupých bezvěrců musí skončit a k tomu nám dopomůžou mohamedáni, tomu docela i věřím. Naše budoucnost Evropy nás vrátí do přírodního koridoru a doufám, že i definitivně pozabíjí bezvěrce. Oni bezvěrství prostě neuznávají a to je dobře. Ty německé úchyly a jejich odkaz musí někdo definitivně zastavit.
Lidstvo, toto západní, „vyspělé“, si zkrátka zablblo s tím bezvěrstvím, nacismem, komunismem, totalitami a nyní přichází „Bůh“, aby ty bezbožné svině svrhnul do propasti, kam patří a vrátil „slávu boží“.
Je to poněkud překonané, když nám nad hlavou lítá Galaktická federace a povídáme si mimosmyslově s planetou, ale ten princip je stejný.

Je třeba zničit odkaz bezbožných předků. A vzkřísit „Boha“.
Což by tedy mělo jít gnostickou cestou přímého poznání a změnou vědy, aby se začala mystika a ezoterní vědy, metafyzika přirozeně zakomponovávat do vědních oborů a začaly se opět zohledňovat „měkké“, citově a intuitivně chytitelné přírodní a vesmírné zákonitosti a definitivně se tedy odstranila technokracie a bezbožnost inženýrských projektů, tato ideová bezcitnost a slepota.

Asi by bylo zajímavé sledovat, jak se chová lidská populace v přirozeném neupravovaném stavu, někde v přírodě.
Ale skutečně si myslím, že to určitě není tak, že se dva patnácti až dvacetiletí usadí a udělají si miminko, o které se pak přirozeně starají svorně až do smrti.
Věřím, že je přirozené, že muži ve funkčním věku cca kolem 30 let, když jsou silnější a mají více zkušeností, si přivlastňují ženy mladé a plodné a ty jsou přirozeně přitahovány už dospělými muži více, než těmi neopeřenými kuřaty v jejich věku.
A tak fungoval svět až do doby úchylných bezbožných sociálních populačních projektů.
Zkrátka mladé ženy si často berou o něco starší muže, případně si mladí muži berou bohaté vdovy, aby díky nim mohli mít nějaký kapitál a když vdova umře, teprve se žení, protože chtějí potomstvo. Je fakt, že v tomto systému se někdy věkové rozdíly nepřiměřeně zvětšují a taky to není dobré, ale to je to, co je produkt „přírody“, přirozených podmínek.

Dřív se lidi brali taky už starší, ale ne tak extrémně jako dnes, když byly nějaké horší doby.
Určitě dojde k obrodě podle přírody a definitivnímu zničení bezvěrství a nacismu.
V Evropě to bude určitě pod vlivem Islámu. Protože i kdyby chálífát nepropuknul i přímo na našem území, tak už to, že bude támhle kousek, hodně ovlivňuje.
A muslimové jsou ti, co si zachovávají tradice i plodnost doposud a bezvěrství nenávidí, tudíž budou medicína pro tuto odpornou bezvěreckou populaci.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter