Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.11. >





Vše je velice jednoduché a přitom to vyžaduje vysokodimenzionální schopnosti myšlení a vnímání prožívání reality. Je to nefalšovaný Armageddon a Svatá válka.
S myšlenkou svaté války jako takové jsem v souznění od chvíle, co jsem slyšela ej hej ej hej kejkej od Asian Dub Foundation. Což byla taková předsuvka džihádu v rámci kultického formátování Evropy. V podstatě s tím skutečně nemám problém, ve srovnání s výplody německých úchylných a depresivních filosofů. Proto jsem schopná být v euforii z pátku třináctého. I když je to ve své podstatě narušené. Ale v kontextu doby je to vlastně terapie a je to v pořádku, hlavně že to nakopne mimozemskou válku. Určitě za to může mé slovanské DNA.
Protože i Rusko má Svatou válku. Vlasteneckou. Je dle stejného klíče, který je dle mého názoru ve skutečnosti obyčejný kočičí vojenský výcvik a tuto tezi vyznávají všichni, kdo absolvovali galaktický vojenský vojnu a jakoukoliv válku, kdy jsou na straně GF. V naší galaxii hrají roli dvě základní predátorské linie. Jedna je reptiloidní, plazí a jsou to draci a druhá je savčí a jsou to kočky.
Draci jsou svině a až od 9. dimenze jsou v Zákonu Jednoty a proto kdokoliv, kdo je tu za „dobro“, jede v kočičích predátorských liniích, pokud je vyloženě bojovník. Proto Svatá válka.

Armageddon tu plní roli víceméně informativní a vysvětlující. Projekt „svatá válka“, kde dominuje Alláh, (ideologická stopa konkrétní galaktické mystiky Andromedy a Siria a Orionu) - a který se víceméně doplňuje s ideou „Boha“ ve smyslu staroslovanského druhu spirituality, který doplňuje „indoevropský fond“ a který se volně odvíjí od euroasijského védského genofondu vědění a dalších okultních věd starého předkřesťanského světa a který se příkře míjí se satanismem kultu Jehovy a Šivy … kde je dominujícím kultickým vodítkem „Krist“ ve smyslu idey lidského ducha – tak tento druh idey je praktický, formuje ideu, proč bojovat proti útlaku lidského ducha, ač už se děje jakýmikoliv formami a kde je nutno narukovat v rámci „Svaté války“.
Což se nyní velice děje prakticky i metafyzicky.
A „Armageddon“ z Bible je vidění jakéhosi svatého kohosi, zkrátka je to něco, co bylo viděno a co má býti z kosmologických důvodů zjeveno dopředu v bláznivé formě. Proto je to v Bibli jako „Zjevení Janovo“.
Je zde popsáno, jak se budou lámat pečeti a lítat příšery a bude Bestie a pak přijde Krist a Beránek a Království boží. Halda jak sviňa, ale začala jsem to brát vážně, když jsem naživo a reálně zažila jedno lámání pečeti a to sedmé:

„1A když Beránek rozlomil pečeť sedmou, nastalo na nebi mlčení téměř na půl hodiny. 2Potom jsem viděl, jak sedmi andělům, stojícím před Bohem, bylo dáno sedm polnic.“

Mlčení na nebi na půl hodiny v červenci 2019 mi vážně utkvělo v paměti, neboť po asi dvoměsíčním psychotronickém masakru v hlavě jsem měla konečně půlhodinovou pauzu bylo ticho a byl se mnou jen divný temný Ježíšek ze Sibiře.
Od té doby, co jsem tuto bláznivou storku četla (z výtisku malé kapesní Bible Nového Zákona od Jehovistů) a toto se mi skutečně stalo, jsem začala celou tuto věc, co se mi děje, srovnávat s tím, co tenkrát někdo sjel nafetlý asi nebo to má z looking glass a musím říci, že v něčem se to nemilosrdně shoduje.
Dle všeho zlý Antikrist v podobě nácků s mimozemskou reverzní psychotronikou, kteří se snaží ovládnout „boží hlas“,(původní galaktickou psychotroniku spojenou s kosmickými a planetárními silami, kde se můžou projevovat „kulticky“ tzn. vstupující do hlavy jako „bozi“ skutečné mimozemské bytosti s aprobací „boha“ - třeba Alláh)- kdy se mimo tento zločin ještě ke všemu snaží „osignovat“ živé bytosti nějakou formou poškození (– 666 – Bestie - nejen první cena osobního PC na světě – 666USD – ale také obecně naše transhumánní zkáza zamýšleného 7G zaokrouhleno) – nakonec budou svrženi „Kristem“ - zkrátka vyššími silami fungování galaxie a vesmíru a kosmu – a vše bude vysvětleno a překonáno a uvedeno na pravou míru a vyléčeno a tím se prakticky dostaneme do stavu „Království Boží“, či „Alláhovu Chálífátu“.

Kdo by to kdy řekl, ale tyto dvě mytologie se úžasně doplňují. Kdysi dřív by si to každý vysvětloval jako nějakou epickou bitvu, dejme tomu mezi křesťany a muslimy, ale prakticky je ta věc daleko fikanější.
Jde o dvě mytologie, které zde musely být z kosmologických důvodů umístěny, aby se při „finále“, které se tu odehrává, měly naše mysli možnost chytit nějakých ideologických archetypálních koncepcí.
A ve skutečnosti se královsky doplňují, protože na konci věků bylo doslova nutné zaktivovat vyšší síly Ducha a Vědění v rámci „Svaté války“, kdy se museli spojit slovanské a muslimské civilizace Euro-Asie, aby dokázaly porazit „Bestii“ děsivé nacistické technokracie a satanismu Chazarů – Západu. Kteří byli řízeni Drakoniány. A proti těm tu byl hlavně Alláh a další „védská božstva“ Galaktické federace. Galaktické inteligence, duchovnosti, strážců. Dává to smysl.

A Armageddon a Apokalypsa také dává jasné sdělení o depopulaci, která reálně probíhá a také skutečně probíhá podle mytologického klíče – tzn. nevěřící budou svrženi. Neměli se očkovat blbečkové kyborgizační osignovaní.
Nejkřiklavějším příkladem je Německo. Země v r. 1750 – 1900 na vrcholu technického a intelektuálního vývoje světa a o 250 let později je na kraji Chálífátu. Evidentně neměli „srát toho Boha“, všichni ti depresivní Schopenhauerové a přerostlí kníři Nietsche.

Dá se říci, že tyto mytologie jsou silně programovací a velice intenzivně utváří naši praktickou realitu a zdá se, že to tak v pořádku. A můžeme být jen a jen rádi, že vlastně obě ty programovací mytologie končí happy endem a přeunem k vyšším hodnotám vyšších božských principů. A že se spíš doplňují i mezikulturně, než aby bylo nutné reálně praktikovat NWO destruktivní vize.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter