|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > Hm. Tak tohle je poezie. Je to ještě děsivější než Noc oživlých mrtvol a Zloději mozků. Jestli jsem to dobř pochopil je to o tom, že v noci je tma a na krchově jsou umrlci. Interesting.
Ovšem jedničku máš za to, že barlach má v pátek stejný pocit. Jak krásné. Druhou pak za to, že Rawen má taky v pátek pocit.
Počkej až já půjdu v pátek v teplákách na dýzu. Za trest o tom napíšu Obrázek 89.
| Body: 1
| | <reagovat |
|
|
|
| probably (Občasný) - 18.5.2003 > St. Alphonso> Já jsem nešla do afektu, protože není proč. Tedy, pokud afekt nazýváš byjádření vlastního názoru, pak ano, pak jsem v afektu byla. Jak jsem napsala, já beru, že se ti to nelíbí a nijak mě to nevzrušuje. Ale přečti si, cos napsal a zkus se nad tím zamyslet. Chceš kritiku od druhých a sám hned v první větě zesměšníš báseň někoho jiného.O té pouhé časové následnosti by se dalo diskutovat, ale asi by to byla jsen ztráta času.
Taky ti nebudu vysvětlovat o čem to je, protože název básně je Obrázek a tudíž si pod tím představ co chceš.
P.S: Pokud bych tyto řádky psala v afektu, pošlu tě do prdele, řeknu ti, že někdo, kdo píše jako ty, mě svou trapnou kritikou nemůže urazit a navždy bych zanevřela na jakékoli debaty s tebou. Neudělala jsem asi jedno z toho, naopak se jdu mrknout na tvou další báseň.
P.S.S:Pamatuj, že jedna báseň básníka nedělá.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|