Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zákoutí
Autor: BlueSky (Občasný) - publikováno 26.11.2003 (00:40:18)
Znám křišťálové zákoutí, kam muži, ženy chodí pít...


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 26.11.2003 > myslim, že by se to zákoutí dalo popsat jinak, ale..........:o)))))
Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 26.11.2003 > quentinbubakoff> Máš možnost...:-) Tak ho popiš, já jsem bez inspirace. Ano..vzpomínám si, že kdykoliv jsem šla okolo, seděli tam mladí lidé a četli si tam knihy:-))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.11.2003 > BlueSky> toluenové???okenové??čůčové???:o))))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.11.2003 > quentinbubakoff> s tim čúčem by to bylo tak nejstravitelnější, si myslim.
<reagovat 
chell (Občasný) - 26.11.2003 > jo pekny zakouticko :)
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 26.11.2003 > tam bych knihy nečet, tam bych něco do hlavy naléval radši.
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 26.11.2003 > stanislav> 

no vždyť, určitě to tam slouží k nalévání vědomostí školních do hlavy:-)

Hele, přiznejte se, nepřipadá vám ta fotka nějak chladná? Mně totiž jo. Nejdřív se mi líbila, ale teď už ne. Asi tam chyběj ti mladí lidé, zaujatě studující školní učebnice:-)

Nebo aspoň nějakej asociál, co si tam v ohništi opíká


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.11.2003 > BlueSky> tě podezírám, že si normálně uměle navyšuješ počet poznámek:o))))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 26.11.2003 > quentinbubakoff> Uaaa, odhalena...tak já jdu teda vodmazávat...ale nebaví mě to:-))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.11.2003 > BlueSky> jo ten asociál, vodpornej rigorózní bezdomovec, tam chybí, chtělo by to zaranžovat, smrdutá, roztrhaná bunda, lesknoucí se džíny, v rozkroku neodmyslitelná skvrna, ve vousu zbytky včerejšího gáblíku zalitého lahodným ironem, vypoulený zrak,....jo todle by byla hřejivá fotečka.....nádherný romantismus počátku třetího tisíciletí
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 26.11.2003 >

...co tam v ohništi opíká ulovenýho psa...nebo tak něco:-))..jsem chtěla původně dopsat:-))

No, zdá se, že máš tu atmosféru nějakou zmáknutou..že by vlastní zkušenosti?:-))


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.11.2003 > BlueSky> vopejkat psa je fádní, dneska mezi houmeless letí kočky......když je mlaďounká, prej masíko jak dortík, jako kaštany má v popelu eště naházenejch pár ježků....prostě idylka
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.11.2003 > quentinbubakoff> kventýne, varuji Tě, nešiř zde masojedění, kočkojedění, psojedění end podobně, mohlo by to mnohého nevinného básníka inspirovat, k tomu vyšší poplatky, a co nevidět v našich městech nebude ni psíka, ni kočenky! běda!!!!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.11.2003 > stanislav> ech....jen smutně konstatuji.......nepropaguji.......poplatky jsou opravdu nechutné.... a česnek tak lákavě levný:o))))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.11.2003 > quentinbubakoff> já jím jen obilné klíčky end rosou to zapíjím! dělej to jako já!!!!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.11.2003 > stanislav> uffff rosa!!!takovej dryák, po něm se běžně chodidla zatínaj v pěstičky.......nicméně obilný klíček je velmi výživný hlavní chod
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.11.2003 > quentinbubakoff> nepleteš si rosu s rostlinným alkoholem? třebas chalupářskou slivovicí (kdys za 36,- Kčs) či něčím takovým? ech!!!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.11.2003 > stanislav> eeeej, chalupářská slivovice s nádhernou, nepřehlédnutelnou etiketou:o))ano krásné vzpomínky na ní mám, tiše jsem ve svěží ranní rose po ní blinkal, asi proto ty asociace...:o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.11.2003 > quentinbubakoff> můj mozek end žaludek nikdy nezapomenou na dojezdy večírků plných chalupářské smrti kombinované s "vínem" Ještěd, (Ještě, ještě, ještěd) které nebylo z ovoce, jak na etiketě stálo, ale z čisté ropy!!! ech, to bolívávalo!!! odvážný však mládežník má být a nebát se!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.11.2003 > stanislav> mládežníci odvážní byli, nebáli se ni krapet, Ještěd nepili, nicméně jiný lahodný mok sjížděli Šumavské bylinné(dle etikety to mělo být něco jako víno) co stávalo celých 6 Kčs,........myslím že obsahovala nějaké psychotropní látky, mládežník byl většinou na několik dní paralyzován a vyřazen tak z budování zítřků lepších.......
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.11.2003 > quentinbubakoff> v Šumavským byl dimetyltryptamin, DMT, nejsilnější psychedelikum!!!! znám, znám. :o)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.11.2003 > stanislav> tak daleko nesahají mé chemicko-toxikologické znalosti, každopádně v hlavě jakoby ráno explodoval ruční granát......
<reagovat 
Leninka (Občasný) - 26.11.2003 > zákoutí pěkné leč neostré
Body: 4
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 26.11.2003 > ten popisek k tomu nesedne...
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 1.12.2003 > Tihle mi příde jak fotka pro ty, co tam byly: De to ňák úplně mimo mě.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.12.2003 > Luk Malér> vrrrrrr.....haf haf haf..................vrrrrrrr  :o))))
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 1.12.2003 > Počkej, takhle aspoň další moje chvály budou vypadat objektivnějc.
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 1.12.2003 > Luk Malér> 

Nic takovýho!! Kventýne, trhej, šupák je to!

 

V pohodě, není člověk ten, by se zavděčil se lidem všem. To jsme si jen naběhla na to experimentování, barevný to bylo hezčí:-))A i tak, dyk je to jedno:-) Hlavně zdraví..a mír


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.12.2003 > BlueSky> Světu mír!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Lucie Cermanová (Občasný) - 20.2.2004 > Další bezvadná fotka. Krásná depresivita. Hodila by se k jednomu mýmu textíku. Ale pro tu fotku by to byla urážka..........
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter