Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 25.9.
Zlata
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"...."
Autor: BlueSky (Občasný) - publikováno 23.12.2003 (00:37:39)


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Stálý) - 23.12.2003 > plus vypadá to, jako by tam bylo gumováno, ale to je možná jen klam. nějakej. :o)
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Stálý) - 23.12.2003 > na amatéra to docela ujde... :o)
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 23.12.2003 > stanislav> Amatér neamatér, každej se má snažit, aby to co dělá , bylo co nejlepší:-) Takže, co mám zlepšit?:-) Byla to jen skica vedená lehkou rukou, protože...proto:-))
<reagovat 
 stanislav (Stálý) - 23.12.2003 > BlueSky> 

dobře, cumbajšpíl, ty tahy vo vlasech - ta tmavá, tvrdá linka, jinde néni, jinde jsou jen naschvál "nejistý" črtance.

a s tim amatérem si to neber k srdci, neni to žádná nadávka, jen jsem chtěl naznačit, že tě neodhaduju na akademika. :o)

 


<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 23.12.2003 > stanislav> Hm, hm, to asi fakt zaujme v negativním slova smyslu, on měl odrosty, chichi ..ale v pohodě, Jsem nejistá, skoro ve všem,( neradostné to slyšet i z jiné strany), tak proto ty nejisté tahy:-)) A s tím amatérismem, jo to jsem a nestydím se za to (ani nečílím) a přiznávám, že jsem lenoch se učit, tak se nikdy dál neposunu:-) Možná:-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.12.2003 > stanislav> ech stanislave, dílko, které má duši bobky neoznačkuješ?? pes sere zvysoka na čáry máry.....má to koule a to je pro MĚ priorita.......
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Stálý) - 23.12.2003 > BlueSky> se suneš, nejsi přeci tohle - na věky zaparkovaná na jednom fleku, né? 
<reagovat 
 stanislav (Stálý) - 23.12.2003 > quentinbubakoff> ano, myslím, že pravdu díš, kventýne! nahodim čtyry, dneska jsem fakt nepříjemnej suchar.
Body: 4
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 23.12.2003 > No..to né, otázka je, KAM se řítím, jestli někam dolů, tak jde o posun též neradostný, ale jsme myslela jako např. v kresbě, že stojím..no s ohledem na inulost, fakt spíš upadám, chichi, takže jo, opravuji, sunu se:-))
<reagovat 
 stanislav (Stálý) - 23.12.2003 > BlueSky> 

proč bys upadala?   :o))

tyhle moc sebekritický ženský - to je fakt lahůdka.

aby člověk měl potom věčně namočenou tlamu v medu.


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 23.12.2003 >
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 23.12.2003 > týýýýjóóó bluesky je megatalent:o))))moc pěkný, s čím přijdeš příště???grafika, architektura???fakty dobrý
Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 23.12.2003 > quentinbubakoff> 

Hele, tak konec srandiček:-))

Chci slyšet-číst, co chybí, či přebývá:-)


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.12.2003 > BlueSky> přebývá???......talent..............chybí???......další kousky:o))))
<reagovat 
 stanislav (Stálý) - 23.12.2003 > quentinbubakoff> 

sem tady zahuhňal ňáký svý připomínky, ech, a moje zkušenosti z Lšú end jakýsi výtvarky nejsou asi tou pravou kritickou zasvěceností... :o)))

jo ale na akademii sem byl, stál sem ve svejch devatenácti pár měsíců modelem.... :o))))))))))

nějakej chytrej dneska sem, co? :o))


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.12.2003 > stanislav> není divu, se svou sošnou postavou....:o)))
<reagovat 
 stanislav (Stálý) - 23.12.2003 > quentinbubakoff> 

jo a přišel potom Knížák a celej archív rozprodal v dražbě, vědět to dřív, tak jsem si tam jednoho Stanislava v životní velikosti koupil - vyvolávací cena pět korun. Knížák zatrolenej, vůbec neví, co je dobrý. pakliže to neni jeho rukou vyjevenej aušus.

Jana by prej moji sošku chtěla, ale přišlo to pozdě, tahle její žádost.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.12.2003 > stanislav> Knížak ten blb trpaslíky a kraviny plácající??......ech ...to je škoda......stanislav v životní velikosti .....ozdoba každé dobré galerie:o))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 23.12.2003 > quentinbubakoff> 

Počkej, trpajzlíky plácá Gebauer, ne? To´s teda Stanislavovi tou poznámkou moc neposloužil:-))

 

 

Stanislav:Jé, a jako co jsi jim stál? No, to je ale škoda, s tou soškou, vážně. Být tebou, tak bych se pídila, až bych se dopídila - šťastného držitele. Jinak, jo, jo, máš pravdu, ale s ženskejma je to myslím, stejný jako s chlapama - prostě chtěj slyšet, že na tom tak špatně nejsou- ve všem:-))Takže s tím medem to fakt není od věci


<reagovat 
 stanislav (Stálý) - 23.12.2003 > BlueSky> myslím, že máš svatou pravdu. ješitní nejsou jen chlapíci. na svou jedinečnost a tak různě. i žena ráda sem tam zaslechne něco o svém umu na poli kulturním či jiném...   
<reagovat 
Pop.elka (Občasný) - 24.12.2003 > Není to špatný. Trpaslíky Knížák dělal.
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.12.2003 > Pop.elka> to sem rád, že mě někdo podpořil, jak s trpaslíkama tak s tim, že je to KURVA dobrý:o)))))
<reagovat 
 Pop.elka (Občasný) - 24.12.2003 > quentinbubakoff> Jasně.
<reagovat 
rell (Občasný) - 25.12.2003 > ...,ale docela dobrý,jako skica,jen by to potřebovalo trochu na tu tužku přitlačit a nebát se....
Body: 4
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 23.1.2004 > pro motivaci
Body: 4
<reagovat 
Ozka (Občasný) - 26.2.2004 > nerozmazávala si to prstem, že ne?
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 26.2.2004 > Ozka> Prstem?! Jistěže ne, blázníš? Samo, že nosem, to jde nejlíp
<reagovat 
 Ozka (Občasný) - 26.2.2004 > BlueSky> tak to jo :o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter