Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chámovod
Autor: Lada Niola (Občasný) - publikováno 18.3.2007 (00:06:00)

Chámovod zauzlován mnoha hadicemi

v kobce lesklých dlaždic

v děsivé kolíbce vany

v uteru.

 

Mít sekyru

řezal bych, sekal, řval,

když mě depiluješ ze stehen.



Poznámky k tomuto příspěvku
DeadKennedys (Občasný) - 12.10.2004 >
Body: 3
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 12.10.2004 > v děsivé kolíbce vany  v uteru
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 12.10.2004 > tak tahle určitě ležela hodně hluboko v šuplíku....a měla tam i zustat...je jak upír, na denním světle shoří jako papír...
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 12.10.2004 > Max Bubakoff> v šuplíku ne-e,ležela jen v hlavě, tak jako vždy. :) a díky za upřímnej názor.
<reagovat 
ulita (Občasný) - 12.10.2004 > uterus ano! (mívala jsem ten nápis na dveřích na koleji...)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 12.10.2004 > sorry.. obrazy efektní leč neefektivní.. metafory emotivní (což vítám) leč jádro netvořící
Body: 3
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 12.10.2004 >
Body: 2
<reagovat 
MiKa (Stálý) - 12.10.2004 > obdivuju tvojí odvahu, dát sem, do tohoto prostředí, jako ženská takovou věc...

tím neříkám, že se mi to líbí, tím říkám jen výše zmíněný...
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 13.10.2004 > Děkuju všem, co se už vyjádřili, i těm, co se třebas ještě vyjádří..
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 14.10.2004 > Fí ha, to je na dřeň.
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 19.10.2004 >

se k ní takňák průběžně vracím a pořád nevím. vůbec se mi nejeví ako taká trága, ale nějak si nedokážu poradit s druhou strofou... za kteréžto situace mi nepřinde úplně košer známkovat.


<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 20.10.2004 > RadimP> to se stává... a docela často :)
nevíš rady, jako že nevíš, o čem ta druhá strofa je, nebo nevíš, co si o ní myslet?

<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 20.10.2004 > Lada Niola> nevím, o čem je, pročež mi uniká i návaznost na strofu první :-)
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 21.10.2004 > RadimP> to se ti ani nedivim, jsem to tentokrát načrtla v mnohem hrubších rysech (prozměnu), než mám ve zvyku :)

psala jsem o děsu, kterej maj občas navzájem ze sebe odlišný pohlaví. jakože úplně obvyklá věc, jako koupelna, která je doménou především ženy :) uter a tak, můžou ve chlapovi vzbuzovat tíseň.
ty dva partneři, co se objevujou v tý básni, jsou v konfliktu. ona ho ze sebe obrazně řečeno pečlivě depiluje, což on nechápe. on by všechno řešil silou, rozmáchle, prostě jinak (to je ta sekyra).
aspoň tohle jsem do textu chtěla vložit :)
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 21.10.2004 > Lada Niola> 

no vidiš, tak toho bych se, s podobnými tématy zkušeností naprosto nemaje, byl nedohledal :-))

dovysvětleno líbí... jen příště možná aspoň o trošku košatěji, ta 2. str. je fakt těžko rozšifrovatelná.

fajn, že má cenu nad Tvými dílky přemýšlet ;-) 


<reagovat 
g morr (Občasný) - 26.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 1.11.2004 > mě se líbí hlavně jinakost
Body: 5
<reagovat 
ulita (Občasný) - 11.11.2004 > a co teprve třísla!!!
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 24.11.2004 > tak nevím, překlad Lautréamonta Prokopa Voskovce z roku 1967 měl správné grády, tohle mi přijde jako takový drobet nedovařený odvar bez patřičného účinku a chuti... navíc 1864 není 2004
<reagovat 
dadaska (Občasný) - 27.2.2005 > tam někde to je
že není 1864
ale dnes 2005
a jiné souvislosti
jiný svět
bez zkostnatělosti
odvážný pohled vážíš
snad až ke kyretáži
nemám zdání
o mechanice vany.....poe_:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 11.4.2005 >

tohle je hodně dobré

 

ale číst s mapou, s náhledem

 

 

 


Body: 5
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 11.4.2005 > pane jo
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.4.2005 > Petr Vaněk> di si rači dělat věci do školy a nečti kraviny :)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 11.4.2005 > Lada Niola> teda lado, to byl krutej vodsuz, todleto:o))))))
<reagovat 
 Petr Vaněk (Občasný) - 11.4.2005 > Lada Niola> 

jedna z těch divokejch básní, co píšou nespoutané ženy a muži, když se protáhnou po obědě na židli a stiskem přeměří, kolik jim vyrazilo po knedlu špeků:)))

 

si budu číst, co chci, sím:)


<reagovat 
 Petr Vaněk (Občasný) - 11.4.2005 > Lada Niola> 

akorát je teda fakt, že jsem čekal nějaký poučení... přece jenom... ten název, samá biologie:)

 

a zkrveživ má pravdu, hanit se nemusíš:)

 


<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.4.2005 > zkrveživ> :o)))))))))) a ty nemonitoruj mé blbé reakce...
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.4.2005 > Petr Vaněk> jasně, já tě vyloženě ŽÁDÁM, aby sis četl, co chceš :o)
sem si jen dělala legraci....
<reagovat 
 fff (Občasný) - 11.4.2005 > Lada Niola> já jen koukám na výpis poznámek...



a nestačim se divit:o)))))
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.4.2005 > zkrveživ> fakt nechápu, čemu se divíš :)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 11.4.2005 > Lada Niola> no třeba tomuhle:o))))

nezdála ses jako drsňačka:o))))
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.4.2005 > zkrveživ> jako čemu se divíš: básni, reakci, nebo reakci na reakci, já už fakt nevim :)

<reagovat 
 fff (Občasný) - 11.4.2005 > Lada Niola> reakci se divim:o)))))) a básňucha je dobrá, to jo.
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.4.2005 > zkrveživ> dyk mě vůbec neznáš, tak co se divíš :o)


<reagovat 
 fff (Občasný) - 11.4.2005 > Lada Niola> já se nedivim. já žasnu:o))))) a už mi neodpovídej:o)))))
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.4.2005 > zkrveživ> 1. tak neodpovídej ty! :)
2. dyž já sem ráda, že se tu rozjelo takové menší spontánní fórum, když to normální už nefunguje :))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 11.4.2005 > Lada Niola> normální funguje, voe:o)))))
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.4.2005 > zkrveživ> my si říkáme ve virválu místou "soudruhu", "voe"???

jo, funguje, ale je tam blbá atmoška.




<reagovat 
 fff (Občasný) - 11.4.2005 > Lada Niola> no promiň, promiň.... já se tě nechtěl dotknout.... voe:o))))
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.4.2005 > zkrveživ> plaky plak.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 11.4.2005 > Lada Niola> dzzzzzzzzzzz
<reagovat 
jafa (Občasný) - 19.1.2007 > Já to četla jako výkřik z trýznivé chvíle "už už ale určitě zase ne", a tak se mi to dost líbilo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Barča (Občasný) - 18.3.2007 > Odvážné .... a výstižné i co do dramatických pocitů ....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 18.3.2007 > se to tu octlo?!
<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 18.3.2007 > born to be child> ještě jednou chce být slavná...:)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 18.3.2007 > Rambonaut> asi to odkoukala od smetipracha 8¨-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter