Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Probudil jsem se kolem sedmé
Autor: xy64 (Občasný) - publikováno 8.3.2005 (09:41:03)
Probudil jsem se kolem sedmé. Asi půl hodiny jsem ještě ležel v posteli. Vstal jsem, uvařil si kafe. Přehnal jsem to s mlékem, nebylo dobré. Vzal jsem kytaru  a zkoušel nějaké  akordy.  Známý, kterého jsem čekal, nepřišel. Vzal jsem půjčené knihy a vydal se do knihovny. Když jsem procházel podchodem, stála tam prázdná opuštěná láhev od levnějšího alkoholu. Vyšel jsem na hlavní ulici. Lidé si lhostjně kráčeli za svými záležitostmi, na rohu stál cikán, chtěl drobné. Dělal jsem, že ho nevidím. Půjčil jsem si něco od Kerouaca a Borise Viana. Když jsem se vracel po hlavní třídě, dostal jsem chuť na cigaretu. Míjel jsem hospodu IV. cenové kategorie. Tváře bývalých horníků, sociálů a odkopnutých manželek civěly s prázdným výrazem ve tváři skrz výkladní tabuli zdobenou socialistickými reklamami. Když jsem koupil cigarety, toulal jsem se bočními uličkami a kouřil. Bylo tam náledí, málem jsem spadl pod ávii. Proč nesypou i chodníky boočních ulic? Na zemi ležela jiná flaška. Stejně prázdná a opuštěná. Vyšel jsem po tmavém schodišti, vešel do bytu. Pustil jsem si Velvet Underground a začal psát…


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 8.3.2005 >

Já vstávám v 6.15

A co jako?


<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 8.3.2005 > Pocitovka. Moc sis s tím asi nehrál, ale přečte se to na jeden nádech a pár věcí mě tam upoutalo. Např. ty specifikované tváře v hospodě.
<reagovat 
farišta (Občasný) - 9.3.2005 > beru to jako cvičení, o kterém jsem se zmiňoval pod tvým příspěvkem "Zeď", je to tak? asi tak jsem si to představoval. ačkoliv si myslím, žes to nenechal uležet (vlastně to chápu:-)) je to pokus celkem zdařilý. líbí se mi švih, se kterým píšeš, krátké věty, trhané záběry. co se mi nelíbí, ale vlastně to taky chápu, je ta bezvýchodná nálada celého popsaného zážitku. jen tak dál. a třeba ti někdo komtetentnější řekne víc. měj se f.
<reagovat 
medii (Občasný) - 9.3.2005 > Škoda, že jsi nepřeskočil tento nepříliš záživný úvod a nenapsal "co" že jsi to vůbec začal psát ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter