Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozesmátý akt
Autor: protěž (Občasný) - publikováno 28.3.2004 (17:10:26)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

se skenem to pořád neumím :o(

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
buryzon (Občasný) - 28.3.2005 > dost veselé
<reagovat 
Čtenář - 28.3.2005 > Protěž to jsi ty? Musím se taky smát:o))))
<reagovat 
easy (Občasný) - 28.3.2005 >
Tomu se nejde nesmát.
<reagovat 
Henny (Občasný) - 28.3.2005 > nenútené, milé, veselé ... technicky neiem posúdiť , ale pre mňa je to ok ... :o)
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 28.3.2005 > ta druhá je hezčí :o) ta první je zase taková že je vidět jak říká: tak už to zmáčkni, je tu zima a sranda :o)
Doporučil 
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 28.3.2005 > Pokud je to "auto", tak fajn. Body za snahu ... Ale světlo mi fakt nesedí.
Výchozí materiál je dobrej :-) Je živá. Cením si, jak cení :-)
<reagovat 
wopi (Občasný) - 28.3.2005 >

Jo, to světlo, právě. Hlavně na té první dělá divné "obrysy".


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 29.3.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 29.3.2005 >
<reagovat 
BulvaR (Občasný) - 29.3.2005 > tak já nevim...nechcu být hnidopich, ale nic mi to neříká:( Co mi to má říkat? Má být zajímavé světlo nebo objekt nebo okolí? Odpovíš mi? Vážně by mě to zajímalo, jsem totální amatér-začátečník. Rád bych věděl aspoň základy teorie. "Uřízlý nohy" už znám:)
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 29.3.2005 > BulvaR> Odpovím, to se ví ;o) Tak prvně si nemyslím, že Ti to má předem něco říkat.. když neříká, tak holt neříká. Podle mě nějaký univerzální diktát pro vnímání tohoto, jakožto ani žádného jiného díla, které spadá do čehosi jako umělecké oblasti, prostě není. A k základům teorie Ti tudíž mnoho toho nepovím vzhledem k tomuto svému názoru na umění a vzhledem k tomu, že jsem také amatérka ;o). Můžu Ti jenom říct, proč mě se tyto fotky líbily, že jsem je sem dala... Je to focený hodně na koleně.. není to vymakaná ateliérovka.. protože nic takového jako ateliér nemám a dokonce ani reflektory čico.. světlo je jen přirozené z okna.. což mě osobně zajímavý přišlo. Objekt mi přišel taky zajímavý. Okolí zajímavé není.. no.. ale to je z nouze :o)). Celkově jsem měla radost ze své "práce" z modelem.. protože takhle ho přirozeně rozesmát to, ač povaha to veselá, není na cvakpočkání zas tak snadné, a potom ze své "koncepce" .. protože nafotit "rozesmátý" akt mi nepřijde zrovna obvyklé. Má to mouchy, ale celkově mi to něco říká.. jestli Tobě ne, tak se nic neděje, protože tohle jsou prostě subjektivní záležitosti. Tož tak. Hodně zdaru Tvému (i mému) další amatéření... ;o)
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 30.3.2005 > protěž> dík za odpověď, těším se na další fotky. A kritiky:o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter