Kratochvílení od 1. června v předprodejích!!!
Po celý červen výrazně levnější vstupenky.
28- 31.7 a 4.- 7.8. 2005
vždy od 21.00 hod
Státní zámek Kratochvíle
Dávné příběhy z hlubin času i vědomí se zrcadlí na vodní hladině. Putování za příběhem opět začíná"
Koncem července Divadla Continuo, opět rozehraje spolu desítkami umělců vodní tvrz Kratochvíle v Jižních Čechách. Letos proběhne již devátý ročník site specific projektu Kratochvílení. Stejně jako v předchozích letech vznikne i tentokrát originální divadelní představení inspirované jedinečnou architekturou zahrady, vodního příkopu a renesanční vily zámku. Nezaměnitelná výtvarná poetika Continua, cirkusové, akrobatické a žonglérské techniky, originální živá muzika, stejně jako autentické umění a totální nasazení všech účinkujících, to vše znovu slibuje neopakovatelný zážitek při návštěvě Kratochvílení 2005.
„Díky mimořádnému umístění projektu i jeho dosavadnímu renomé můžeme i letos slíbit velmi exkluzivní skladbu účinkujících, kteří přijali pozvání ke společné prázdninové práci. Strhující příběh, fyzické nasazení všech účastníků hraničící s bláznovstvím, originální spojení naší výtvarné poetiky s cirkusovými technikami, tóny živé hudby nesoucí se nad oparem vodního kanálu… to je pro nás vždy znovu inspirativní atmosféra letních divadelních večerů na zámku Kratochvíle.“, tak o Kratochvílení vypráví Pavel Štourač .
Pozvání na přípravu hudební složky představení letos přijaly výrazné osobnosti nezávislé hudební scény: Slovenská hudební skupina Dlhé diely, Karel Heřman a David Synák z kapely Čankišou.
Premiéra Kratochvílení 2005 proběhne 28.července a následovat bude série čtyř představení. Po krátké přestávce se pak bude dále hrát od 4 do 7.srpna, denně od 21.00 hod.
Ceny vstupenek:
Od 1.6. do 30.6. – dětská vstupenka (do 14 let) 100kč, dospělá 150 Kč a rodinná 390kč ( max. dva dospělí a dvě děti do 14 let.)
Od 30.6. do 27.7. –dětská vstupenka (do 14 let) 100kč, dospělá 190 Kč a rodinná 480kč ( max. dva dospělí a dvě děti do 14 let.)
V době konání akce tzn. Od 28 do 7.8.– dětská vstupenka (do 14 let) 100kč, dospělá 240 Kč a rodinná 570kč ( max. dva dospělí a dvě děti do 14 let.)
Předprodeje vstupenek:
V pokladně zámku Kratochvíle
V síti Ticket Art včetně poboček CK Čedok, tel: 222 897 333, ticketart@ticket-art.cz a www.ticketart.cz , síti TICKETSTREAM včetně všech hypermarketů GLOBUS a cestovních kanceláří ČEDOK a FIRO TOUR, tel.224 263 049,
ticket@ticketstream.cz., www.ticketstream.cz
a v obvyklých místních předprodejích (Infocentra České Budějovice, Prachatice, Vodňany, Netolice, Písek, Český Krumlov)
|