Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Poslat mail správci

Podpořte nás, chcete-li

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nápověda
Autor: redakce (Občasný,Redaktor) - publikováno 8.7.2004 (00:04:53)


Marthas (Občasný) - 14.12.2012 > Mám problém a nemohu kontaktovat redakci, přihlašovala jsem se v knihovně a teď když mám net doma, se přihlásit sice mohu ale....
Ale nemohu kontaktovat redakci furt mi to hází, že nejsem přihlášená, přitom mám vyplněn nick i heslo a mohu nick i odhlásit. Je to děs nemohu nikomu nic poslat, aby mi s problémem pomohl a vysvětlil mi ho, mohu maximálně s problémy publikovat a komentovat příspěvky, což momentálně není akutní...

Prosím, poraďte mi co mám dělat, to si mám jako udělat nový nick, to by bylo dost děs, na tento už jsem si zvykla!!!

Předem díky Marthas PS: Též mi to hází, takové bílé okénko úplně dole před přihlášením, a po přihlášení, že je problém se vzdáleným serverem!!!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Marthas
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter