|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Janahe (Občasný) - 19.8.2005 > Balcarka> Nebreč, měla jsi tu fotku pojmenovat jinak, holt chybama se člověk učí. Teď aby ses při příštím autoportrétu zamaskovala, jinak se to s tebou povleče.
Ale kašli na to, jsi přece fotografka a ne tupá manekýnka.
Není ta fotka dobrá, ale na Totemu je spousta horších (a někdy i kladně ohodnocených), tak si z toho nic nedělej.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
drfaust (Občasný) - 19.8.2005 > fotka se mi moc dobrá nezdá... ale vlasy jsou výborný a oči... no hezká jsi* :))
akorát fotka fakt slabší
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Janahe (Občasný) - 19.8.2005 > Václav Mráz> Autoportrétů a jiných osobních fotek už tu pár bylo a nikdy ses neozval.
Já kritizuju kombinaci barev na fotce neboli oblečení modelky, že blesk nic pěkného s obličejem neudělal, to už řekl tomash, nemusím to opakovat. Ještě bych se mohla zmínit o růžové rtěnce (přinejmenším to jako růžová rtěnka vypadá), která se tluče také se vším kolem.
>Balcarka> Tady máš krásnou kombinaci barev:
http://www.totem.cz/enda1.php?a=103085
Na blbou spolužačku se vykašli, řiď se podle svého citu pro barvy a ne podle nějakých hloupých řečí.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| Janahe (Občasný) - 19.8.2005 > Václav Mráz> "a taková motivace mne s prominutím dost demotivuje"
Což je možná Balcarčino štěstí, neboť ty jsi maniak, kterému ani něžný kvítek lilie není svatý.
| | | <reagovat |
|
|