Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 9.6.
Stanislava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Od smrti není daleko k životu
Autor: Judy (Občasný) - publikováno 1.7.2001 (13:48:06)


Poznámky k tomuto příspěvku
temnota (Občasný) - 2.7.2001 > No ehm... myslím, že kdyby to bylo delší, nedokázala bych to dočíst do konce, minimálně by stálo za to nastudovat pravopis, a pak to taky postrádá pointu... a vlastně jsem nepochopila, proč to vlastně bylo napsáno... ach jo :(
Body: 1
<reagovat 
 Judy (Občasný) - 11.7.2001 > temnota> Bylo to napsáno z toho důvodu,že se to stalo.Takže to,co kritizuješ je vlastně můj život a život vůbec.A za to co se děje mě a co se děje vůbec,já teda fakt nemůžu.A navíc když se to dělo,tak jsme nemluvili zrovna knižně.Zamysli se člověče...!A když o tom nic nevíš nekritizuj.
<reagovat 
temnota (Občasný) - 11.7.2001 > Víš, třeba kdybys to zařadila do rubriky "Životní příběhy," kam to patří, rovnou bych to nečetla, nebo bych ti alespoń nepsala tu kritiku a¨jen si řekla, že see tedy asi potřebovala vykecat... Stále bych si myslela, že to nestojí jako literární útvar za nic, ale třeba bych tě alespoň politovala... (nejen za to, že neumíš psát, ale i za to, jak jsi ubohá) Nemám ráda osobní útoky, ale začala sis, když nechceš kritiku, nemáš to dávat na totem...
<reagovat 
 Judy (Občasný) - 24.7.2001 > temnota> Do toho co dělám ti fakt nic není.Totem je svobodnej časopis a každej člověk tady může dělat co ho baví.Kdyby sem psali jenom profesionálové netroufla bys sis ani kritizovat,tak alespoň k něčemu je ti moje stránka dobrá. P.S:Když každej s něčím začne,vždycky s tím pokračuješ??
<reagovat 
 Judy (Občasný) - 24.7.2001 > temnota> Do toho co dělám ti fakt nic není.Totem je svobodnej časopis a každej člověk tady může dělat co ho baví.Kdyby sem psali jenom profesionálové netroufla bys sis ani kritizovat,tak alespoň k něčemu je ti moje stránka dobrá. P.S:Když každej s něčím začne,vždycky s tím pokračuješ??
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter