|
| Luk Malér (Občasný) - 5.9.2005 > delikt> nenadávej.
No bóóóže - ííííííííííííííííííííí, semi líp píše měkký.
S tim loopem je to divný, mě to funguje jak má - zrušíš uprostřed, celý to doběhne, hmmm divný
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 5.9.2005 > delikt> nojo sakra já ti neodpověděl... vkládala si něco v swf? Je to děsnej vopruz - furt je něco jinak - prostě takhle to bejt nemá ale nepřišel sem na to jak te černej okraj dostat pryč.
Oficiální výklad: práh do díla, černá díra pře stínem minulosti.... znáš to vokecat se dá ffffffšecko...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Přítel antisvěta (Občasný) - 28.9.2005 > Udivuje mě, že s tím má tolik lidí problém. Ale asi to zkrátka nesedne. Údiv možná jenom z nulové tolerance. V kontextu Totemu je to (i kdyby to nevyhovovalo mému vkusu) alespoň dost originální a nápaditý,proto nechápu třeba Rawenovu reakci.
Mě se to samozřejmě líbí, navíc mám dojem že v těch zvucích se nachází i píseň, co dala vzniknout mému internetovému jménu.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
Luk Malér (Občasný) - 29.1.2007 > vidiš, to s tim pomocníkem na zámku to je dobrý - vtipný.
fajn tak konkrétně, v čem kromě již zmíněného arialu je koncept ubohý?
zápasim - s čim? tohle byla prachobyčejná jízlivost. ;-)))))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|