Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.7.
Jakub
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zenová Matka
Autor: annandale (Občasný) - publikováno 27.12.2005 (19:50:19)


annandale (Občasný) - 30.12.2005 > Ten text je asi prilis osobni, aby se dal nejak vysvetlit a vysvetlovat by se tudis ani nemel. Presto mam jakousi potrebu neco k tomu dodat, a ta myslenka tam implicitne je (ja ji tam vidim i konkretne) a to sice: Cas je zalezitosti fyzicna (zeme, zeme-matka, ale i ta jedinecna maminka, skrz kterou jsme se sem dostali. To patrani po vlastnim JA, je celozivotnim tematem snad kazdeho, kdo si nejake JA uvedomuje. Tenhle text je o tom prvotnim uvedomeni, o tom vymaneni se z "robotickeho" zivota, respektive o te otazce: "Kdo jsem?" Je to zacatek neco noveho, zazitek, ktery me osobne vytrhl z ono fyzickeho, mimo ten cas. Jednoznacnou odpoved jsem pochopitelne nedostala, vrhlo me to zpatky na zem, protoze to je muj lidsky udel.
Vic je zbytecne k tomu cokoli dodavat.
Kdo to psal nebo nepsal:
Z vyse uvedeneho vyplyva, ze je take jedno, jestli to melo psat dite, nebo dospela osoba, nebo jak se to komu ma jevit a libit. V tom je ten paradox, nebo ja to aspon tak mam, ze cas je jen nase pozemska iluze. Jsem porad dite, ale zaroven i starena. Probiha to soucasne. (ne nejsem nemocna, me mysleni je stale jeste konzistentni, doufam:-))
Ted jen pro MIKU, jiz vadila sebelitost: to je to posledni, co tam muze byt. Ja to psala s kouskem sebeironie. S kousickem pobaveni ("zase budu muset hrat sestiletyho blbecka" znamena: ja jsem ve skutecnosti starsi. Moje duse je stara, ne sestileta, ale ty to mami nevis, protoze jsi pod tlakem kazdodenosti zapomela, jak stara je tvoje duse a zivot neni jen o prani puncochacu) Ale to neni sebelitost to je paradox zivota.
Tak ted jsem toho vysvetlila az dost, to jsem cela ja :-).
Ztratila: Diky, nemam potize s prihlasovanim, jen se zapometlivosti.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli annandale
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter