Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.7.
Jakub
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zenová Matka
Autor: annandale (Občasný) - publikováno 27.12.2005 (19:50:19)


ztratila (Občasný) - 4.1.2006 >

Na svůj názor na mě i na cokoli jiného máš samozřejmě plné právo, nemíním do toho nijak zasahovat. Jako by tě ale při formulaci téhle výtky ovládly emoce, takže výsledek je skoro nesrozumitelný.  

 

Pochopila jsem, že máš pocit, že literární příspěvky má právo - či dokonce schopnost - hodnodnit a snad i vstřebávat pouze také literát, prozaik či co. Podle mě  je to názor chybný a hloupý. Jak se říká, nemusíš být zedník, abys poznal křivou zeĎ. jeden z našich největších literárních kritiku Šalda (chraŇ Bůh, že bych se s ním chtěla srovnávat!!) byl v tomhle směru absolutní špička, a literát přitom dost mizerný.  Ono "co mi budeš povídat, sám jsi nic nedokázal" je přece tak laciné...

Příspěvky jsem tu samozřejmě měla, ale smazala jsem je, protože se musím soustředit na jinou práci.  

 

"Neni to o srdecne, otevrene komunikaci" - no, to fakt ne, jednak otomování je opravdu brrr, jednak si nemyslím, že srdečnost je v tomto směru nezbytná.

 

Co se češtiny týče - myslím, že máš jistý jazykový cit a tudíž nechápu tvou zhrzenou poznámku. To tvoje rozdělení samozřejmě neplatí, záleží na mnoha okolnostech - schopnostech autora, vkusu čtenáře, situaci - tatáž jazyková vrstva může v různých situacích vyznít různě. Hau.)   

 

 

 


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter