Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 10.7.
Libuše
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Malá zima
Autor: tři_černí_mravenci (Občasný) - publikováno 28.2.2006 (10:24:00)

 

 

 

 

Malá zima

 

 

Sníh ve vlasech

je sněhu po kotníky

 

(samá voda)

 

věci padají pomalu

a noří se

ostrými konci

 

viděné odtud

v měkkém dně

se zdají

být šťastné a hladké

 

...

 

stín na sněhu

je příliš mnoho věcí

 

(přihořívá)

 

raněná krvácí

polyká sníh

 

nehlaď ji po vlasech

 

mysli

na hladké a šťastné

mrtvé věci

nebo si prodřeš

moře ve spáncích

 

...

 

pes na stopě

je krve po kotníky

 

(hoří)

 

na velrybím hřbitově

jsem našel

její srdce

 

mrtvé a šťastné

vyplněné bahnem

dvě bílé lastury

které jsi

spálil a neotevřeš

 

přišla a zase odešla

ve vlasech sníh

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
tři_černí_mravenci (Občasný) - 28.2.2006 > tahle je z vánoc a je tu spíš jen na doplnění těch dalších zimních textů...
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 28.2.2006 >

Ty věci jsou objekty ? Pokud se jedná o něco abstraktního, pak nevím,nevím.

Raněná krvácí....šok přerušuje meditaci ?

Dohromady to tvoří jakýsi triptych.V tý střední části je něco moc násině jednorozměrného.Chybí mi tam větší plocha ( jako u triptychu ) a více dimenzí.Zkrátka by měla být baroknější.


Doporučil 
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 28.2.2006 > Raimund> je to zimní krajina...hodně silně ovlivněná dvěma písněma co nám zněly v hlavě...tahle báseň spolu s tou zítřejší jsou asi nejniternější věci, co jsme se na totem odvážili dát...viděli jsme letos zimu strašně krutě...stromy jako rybí kosti, sníh maso...a hledali krev...

to rozdělení na části asi je trochu zavádějící...časově by to bylo tak, že první a třetí část by byla dlouhá a prostřední jen krátký okamžik, změna...

děkujeme
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 28.2.2006 > Jozífek_a_ryby> 
<reagovat 
kalais (Občasný) - 28.2.2006 > kousky


ale zato hodně
<reagovat 
Claw (Občasný) - 28.2.2006 >

První velmi. Potom třeba nebo si prodřeš moře ve spáncích. Jen přemýšlým o těch lasturách, které spálil a neotevře, dost dobře tomu asi nehovím/moc sentimentální střevíčky - asi.

Hoří - že jakože najde je mochezké, hlavně poznání, že to ještě "funguje"(ten průvod od vody)

--------------------

Suma : J


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 28.2.2006 > Claw> zima ryba, zima moře/srdce jako otvírající se lastury mlže...
asi ta část působí jako taková ta nejodpornější ženská poezie, ale my jsme si jistý, že to takhle je správně...

všem děkujeme
<reagovat 
Claw (Občasný) - 28.2.2006 > Jo jo, to mi ještě jde. Jenom ta představa spáleného, které chci otevřít mi přijde trošku zvláštní... představím-li si to jako prostě reálně, že jo. Nejodpornrější ženská poezie? Termínustechnikus, který ještě neznám. A co třeba nejodpornější mužská poezie?..že by nebyla?
<reagovat 
.......... (Občasný) - 28.2.2006 > tahle mi přijde výborná - jak se úpstupně zostřují významy ... velmi***
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 28.2.2006 > :)postupně - samozřejmě:)
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 28.2.2006 >

(samý kachlík)

 

kachlíky padají pomalu

a noří se

ostrými konci

 

viděné odtud

v měkkém dně

se zdají

být šťastné a hladké

kachlíky

 

:)

 

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 28.2.2006 > egil> :o) (o: :o)

dík

doma máme linoleum, nás nezdeptáš

mimochodem už jsi tu samou vodu vyžehlil?
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 28.2.2006 > Nehodnotím, ale zaujala.
Doporučil 
<reagovat 
miruna (Občasný) - 28.2.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 28.2.2006 > Claw> pálit netřeba doslova...přihořívá hoří to je přece o hledání... :o)

to byl vtip, my termín ženská poezie neradi..."ženskou poezii" píše i hodně chlapů, né že ne...akorát ženy asi mívají častěji sklony k patetičnosti a naivitě...
odporné mužské se nám jeví třeba zase takové ty šovinistické a přisprostlé veršíky, jaké tu občas předváděl například pan Mráz...a mnozí jiní...
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 1.3.2006 > Jozífek_a_ryby> 

pálit sice doslova netřeba, to je fakt, ale velice se mi líbí, když se obraznost snoubí s realitou...

 

se sklony naprosto souhlasím, máme stejný názor, ale přisprostlé veršíky se mi občas líbí, zvlášť pokud jsou psány jistou surovostí, kterou u sebe samo postrádám..


<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 1.3.2006 > chmmm, zajímavé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 2.3.2006 > něco nee, ale části hodně...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter