Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Někdy
Autor: Regio (Občasný) - publikováno 24.3.2006 (20:10:23)


Minimalista (Občasný) - 25.3.2006 > Na první pohled efektní obraz, bohužel s několika nepřesnostmi. Pokud si dolním okrajem monitoru "oříznu" dolní část obrazu až po krk modrých postav v popředí (hlavy ve výřezu zůstanou), pak levá polovina výřezu je vynikající jak barevně, kompozičně, strukturálně. Vpravo bílé domečky jsou už trošku problematické.  JEjich odrazy ve vodě jsou dobré, ale jejich bílá barva a pouhá nohozenost nekoresponduje s žádnou částí obrazu. Pokud obrazem posunu dolů (celý formát), hned vidím, že domky svým zpracováním korespondují s postavami dole - jenže postavy jsou namalované ve studených barvách a odporují koncepci celého obrazu (studené barvy jsou v popředí, teplé pak v pozadí - správně to má  být naopak - v hodní části obrazu je prostor dobře zobrazen, pokud k němu přidáme i dolní část, prostor se bortí, vnímáme ho pouze rozumově díky zobrazení břehu). Autor tedy propojuje modrou barvou celý obraz, ale to k potlačení modrého dominantního popřadí nestačí. Snad by stačilo do popředí zadat teplé tóny a vše by bylo zachráněno. Ale tři "mikrofony" při dolním okraji by samozřejmě musely zůstat tak, jak jsou - byla by zde po úhlopříčce paralela ke třem domkům vpravo nahoře. Ale je zde další nebezpečí - jak se zasáhne do obrazu, tak se musí barevně vyvažovat a vyvažovat - až se třeba celý obraz pokazí. Hodnotil bych 4, ale nechci kazit průměr.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Minimalista
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter