|
|
|
|
|
|
|
|
| mmiiaa (Občasný) - 1.8.2006 > sédy> jsi hrozně vztahovačná, on zde napíše svůj názor, že by se mu to líbilo, kdyby byl celý a ty na to, ať ukáže učebnici, kde se píše, že musí být ještěr celý..proboha, kam to spěje, když už ani člověk nemůže říct jak to cítí...apropo ještěry fotím taky a snažím se o to aby tam byl vždy celý a proč?? jelikož když mu useknu hlavu nebo ocas, nikdy to není ten krásný ještěr, kterým on je, ale jen nějaký kus čehosi..prostě ukázat celou jeho krásu, v tom si myslím je velká síla...
| | | <reagovat |
|
| sédy (Občasný) - 2.8.2006 > mmiiaa> nema cenu resit jestly jsem vztahovacna.. narikala jsem nic o tom ze mi ma ukazat ucebnici ale ze to nikde nestoji.. takze tim akorat poukazavam na to ze jsem toho NAZORU ze nemusi byt celi aby vypadal zajimave.. nevidim v tom zadnou agresi..pouze chci zjistit kde se to da zlepsit..je na tom neco spatneho??
K tomu co je zajimaveho ...pro me je detail zajimavejsi nez celek...napriklad cely clovek muze vypadat jak socka a byt navabny ale ma treba pekne oci...myslim ze peknou fotku nedela celek objektu
| | | <reagovat |
|
|
| sédy (Občasný) - 4.8.2006 > mmiiaa> uz se te nekdo zeptal jestly mas nejakej osobni problem? mam pocit ze takovyhle diskuze potrebujes nebo ze to ani jinak neznas...naopak se velmi snazim dozvedt se nazor druhych ale tak abych tomu rozumela... vsimla jsi si treba ze jsme se dohodly uplne normalne ...copak nemam pravo se pozeptat nebo vysvetlit moje mineni... a nech si pubertacky ...ach boze... ..onanie v pruzeni nebo co?
plkame si a ty me zacnes odsuzovat z duvodu chycenych buhvy kde
| | | <reagovat |
|
|
|
|