Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 6.6.
Norbert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Z druhého patra
Autor: Claw (Občasný) - publikováno 6.10.2006 (12:33:57)

 

Z druhého patra

 

 

 

snacha jí zakázala se stýkat s vnukem

 

prý z toho se zbláznila

 

 

 

v  pyžamu a zimě

 

před domovními dveřmi

 

vykřikuje, že se zabije

 

 

 

mé první ranní pozdravení

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 29.10.2006 > Claw> Odstupné? To jako za Tebe? Tak mu napiš, ať příjde ve 22.00 k višni nevišni.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 30.10.2006 > šedé> Tak fajn. Dnes tam na tebe bude čekat.
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 30.10.2006 > Claw> A kam si zase zabordelila ten řeznický nůž po dědovi? Tady si člověk něco položí a než se stihne otočit, je to někde uklizený. A hlavně mi neřikej, že si žádnej nůž neviděla, to už znám...jako onehdá jak ses dušovala, že jsi moje klíče nikde neviděla a pak jsem je našel mezi tvými ponožkami.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 30.10.2006 > šedé> Je v knihovně - mezi Sbohem a šáteček a Němá barikáda.
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 1.11.2006 > Jsi si jistá? Nemůžu to najít. Našel jsem jen Sborem Pionýři a Němá Bára Kláda.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 2.11.2006 > šedé> Jsem si jistá. Posledně jsem s ním mačetovala na Vánoce kokos.
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 6.11.2006 > Claw> a já kam se poděla moje cyklistická helma...když jsem posledně chtěl jet na kole do hospody...
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 6.11.2006 > šedé> 

takže já podle tebe nerozeznám kokos od helmy. abys nedostal do kokosu! vždyť voda kokosu je identická s lidskou krevní plasmou a já trpím krvelačností... 


<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 7.11.2006 >

Už zas začínáš s těmi tvými pseudointelektuálskopsychologickosociologickohisterickými kecy? Koukám, že jsi přibrala i spiritualismus!

 

 

Všimla sis, že jsem nenapsal v oslovení verzálu?!!!!!


<reagovat 
 Claw (Občasný) - 7.11.2006 > šedé> 

Od hospodskéhohospodářského povaleče schopnost pojmenovat kecy sedí.

 

Nevšimla, všimla jsem si před tím, že ho používáš. To bylo divné.


<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 10.11.2006 > Claw> 

Hovoříš o našem zájmovém akademickém kroužku amatérských lingvistů, jak se scházíme každý den od šesti do jedenácti Na růžku? Myslel jsem, že jsi ráda, že mám koníček...

Ty sis vždycky všímala jenom toho co se Ti hodilo! Že mám na ponožkách díry velikosti přezrálé dýně sis například nikdy nevšimla!!!


<reagovat 
 Claw (Občasný) - 13.11.2006 > šedé> 

Zájmový akademický kroužek ... no potřebné materiály k tomu v hospodě byly jistě k dispozici...

Pokud je díra větší než ponožka, tak je vyhoď! ...Dej si na to pozor, už zase Tikáš


<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 29.11.2006 > Claw> Promiň, že jsem se nějaký čas nestavil doma. Zapomněl jsem číslo popisné a přespával jsem u sousedky. Uvaříš mi čaj a skočíš pro noviny?
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 30.11.2006 > šedé> Ty jsi nebyl doma?
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 1.12.2006 > Claw> eeeeeeeeee......byl, samozřejmě, že byl, miláčku, celou dobu jsem v garáži spravoval plynový kotel.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 2.12.2006 > šedé> 

Aha. Tvé nepřítomnosti jsem si ani nevšimla.


<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.12.2006 > Claw> V tom případě odcházím nazpět k sousedce. Už mi nevolej, nechci Tě už nikdy potkat v obchodě.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 4.12.2006 > šedé> Pro mě za mě.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter