Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Divadlo
 > Divadlo
 > Recenze
 > Zajímavosti
 > Dramata
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slawjena - Jasná zpráva o začátcích divadla
Autor: Slawjeňák (Občasný) - publikováno 16.10.2006 (15:58:15)

Jasná zpráva o začátcích divadla

 

Letošní srpen nepřinesl jen ochlazení po předchozích tropických vedrech, ale také čerstvý vítr do brněnských divadelních hvozdů. Novým pronájemcem bývalého nahrávacího studia Dukla na Kounicové 22 jako nedílné součásti komplexu Stadionu, který je majetkem brněnského Sokola, se stal za přispění kartografického nakladatelství P.F. art Divadelní spolek Slawjena, do té doby působící pohostinně především na prknech bezbariérového centra Barka. S červencovým posledním dnem tak byla v těchto prostorách uzavřena téměř desetiletá éra exkluzivního působení divadelního a nahrávacího týmu G – Studia Petra Gazdíka a s novou divadelní sezónou se začíná psát éra jiná. Po převedení nájemních práv na Divadelní spolek Slawjena, lze důvodně očekávat rozšíření repertoárové nabídky nejen co do počtu titulů, ale i co do žánrového záběru. Divadlo Slawjena je totiž, na rozdíl od G – Studia interpretujícího zejména hudebně-dramatické muzikálové produkce, divadlem především autorským, poeticky sevřenějším nebo možná lépe výrazově intimnějším. Oba subjekty se dohodly na společné mediální politice, propagaci a komparativním předplatném pro své diváky pod firemním štítem v duchu předešlého – G – Studio centrum, kdy těžištěm činnosti G – Studia vedle již dříve uváděných titulů, zejména anglických konverzačních komedií, zůstává práce nahrávacího a dabingového studia a břímě osmi premiér a několika desítek plánovaných produkcí v sezóně 2006-2007 leží především na bedrech Slawjeny. Přejme jim v jejich konání hodně zdaru.

 

Ondráš Kubisko



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter