Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 13.6.
Antonín
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
docenti
Autor: k3s (Občasný) - publikováno 29.10.2006 (13:11:52)


 Janahe (Občasný) - 29.10.2006 > Karhaj(Sinner)> 

Ano, máš pravdu, já se občas nechám strhnout emocemi, občas i zatnu zuby a nereaguji, o to možná vyletím příště víc. Ale nesnáším, když se svoboda projevu interpretuje jako právo říkat a dělat cokoli bez ohledu na kohokoli. Takhle mě naposledy naštval Kristus s erekcí od zuika - taky příklad naprosté bezohlednosti vůči citům druhých. Ale byla jsem zticha, protože si dovedu představit, jak únavná a nesmyslná debata by se tím spustila. To, co jsem napsala, není žádné hraní na city, to byla reakce na mě iritující  poznámku, že něco se může dotknout  jen toho, koho se týká. Neboli rada "nehas, co tě nepálí". I když by se to dalo vzít obecně a souhlasit, že mě se  pochopitelně týká, co kdo na Totemu uveřejňuje, týká se to každého zdejšího autora, za určitých okolností by mohlo být přímo nevhodné tady publikovat.

 Nemám nic proti provokaci, když vidím smysl, tady ho opravdu nevidím. Zato jsem se setkala už s mnoha primitivy, kteří si zvyšují sebevědomí haněním těch schopnějších a vzdělanějších, takže moje reakce je už takový reflex, jsou věci, na které jsem alergická.

Neříkej mi, že to není o docentech, že to kesiak nemyslel hanlivě (což ovšem není ani tak podstatné, urazit se dá i neúmyslně), stačí, když mi vysvětlíš, o čem to je a proč se to jmenuje, jak se to jmenuje. 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janahe
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter