Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
cesta na severozápad I
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 19.12.2006 (09:17:42)


utilita (Občasný) - 29.12.2006 >

1. žena, 2. muž, 3. něco mezi. Na druhou stranu, připustili-li bychom varianty "spíše muž" a "spíše žena"? dostali bychom se na stejné číslo jako naši předci. Pravda je, že třeba druhou řadu slovenských Vyvolených vyhrál takový zajímavý typ, čo sa volal Janko, ale pak odjel do Prahy a začal si říkat Hilár a byl za dámu, dokonce za nabízející se dámu a pak zas odjel na Slovensko a byl chlap a začal si říkat Erik. A on tam jednou vyprávěl o transsexuálech, u nichž dnes už snad jsme schopni uznat, že se rodí někdy do špatného těla - jenže mnohdy prožívají nesnesitelné zmatky, kdy podstoupí drastický operace, polykají hormony, ale jejich tělo je nepřijme, odmítá být tím, čím chce být jejich hlava a oni pak vlastní tělo, který se chová jako auto ve smyku, nenáviděj.

 

Tolik osvěta.

 

Jsem almara se dvěma ramínkama, poličky nemám.

Druhé ucho (ucho sem ucho tam) bych si svým uchem nazvat netroufla:)) 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli utilita
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter