|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Estel (Občasný) - 26.12.2006 > tatí...proč děláš shrnutí?
Shrnuješ jen letošní úrodu že jo?
Tohle nemá na Totemáči obdoby... díváš se na nás z moc velké výšky co se týče kvality.
Funguješ tady jako motivační prvek...
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hermit (Občasný) - 27.12.2006 > no... už jsem ti to někde psal..... když vezmeš tři obyčejné fotky, hodíš je do nevšedního barevnýho odstínu, zdeformuješ je, seřežeš hlava nehlava a přilepíš k sobě, tak ti z toho vyjde poselství vždycky zaručeně. a protože je tam těch motivů hodně a je tam hodně barev a je to jaksi *independent*, tak je to nekritizovatelný. tím neříkám, že se mi to nelíbí, ale obávám se, že je to kýč, jako pohlednice boomerang.
mi to přijde, že jsi vyškrábl ,co jsi měl zásuvce ve stole, vybral jsi fotky, který byly samy o sobě docela dobrý, ale něco jim přece jen chybělo, a našel jsi jim dvojčata.
dal sis s tím jistě práci, je to efektní soubor, ale pro mě bohužel právě moc efektní. říkám NE.
ale dávám 5. ;-)
| Body: 5
| | <reagovat |
|
ztratila (Občasný) - 26.12.2006 > A protoze to je asi jediny nazor mimo, pokusim se rozvest. Mne to ze vseho nejvic pripomina takovy ty kycovity obrazy nahych bilych divek na vzpinajicich se bilych konich a zamilovanych parku na silnych motorkach a malych stenatek a kotatek a rezanych kvetin. Ty umis fotit. Umis z toho vyskrabnout i ten pribeh, kterej je na fotce uzasnej uz jen tim, ze se nemusi nijak siroce rozepisovat, proste tam nekde vibruje. To obdivuju. I kdyz jde o obrazek rohu sprchy nebo zdi v dome, ma to nazev, ze te to kamsi nakopne. Tohle je trochu promichany, stary novy... A je videt, ze to mas v pazi, ale proste mi to prijde jako moc na jistotu a kyc. Nic z toho nejde na dren, nic z toho me nedonuti rict ty vole a vytrestit oci. - Dokonce mozna v tom je ten problem, v pazi. Nedavno jsme se s jednim clovekem bavili o dalsim cloveku, v necem genialnim. Ve vareni knedliku treba. A jeden clovek rekl: No jo, to ale znamena, ze se ted musi na vareni knedliku uplne vykaslat. Mozna by stalo za to, kdyby ses na to sem tam taky zkusil vykaslat.
| | | <reagovat |
|
| MiKa (Občasný) - 27.12.2006 > ztratila> doufám, že z tohoto rozhovoru nevznikne nepříčetná diskuze o tom, co je kýč - to už jsme tu několikrát zažili a to je horší než černý neštovice :)
předesílám:
a) uznávám tvoje právo na vlastní názor, tedy že periskop stvořil v této sérii kýč - rozumím asi tomu, jak to myslíš a je skutečně možné se na věc takhle podívat (asi to bereš tak, že u periskopa převážila snaha po kultivovanosti nad prožitkem)
b) taky ještě předesílám, že periskop nepatří mezi mé srdcové autory (v poezii už vůbec ne - tam bych sama možná použila termín kýč) a že ho nehájím z žádných osobních důvodů, mé argumenty směřují hlavně a především k tomuto příspěvku
kdo v čem vidí kýč, je těžce subjektivní záležitost -- ty prostě MÁŠ takový POCIT, což je v pořádku, já zas mám pocit něčeho jiného -- dle mýho si periskop prostě pohrál s materiálem -- jo, je to pro mne POŽITKÁŘSKÁ HRA s tvary, barvou, náladou, pojetím prostoru (intimita nebo zas otevřené prostranství, klid, pohyb apod.), jakýmsi virtuálním haptickým dojmem etc. a on je v tom dobrej -- on je takovej labužník, úplně to z něj čiší a v tom je pro mne opravdovej (proto taky nepovažuju tuhle sérii za kýč)
další věc: už jen ten název - pohlednice - beru to tak, že nemá jít o žádné závažné sdělení, asi jako když malíři malovali čistě žánrové obrázky - co je na tom špatného? nic - co se mě týče, působí hlavně na moje smysly, vytváří zajímavá spojení, vztahy --
to je můj názor, ale, jak jsem řekla, nechci ti ho vnucovat, jen jsem měla potřebu uvést nějaký protiargument a pokusit se obhájit svůj vlastní postoj :)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|