Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
osiřela košilela pokračování
Autor: Argedil (Občasný) - publikováno 9.2.2007 (20:50:30)


opožděné zrcadlo (Občasný) - 9.2.2007 >

Člověče, když v prvním odstavci zabaletíš takhle umírající labuť, rozumíš, ty sebou smejkáš po tom podiu, že bych ti skoro věřilo, že máš fakt žlučníkovou koliku, že ti nejmíň prdnul vřed a ke všemu jsi doma zapomněla zapnutou žehličku (a dvojčata), tak to přece, uznej, nemůžeš zakončit jako nějak takhle: "Za okny táhnou mraky, jediní svědkové mých malých bláznovství." – hele, já už jsem starší hovado a hrozej u mě, posloucháš, hrozej u mě všelijaký zástavy srdce, mně už to klepe sotva každou druhou dobu, ale chápej, žádný skákavý skáčka, pěkně houpavý rége, fakt už mně to nedělej, když už píšeš tak pomalu, mysli na to, že já u toho usínám, nebejt tý strašný zimy, tak snad už spím, takhle se vždycky bodnu krápníkem, kterej mi visí od nosu do hrudníku, jenže když takhle usínám a ty mně najednou přehodíš malýma bláznovvstvíma někam mezi husopasky na rozkvetlý pažit, to se pak jedno lekne, smrťák jak hrom, člověče, jestli mi rozumíš.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli opožděné zrcadlo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter