Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 10.7.
Libuše
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
EKOLOGICKÉ DNY OLOMOUC EKOLOGICKÉ DNY OLOMOUC EKOLOGICKÉ DNY OLOMOUC EKOLOGICKÉ DNY OLOMOUC
Autor: TOTEM (Občasný) - publikováno 25.3.2002 (16:14:07)


STATUTÁRNÍ MĚSTO OLOMOUC


Středisko ekologické výchovy Sluňákov


Odboru životního prostředí Statutárního města Olomouce


Sluňákov - sdružení pro ekologickou výchovu Olomouc


Společně s :


Hnutí Brontosaurus Campanula Barbata Jeseník , SEV DDM , Hnutí DUHA Ol.



 


Sluňákov



 




EKOLOGICKÉ DNY OLOMOUC


2002


„NA MEZI“


…jen tak pobýt, naslouchat názorům, zvukům, cítit tvary a vůně,


útržky toho co k nám doléhá mezi Nebem a Zemí, sejít se, poradit se,


pokusit se na mezi na chvíli prolomit meze mezi námi.



Akce na podporu vzniku Olomoucké nadace filantropů a mecenášů.


Akce je součástí kampaně Hra o Zemi.


Program v DH od 3.5. do 5.5. a v Aule UP 9.5. je součástí semináře podporovaného MŽP ČR : „ENVIRONMENTÁLNÍ HNUTÍ V ČR (ideje, praxe, sebereflexe)“


30.4. - 19.5. 2001


Ve spolupráci s :


Správa CHKO Litovelské Pomoraví, Agentura ochr. přírody a kraj.,


STUŽ, ČSOP Upolín Ol., Centrum interdisciplinární studií UP, Státní fond ŽP ČR, Zelený kruh Ol., Divadlo hudby Olomouc, ZOO Olomouc, Olomoucká kina, UP Olomouc, Agentura Gong Ol.


Olomoučtí kolaři, P-centrum Olomouc, Junák Olomouc 4.středisko



EDO 2002 podpořili:


STATUTÁRNÍ MĚSTO OLOMOUC


MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ ČR,


LESY ČR, STÁTNÍ FOND ŽP ČR, SENIA OLOMOUC


VÚ 3739 Žižkova kasárna, Profit Ol., Dopravní podnik Ol.


Mediálními partnery EDO 2001 :


Mladá Fronta Dnes


Český rozhlas Olomouc



PŘIPRAVOVANÝ PROGRAM EDO 2002


Řada programových změn je očekávaných, dokonce pravděpodobných, kurzívou psán program a osoby v jednání



Úterý 30.4.



Galerie U Mloka, Lafayettova 9 18,00


MILAN SALÁK - KRAJINY- MAPY. VERNISÁŽ VÝSTAVY.


Výstava organizovaná P centrem v Olomouci v období od 30.4. do 31.5. Otevírací doba Po-Pá od 13,00 do 20,00.


Pořádá P centrum Olomouc.



Úterý 30.4.



Chrám Sv. Michala 20,00


VARHANNÍ KONCERT - GIOVANNI CLAVORÁ-BRAULIN (Itálie)


Slavnostní zahájení ekologických dnů Olomouc 2002


J. S. Bach Fantazie a fuga g moll, BWV 542


(1685 - 1750)


C. Franck Prière op. 20


(1822 - 1890)


Ch. M. Widor VI. Symfonie g moll, op. 42ą


(1844 - 1936) 1. část: Allegro


Modest P. Musorgský “Obrázky z výstavy”


(1839 - 1881) - Promenáda, - Skřítkové,- (Promenáda),- Starý hrad,










- Hra dětí (Tuilleries), - Bydlo,- (Promenáda),- Tanec kuřátek ve skořápkách,- Samuel Goldenberg a Schmuyle,- Promenáda,


- Trh v Limoges (Velká novina),- Římské katakomby,- Baba-jaga (Chaloupka na kuřích nožkách),- Velká brána kyjevská


GIOVANNI CLAVORÀ BRAULIN, italský varhaník a muzikolog působící v Římě, se s velikým zápalem věnuje koncertnímu varhannímu umění v Itálii i v zahraničí a rovněž tak restaurování historických varhan své země, které jsou významnou součástí jejího bohatého kulturního dědictví. Jeho repertoár zahrnuje díla od renesance až po současnou dobu, se zvláštním zřetelem na varhanní dílo J.S. Bacha a na italskou, francouzskou a německou varhanní literaturu romantismu a 20. století. Po vítězství v národní soutěži se stal profesorem na katedře varhan a varhanní kompozice na konzervatoři “Luigi Cherubini” ve Florencii. Odborně se formoval na římské konzervatoři “Santa Cecilia”, kde získal diplomy v oborech klavír, varhany, varhanní skladba, polyfonní hudba a dirigování sboru. Souběžně se studiem konzervatoře ukončil s vyznamenáním cum laude humanitní studium na univerzitě “La Sapienza” v Římě v oboru klasická literatura a hudební věda. Zúčastnil se mnoha interpretačních kurzů a odborných seminářů v Itálii, Švýcarsku a Belgii. Je vítězem mnoha národních varhanních soutěží (Venezia - Noale 1982, 1984; Bari 1985) a mezinárodní varhanní soutěže “Flor Peeters” (Mechelen - Belgie 1988). Natáčí pro italský, kanadský a slovenský rozhlas a televizi. Publikuje v mnohých odborných varhanních časopisech. Je autorom “Dějin církevní hudby v Římě od r. 1300-2000”, publikovaných na CD-ROM u příležitosti “Jubilejního roka 2000”. Je spoluzakladatelem varhanní společnosti “Associazione organistica del Lazio” a uměleckým ředitelem festivalu “Le Ore dell’Organo”, nedělních koncertů v kostele San Marcello al Corso v Římě. Vícekrát byl členem porot mezinárodních varhanních soutěží. Působí jako varhaník a sbormistr smíšeného sboru v kostole SS. Gioacchino e Anna v Římě.



 


1.5. Středa


Horní nám. Olomouc 8,30 - 21,00


EKOJARMARK


”Pojďme pobejt pospolu.”


Občané, ekologická hnutí, humanitární organizace, řemeslníci a umělci. Informace o životním prostředí, tradičřemesla, domácí ekologie, zdravá výživa, alternativní životní styl, netradiční zdroje energie, hudba, divadélko a hry pro rodiče s dětmi. Možnost vyhlídky z radniční věže.


DDM Olomouc - příroda pro rodiče s dětmi ● OKNOHnutí DuhaP-centrum Olomouc● Hnutí Brontosaurus YMCA OlomoucADRA OlomoucJunák Olomouc ● Studio Experiment ● Amnesty International Brno a další …


Horní náměstí Olomouc 9,00 - 21,00


KONCERT EDO 2000 :


9,00…. BAREVNEJ DEN


10,30… HRADIŠŤAN


12,00…ZUZANA NAVAROVÁ A KOA


13,30…VRTULE 1


15,00…JEDUBABY


17,00.…VLTAVA


19,00… LENKA DUSILOVÁ


V případě špatného počasí - U klub Olomouc.



Divadlo na nádvoří radnice:



Pro rodiče s dětmi:



10,00 Kolovrátek Olomouc



11,00 Tři malá prasátka


Buchty a loutky Praha


Tak jak to bylo s těmi prasátky: "Kvííí, kvííí". Přijďte se podívat a poslechnout si, jak si takhle jednou vlk fouknul a jednou houknul, a nevěřili byste, co jen to udělá za neplechu. A jak prasátka naláká na řepu, sladká jablíčka, či na trh. A jen proto, aby je slupnul jak malinu. "Chro, chro, kvíí, to je, co?" Ale když překonáme strach, jen maličko a trošku zapřemýšlíme, tak se můžeme vlkovi dostat na kobylku. Jenže když leze až do domečku, pak nezbývá než rozdělat pod kotlem oheň, v pravou chvíli zvednout pokličku a jsme zachráněni. Na motivy lidové anglacké pohádky napsal a režíruje : Vít Brukner a BaL.



12,30. Tři malá prasátka. Buchty a loutky Praha.



14,30 Fimfárum - O zasloužilém vrabci a tak.


Studio dell´arte. Divadlo pod čepicí České Budějovice.


Kdo by neznal jedinečnou knihu pohádek Jana Wericha. Kdo by ji neměl rád. Kdo by se rád nenechal znovu moudře poučit o tom, že hra „na většího“ je nebezpečná, že správný Čech i čerta převeze a že v těle vrabce může bít srdce kondora.


Hrají : S. Malinková a S.Kočvarová.


15,45 Tři sestry a jeden prsten - Hnutí Brontosaurus Campanula Barbata Jeseník. Divadelní představení členů HB na motivy pohádky Jana Wericha.



18,00 Don Giovanni. Tragická opera aneb commedia dell´arte.


Studio dell´arte. Divadlo pod čepicí České Budějovice.


Vznešené panstvo, šlechetní příznivci! Právě vy jediní budete mít to štěstí a uvidíte komedii zašlou věkem o nenapravitelném svůdci a největším prostopášníkovi všech dob tak, jak jej hrávali v renesanční Itálii herci commedie dell´ arte. Zatímco opera potřebuje desítky zpěváků, tanečníků a hudebníků v našem divadle bude všechno jinak. Režie: K.Melenová. Hrají : S. Malinková, K. Melenová a S.Kočvarová.



Pro dospělé:



Kino Central 14,30


DLANĚ (Rusko, 1993 - rež. A. Aristakisjan)


Ohromující freska mladého autora je originální reflexí života kišiněvských žebráků. Vzniku emocionálně laděného a filozoficky obsažného díla věnoval Artur Aristakisjan sedm let…


Film promítán v rámci festivalu Divadelní Flora Olomouc pořádaného MD Olomouc.



Nádvoří tereziánské zbrojnice UP 21,30


RADOŠÍNSKÉ NAIVNÉ DIVADLO - SÚPIS DRAVCOV - STANISLAV ŠTEPKA


Slavný bratislavský soubor poprvé na olomouckém festivalu. Satiricko-poetické představení režiséra Juraje Nvoty - s autorem textu Stanislavem Štepkou a Annou Šiškovou v hlavních rolích. Divadelní představení pořádané Moravským divadlem Olomouc - Festival Divadelní Flora a Klubom slovenskej kultúry.



 


2.5. Čtvrtek



Kino Central 14,30


APOKALYPSA (Apocalypse Now , USA, 1979 - rež. F. F. Coppola)


Legendární snímek režiséra F. F. Coppoly a kameramana V. Storara na motivy novely Josepha Conrada Srdce temnoty. Ve velkorysém projektu, jenž je strhujícím obrazem hrůz moderní války.


Film promítán v rámci festivalu Divadelní Flora Olomouc pořádaného MD Olomouc.



Divadlo hudby 17,00


POHYB VLASTNÍ SILOU


Pro zdraví a dobrý pocit.


Beseda o kolech, cyklistických stezkách, vlivu našeho uspěchaného životního stylu na naše zdraví a jak s pomocí kola dojet k neočekávaným prožitkům.



3.5. Pátek



Kino Central 14,30


EVANGELIUM SVATÉHO MATOUŠE (Itálie, 1964 - rež. P. P. Pasolini)


Jeden z nejznámějších snímků kontroverzního italského režiséra patří k nejvýznamnějším filmovým dílům s novozákonní tématikou.


Film promítán v rámci festivalu Divadelní Flora Olomouc pořádaného MD Olomouc.


Divadlo hudby 17,00


SVATÝ FRANTIŠEK PATRON EKOLOGIE ?


Zdeněk Neubauer


V očích současníků zosobňoval svatý František pravdivost předpovědi Joachima z Fiore, že dochází k přerodu světa z tělesného „stavu Syna“ v duchovní „stav Ducha“. Františka lze právem pokládat za otce novověku a zakladatele moderní, spirituální podoby zbožnosti. Ta posléze nahradila religiozitu racionalitou, víru věděním, pravdu objektivitou. Náboženství se stalo soukromou (vnitřní, „duchovní“) záležitostí. Jeho společenskou funkci začala plnit věda, která se ujala administrativy pravdy a spásy. Přesně dle Joachimova učení byla „tělesná církev“ (ecclesia carnalis), záštita a hradba křesťanské víry, nahrazena církví duchovní (ecclesia spiritualis), zdroj poznání a záruka vědění. Institucionální zázemí jí od počátku poskytly univerzity. Geometrický mrav vědy a její zásada objektivity popřely mravnost i milost. Příroda byla prohlášena za mechanickou: mechanismy byla nejen vysvětlována, ale byla jim i podrobena a postupně jimi nahrazena. Vše pravé bylo vytlačeno umělým: zkušenost byla ztotožněna s informacemi (údaji-daty), skutečnost se proměnila ve veličiny, těla převedena na tělesa a jejich soustavy (systémy). Spolu s tím se myšlení postupně omezilo na formální logiku (kalkul), přirozená inteligence se přizpůsobuje inteligenci umělé. Dokonce i na živé bytosti („organismy“ - „ústrojence“) je v duchu takového myšlení pohlíženo jako na fyzikálně-chemické soustavy, sestavené-sestrojené - „nastrojené“, tj. „naprogramované“ (nastavené-nařízené, zařízené-seřízené) a řízené sobeckými geny, pro něž jsou živá těla jen nástroje k zachování existence v tvrdé konkurenci nelítostného boje o život v bytostně ekologicky chudém světě. „Bytová nouze“ a „existenční tíseň“, tlačenice o „místo na světě“, kde poptávka neskonale převyšuje nabídku ekologických nik - příležitostí k tělesné existenci, je příznakem duchovní povahy novověké skutečnosti třetí říši Ducha, království Františkovy Paní Chudoby. Františkova Chudoba - ústřední motiv jeho spirituality - nebyla pokornou skromností či odříkavou šetrností: byla to eschatologická výhost světu, odmítání a popírání přírody a vší přirozenosti. Tělo bylo Františkovi „největším nepřítelem“. Jeho slavný „Chvalozpěv stvoření“ (Cantico dele creature) stvoření vůbec nezmiňuje: opěvuje Boha, nebeská tělesa, živly a - smrt! František, obecně uctívaný jako zakladatel nejvýznamnějšího středověkého řeholního společenství, stojí ve skutečnosti na začátku novověkého poustevnického hnutí, jež v posledku změnilo tvář země k obrazu svému: obrátilo krajinu v pustinu, zemi v poušť - sídlo duchů. Františkánská spiritualita (mystická přírodověda a světelná kosmologie) logicky vedly ke spiritualizaci (odtělesnění) a denaturaci (odpřírodnění) světa. Novověk je světem inscenace a imitace, jehož pravou skutečností se stala virtuální realita hromadných sdělovacích prostředků sdílená hromadou solipsistických zprostředkovatelů informací. S obvyklým klišé, že Františkův duchovní odkaz zůstává do našich dnů plně aktuální, nevystačíme; nutno dodat, právě za našich dnů globální civilizace a informační kultury byl aktuálně naplněn.



Divadlo hudby 20,00


ROZUM A BLÁZNOVSTVÍ - NORMÁLNÍ A ABNORMÁLNÍ


Stanislav Komárek - Ekologické niky ve společnosti, které jsou předpřipraveny pro duševně nestandardní jedince.


V jednání další hosté.



 


4.5. Sobota



Divadlo hudby 10,00


ZA OBZOR ZÁPADU


IVO BUDIL


Vývoj identity moderního Západu v konfrontaci s jinými civilizačními okruhy. Nástup modernity a konzervativní revolty proti ní, která se projevila v podobě různých extremistických, totalitních a fundamentalistických partikularistických hnutí. Polemika s Huntingtonem obhajobou moderního univerzalismu (navzdory všem výtkám z etnocentrismu, který tento postoj občas přináší).



Divadlo hudby 14,00


MYSTIFIKACE ENVIRONMENTALISMU


aneb EKOLOGICKĚ FETIŠE A POVĚRY


IVO BUDIL


JOZEF KELEMEN - Je člověk sám pro sebe fetišem nebo se v této úloze nahrazuje strojem?


STANISLAV KOMÁREK - Povaha fetiše - co je fetiš, v čem spočívá, fetiše hmotné a myšlenkové a jejich cesta do ekologických hnutí.



Divadlo hudby 17,00


EKOLOGICKÉ HNUTÍ - ROZKVĚT ČI ZÁNIK, REVOLUCE NEBO REVOLTA, OKRAJ NEBO HLAVNÍ PROUD, NADĚJE A NEBEZPEČÍ ?


VÁCLAV BĚLOHRADSKÝ Ekologické hnutí je ohroženo a může zaniknout tím, že jejich témata si přivlastní politické strany.


Divadlo hudby 20,00


SMRT V ŽIVOTĚ


VÁCLAV ŽÁK Máme ještě strach ze smrti?


ZDENĚK NEUBAUER Mrtvoly vyhazovat spíše než výkaly. Herakleitos B 96


Smrt - tak, jako život (ale i krajina, příroda, zdraví, oheň,vědomí - a vůbec vše přirozené a skutečné) není objektivní kategorií. Přehlížíme ji, protože ji nedokážeme zařadit. Moderní, duchovní způsob života se podobá existenci duchů, jichž se smrt netýká, protože jsou netělesní - protože jsou mrtvi. I Bůh je duch - i Bůh je mrtev! Proto jsme na Něj zapomněli… jako na smrt!


JAN SOKOL - Smrt není jen náhodná havárie, ale nutná součást života, do jaké míry člověk smí mít a musí mít život a smrt ve svých rukou?



5.5. Neděle



Divadlo hudby 10,00


PŘÍRODA JAKO POLITICKÝ POJEM


VÁCLAV BĚLOHRADSKÝ


Tradiční setkání s Václavem Bělohradským v rámci EDO.



Divadlo hudby 14,00


BUDOUCNOST UŽ NENÍ TO CO BÝVALA


Václav Cílek Uvažujeme-li o budoucnosti, mluvíme o informační společnosti. Ale kdeže ! - lidé i tehdy budou důležitější než stroje. "Živly jsou zaplať pánbu v pořádku, to jen člověk se musí mít na pozoru, zatímco vesluje peklem." (J. Kerouack).


Jozef Kelemen - "Reálně a subjektivně jsme lidé, virtuálně a prakticky jsme však stroje." (Jean Baudrillard)


Ladislav Hohoš - "Budujeme svět, ve kterém každý vyhrává." - H.Hendersonová. Má tato civilizace vůbec naději přežít a za jakých podmínek?



Divadlo hudby 17,00


ZANIKLO V ČECHÁCH KRITICKÉ MYŠLENÍ ?


SETKÁNÍ S ČASOPISY, KTERÉ NEPATŘÍ K NEJPRODÁVANĚJŠÍM, MOŽNÁ I PROTO, ŽE SE SNAŽÍ KRITICKY MYSLET.


VÁCLAV ŽÁK - Listy, LIBUŠE KOUBSKÁ - Nová Přítomnost, Střední Evropa, MILAN HANUŠ - Prostor, Revue Proglas.



8. 5. Středa


Chrám Sv. Michala 20,00


VARHANNÍ KONCERT - ROBERTO MARINI (Itálie)


J.S. Bach: (1685-1750) Preludium a fuga a moll, BWV 543










M. Duruflè: (1602-1986) Suite op. 5 (Prelude - Sicilienne - Toccata)


M. Reger: (1873-1916) Introdukce, passacaglia a fuge e moll, op.127


Roberto Marini se narodil v Teramo v Itálii a začal již ve svém raném věku s hudebním studiem pod vedením Maestro F. Germani v Římě. Později studoval na konzervatoři “A.Casella” v L’Aquila, kde získal nejlepší hodnocení ve hře na varhany a za varhanní kompozici. Je vítězem mnoha varhanních soutěží, r.1994 obdržel prestižní “Ier prix de virtuosité d’orgue” na konzervatoři v Ženevě u Maestra L. Rogg. Kritikové jej hodnotí jako “extrémně muzikálního”, “umělce, který ukazuje pozoruhodné technické kvality a překvapující imaginaci v používání varhanních rejstříků”, “varhaníka vynikající techniky, vysokých interpretačních kvalit s talentem veliké síly a expresivity“ a “mistra svého nástroje”. Legendární Fernando Germani prohlásil, ”...považuji jej za jednoho z nejnadějnějších a hodnotných varhaníků nové generace”. Po mnoho let se velmi úspěšně věnuje intenzivní koncertní činnosti v Itálii a cizině. Vystupoval na mnoha důležitých festivalech a recitálech jako sólista i s orchestrem. Vyučuje na mnoha mistrovských kurzech týkajících se zvláště hudby Maxe Regera a varhanní improvizace. Ve svém repertoáru má integrální varhanní dílo J.S.Bacha, M.Duruflé a F.Mendelsshohna. Natáčí jak pro italský RAI, tak pro Radio Vaticana. Jeho CD vyšla pro firmy “Symphonia” a “Accord for music”. Roberto Marini je profesorem katedry varhan a gregoriánského chorálu na konzervatoři “D’Annunzio”, Pescara, kde je také zástupcem ředitele. Je uměleckým ředitelem festivalu “Rassegna Internazionale d’organo” v Teramo.


 


9.5. Čtvrtek


Aula Filosofické fakulty UP (Křížkovského ulice) 17,00


ROPÁCI, JACÍ JSOU ?


Jací jsou lidé, kteří byli za svoje výroky a jednání označeni ekology titulem Ropák roku? Jaký mají vztah k přírodě, když byli označeni jako ti, kteří se v tomto vztahu dopustili něčeho, co se podle ekologických hnutí vymyká ze společenských zvyklostí?



Aula Filosofické fakulty UP (Křížkovského ulice) 20,00


MINISTERSKÝ POTLACH


MILOŠ KUŽVART, MARTIN BURSÍK, IVAN DEJMAL, BEDŘICH MOLDAN, JIŘÍ SKALICKÝ V jednání František Benda.


Tradiční olomoucké setkání ministrů životního prostředí (současného a minulých).



10. 5. Pátek



Galerie U Mloka, Lafayettova 9 19,00


APEYRON, OLGA HAVLÍKOVÁ a MARIE KAPUSTOVÁ


Dva ze tří členů literární skupiny Apeyron (Milan Šťastný-Příbor a Martin Horný-Český Těšín) přednesou verše, které se zakousnou do vašeho těla i duše. Do míst, o kterých jste ani netušili, že je máte. Večer doplní dvě mladé a básnířky.


Pořádá P centrum Olomouc - součást programu „Festivalu básníků“.



11. 5. Sobota



Horní náměstí v Olomouci, orloj sraz 9,00


JÁ MÁM KOLO, KDO MÁ VÍC


Tradiční cyklistický výlet - Plané Loučky, Chomoutov, Horka nad Moravou, Litovelské Pomoraví s pracovníky Správy CHKO Litovelské Pomoraví a výkladem o fauně a flóře mezinárodně významného mokřadu.



Divadlo hudby 19,00


NA KOLE NAPŘÍČ EVROPOU Z BROUMOVA AŽ DO AFRIKY


MARTIN STILLER


Mladý broumovský cestovatel a student turismu na VSB v Ostravě uskutečnil v létě 2001 velkou dobrodružnou cestu na kole z našeho Broumova napříč celým kontinentem až do marockého Fésu v Africe. Na této dlouhé pouti trvající přes dva měsíce projel 10 států a ušlapal více jak 5750 km. Projel například pyrenejský průsmyk Port ďEnvalira (2408 m) či třeba nejzápadnější bod evropského kontinentu Mys Roca v Portugalsku a další. Mezi rarity patří projetí území čtyř států v jeden jediný den! Nejdelší denní trasa měřila 162 km. Náklad vážil 45 kg a Martin ji absolvoval bez doprovodného vozidla. Zajímavé zážitky, krásné diapozitivy.



 


13.-15. 5. Pondělí - Středa


Divadlo hudby vždy 9,00 a 11,00


JAK SE ZACHRAŇUJE SVĚT


DIVADLO PIŠKOT LIBEREC


Divadelní představení, které školním dětem hravou a nenásilnou formou představuje potřebu třídění odpadů. Představení pro školy, které se zapojily do třídění odpadů a projektu „Jak neskončit v koši“.



14.5. Úterý


Galerie U Mloka, Lafayettova 9 19,00


JIŘÍ OLIČ A PŘEMYSL RUT


Mezi ironií, parodií, glosami a eseji Jiřího Oliče se zaručeně neztratíte. Příležitost pro všechny příznivce úsměvného nadhledu nad životem - večer nejen spisovatele, hudebníka a televizního scenáristy Přemysla Ruta.


Pořádá P centrum Olomouc - součást programu „Festivalu básníků“.



17. 5. Pátek


Sluňákov, Horka nad Moravou nebo Lesní Chata 17,00


LAMPIÓNOVÝ VEČER


Klobouk, A.M.Úlet, Dan Kašpar (Danny), Ostravské divadelní duo Bambus, Andreas Kröper, …


19. 5. Neděle


Kulturní dům SIDIA 19,00


ZPÍVÁNÍ O LÁSCE


HRADIŠŤAN S JIŘÍM PAVLICOU A BAMBINI DI PRAGA S JIŘÍM KULÍNSKÝM


Pořádá Agentura Gong. Program bude slavnostním ukončením EDO 2002.



Doprovodné programy EDO 2002 :


22.4. DEN ZEMÉ - „Odpadová olympiáda pro děti základních škol“


Den Země v ZOO na Svatém Kopečku



POZNEJ A CHRAŇ - 17. ROČNÍK VÝTVARNÉ SOUTĚŽE


Výtvarné práce všech technik formátu A2, A3, A4 s námětem přírody a její ochrany.


Soutěží se v kategoriích : do 6 let, 6-8, 9-10, 11-12, 13-14, 15-16 let. Soutěžní práce se nevracejí.


Práce zasílejte na adresu SEV DDM, tř. 17. Listopadu 47, 77100 Olomouc s uvedením jména, věku a adresy autorů.


Vernisáž výstavy spojená s oceněním nejlepších prací proběhne 17.4. v 16 hodin


v DDM Olomouc.


Pořádají : SEV Upolín při ZO ČSOP 71/02 a SEV DDM Olomouc.



KONTAKT :


Informace : SEV Sluňákov, Horní nám. 1, 77127 Olomouc


Tel : 068-5513222, 5513225, 0602-708181


slunakov@mmol.cz www.olomoucko.cz/slunakov


teletext ČT1 v rubrice ”Ekologie” vždy nejbližší akce.

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter