Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 10.7.
Libuše
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Poslat mail správci

Podpořte nás, chcete-li

 
Vítejte v rubrice FOTOGRAFIE
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 15.3.2002 (00:41:02), v časopise 15.4.2002

Vítejte v rubrice FOTOGRAFIE

 

Vítám všechny fotografy, kteří zavítali na naše stránky. Nacházíte se v prostoru, ve kterém můžete publikovat veškeré vaše fotografické výtvory a pokusy. K dispozici vám je dvanáct různých kategorií, do kterých můžete své příspěvky vkládat. Vaše fotografie je sice omezena na maximální velikost 75  kb, ale může odkazovat na foto ve větší kvalitě a to až 150 kb. To vše pomocí jednoduchého formuláře "Publikovat foto/obraz". Dodatečně si můžete vše upravit v on line editoru, který vám umožní příspěvek dle vašich přání graficky doladit.

 

Vaše fotografie může být zviditelněna ihned po vložení nebo si můžete vybrat den, který se vám bude hodit více. Záleží jen na vašich volbách. Respektujeme však pravidlo - jedna fotografie od jednoho autora za den.  Ohlasy čtenářů se vám budou zobrazovat přímo pod vaší fotografií, můžete se dozvědět spoustu užitečných rad od profesionálů nebo si přečíst i docela obyčejné hodnocení laiků.

Občas  to na Totemu bývá MASO:

a občas se můžete cítit nějak podobně:

ale přesto doufáme,
že se vám tu u nás bude líbit:

za rubriku fotografie Lucie:

 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter