Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nevhazujte letáky
Autor: Hrdý (Občasný) - publikováno 16.4.2008 (16:00:01)


annatar (Občasný) - 16.4.2008 > Líbí se mi užití aliterace, i když trochu rozrušené předložkou teskně k Tesku, vůbec celá báseň zaujme jakousi tesknou, stýskavou, náladou. I když se musím přiznat, že první slovo básně mne málem odradilo od čtení. Celkově působí báseň povedeně a soudržně, jen bych se z faktického hlediska pozastavil nad vhazováním letáků. Oni jsou to právě ti důchodci, kteří si je snad jediní čtou. Ale vrátím se k hodnocení básně. Nakonec přes překousnutí slova důchodce, které mi nějak stále s poezií neštymuje, musím uznat, že je téma pěkně aktuální a přes aktuálnost dobře zpracované (nějak moc to opakuji). Co se mi líbí krom té jedné aliterace? Stručnost a výstižnost. Avšak báseň mi kazí poslední verš: let plný ptáků, který se zde, dle mého vyskytuje spíše pro efekt. Je možné, že nejsem sto pochytit skrytou metaforičnost, ovšem ať se snažím sebevíc, žádný obraz nebo nápad mi do hlavy nepadá. Možná bych i poprosil o vysvětlení, což se nemá.
Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli annatar
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter