Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Po povalu z kolekce Pošumaví
Autor: holger (Občasný) - publikováno 6.6.2008 (09:19:57)
další ve sbírce>

     

      lezou hrnce

      aby až pod strop

      nepršelo

 

      Vlněný šál

      zdobil tělo

      teď střeše sluší

      i šňůře

      nosiče pum květované

 

      Za řídkým plotem

      leží zobáky a tlamy

      z budky u hnoje

      cítí svůj hlad

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lyryk (Občasný) - 6.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 6.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
vřes (Občasný) - 6.6.2008 > Druhá sloka mě neoslovuje (je-li sdělení opravdu tak banální, jak si ho překládám, působí to na mě jako manýra), třetí naopak velmi. I začátek.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 6.6.2008 > u toho se  hodně myslelo což?:-)
Body: 5
<reagovat 
 holger (Občasný) - 6.6.2008 > Mbonita> Přiměřeně. ÷))
<reagovat 
zoo (Občasný) - 7.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 7.6.2008 > ještě stále si s tou druhou strofou nevím rady. říkám si, že těmto textům sluší jasnost v tom, co zobrazují a tajemství je až v těch obrazech
<reagovat 
 holger (Občasný) - 7.6.2008 > ariel>  V tom případě by musel název vypadat asi takhle: O kdysi mladé bábě, co si spravovala střechu hadry a pak umřela v kadibudce.  ÷))
<reagovat 
Cesnecka (Občasný) - 6.6.2008 > Něco mi v tom chybí, a ten rým "zdobil tělo" se mi nezdá.
Body: 4
<reagovat 
 holger (Občasný) - 6.6.2008 > Cesnecka> 

 Umíš se vyjádřit konkrétně?


<reagovat 
 Cesnecka (Občasný) - 7.6.2008 > holger> "zdobil tělo" je čistě rým pro rým, nemá v básni žádnou funkci. Není to text o protikladu člověk x věci x příroda apod., pak by to bylo opodstatněnější. Ta 2. sloka celá tu báseň bohužel dost shazuje, je celkem banální.
<reagovat 
 holger (Občasný) - 7.6.2008 > Cesnecka> 

 Pak je mi ovšem vše jasné. ÷)) Tahle "báseň" totiž není o ničem jiném než o pomíjivých tělech... lidských, co začínají zavánět, o zvířecích za plotem... Celý tenhle text (byť pro mnoho čtenářů kvality více než sporné) stojí a staví na tělech.

 

 Je mi líto, ale neomylně jsi vyhmátla a odsoudila základní stavební kámen celého textu, mé tušení se tudíž naplnilo, a proto i reaguji, byť to normálně nemám ve zvyku.

 

 Dobrou noc přeje Šiška

 

 


<reagovat 
 Cesnecka (Občasný) - 7.6.2008 > holger> To jsem ráda, že reaguješ. Kámen úrazu mého čtení je asi tedy v tom, že ta lidská těla v tom nikde nevidím. Vše jsem četla jako věci a zvířata.
To, že - pokud se nepletu - jediný rým má mít extra význam je jasný, proto jsem po něm pátrala. Je dobře, že ho podle tebe i má, já ale z "tlam" nevyčtu, že nejsou jen zvířecí (zejména, když jsou vedle "zobáků"). Ale to už se určitě bude lišit čtenář od čtenáře.
<reagovat 
touha (Občasný) - 7.6.2008 > mé tušení se naplnilo, byť to normálně nemám ve zvyku, reaguji....hups ti dé :)
Doporučil 
<reagovat 
 plagiátor (Občasný) - 9.6.2008 > touha> aka Šiška  ÷)))
<reagovat 
ariel (Občasný) - 7.6.2008 > ne, nemám problém s šálem co zdobí střechu ale s nosiči pum. ale neříkám, že není chyba na mém přijímači :o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 29.7.2008 > ariel> jo, tohle má náladu morbidně veselou :o)

arieli, viděls někdy kytičkovaný bombarďáky na šňůře??? ;o)
Body: 5
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 29.7.2008 > Kelly> 

ano prve jsem to nepochopil


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 29.7.2008 > ariel> taky jsem se nejdřív zarazila - ale kytičky mi napověděly :o)
jinak doufám, že se máš fajn
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 29.7.2008 > Kelly> 

ono to bylo tak nějak jasné, kam to míří, ale neuvědomoval jsem si to dost na to, abych odhalil tu cestu.

 

odpočívám. dnes jsem odnesl diplomovou práci ke svázání :o)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 4 5 6 7 8 9 10 13 14 17 (18) 19 20 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter