Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 10.7.
Libuše
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Írske dámy..
Autor: andzi (Občasný) - publikováno 13.3.2009 (20:09:54)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
smetana (Občasný) - 15.3.2009 > pohoda, pravda o místě a o životě.  !!!
Body: 5
<reagovat 
zrcadlení (Občasný) - 13.3.2009 > Jaký rozdíl je mezi dámou a paní?
Body: 1
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 13.3.2009 > zrcadlení> tobě se nezamlouvá sépie?
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 14.3.2009 > zrcadlení> na místě je spíš otázka, jaký je rozdíl mezi dámou a pozadím :)
<reagovat 
 zrcadlení (Občasný) - 13.3.2009 > mmiiaa> Řekla bych,že dáma je nadstupeň paní...a tahle dáma mi připadá nedostatečně "dámovitá" :)))
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 13.3.2009 > zrcadlení> 

stejně jako paní, může být dáma a dáma, paní .. a že je dáma vzněšenější, ještě neznamená, že paní je méně vzněšená .. tahle usměvavá dáma - paní, bez ohledu na její šat, je vzněšená tak jako tak :))


<reagovat 
 Kadavý (Občasný) - 14.3.2009 > andzi> Zrcadlení je přeci jenom povrchní a nevidí tu vnitřní vznešenost té dámy.
Body: 1
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 14.3.2009 > Kadavý> 

né vůbec si nemyslím že je povrchní, já se jenom tiše usmívám jaké reakce vyvolal jenom samotný název tak neviné fotografie :-) a pak pozdějc už né jenom název, ale i pozadí fotografie .. :) no jó, fantazii se meze nekladou že jó? :)


<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 14.3.2009 > andzi> Pozadí je synonymum(alespoň pro mě  )...těžko říct o které pozadí šlo Ivánkovi! Tak dobře...určitě né o sedací partie těla té dámy!
Body: 3
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 14.3.2009 > jarkakrej> 

 jó těžko říct, snád nám Ivánek řekne  


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2009 > andzi> a proč je v názvu množné číslo?
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 14.3.2009 > mmiiaa> 

no to víííš,  kdybych foto nazvala "Írska dáma," tak bych tu druhou urazila :))..  a kdybych foto nazvala "kůň a dáma" tak by se zavařili mozgové závity zde někteřím a totém by utrpěl ztrátou "fantazgéniů"


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2009 > andzi> kobyla dámou-zajímavé:))
<reagovat 
 čtenář andzi - 14.3.2009 > mmiiaa> když už sranda, tak pořádně :)) kobyla je svím spůsobem taky dáma :)
<reagovat 
 smetana (Občasný) - 15.3.2009 > čtenář> svým a jinak máš pravdu.
<reagovat 
 čtenář andzi - 15.3.2009 > smetana> děkuju :) ..to víš, já byla zlobivá holka i ve škole :o)
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 16.3.2009 > Kůň je pěknej ...
Body: 5
<reagovat 
smetana (Občasný) - 17.3.2009 > cestovatelko, vinařko, fotografko, duše citlivá, najdi si aspoň pro některé z  nás čas, dvě, tři hodiny, nebo podle Tebe, v nějakém závětří u jarní vinice. Ano?!
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 17.3.2009 > smetana> 

tolik komplimentů jeeej  moc dík, ..určitě vas na pokec přídu pozdravit, ale 2, tři hodinky  tož bys mi musel pak navařit, oprat, požehlit ..


<reagovat 
 smetana (Občasný) - 17.3.2009 > andzi> víš, ale já to opravdu myslel někde u jarní vinice a pak ti se vším pomůžem!!! Jo, jóóóó, opravdu.  Když si vzpomenu, co všechno jsme semleli u fotek" když se vinohradu dobře daří"...
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 17.3.2009 > smetana> 

s úsměvem vzpomínám taktéž .. 


<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 17.3.2009 > "

."
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 17.3.2009 > "
."
<reagovat 
malá a šikovná (Občasný) - 1.4.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter