Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 10.7.
Libuše
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde hledat inspiraci I.
Autor: amba (Občasný) - publikováno 9.10.2002 (00:12:42)

   Kde hledat inspiraci I. aneb prestižní cena The Cool Site of the Day

 

Webová sídla a stránky bývají většinou vnímána jako médium, jehož hlavním úkolem je prezentovat informace nebo jako rozhraní pro různé služby nabízené přes internet. Zkrátka a dobře jako něco, co nemá s uměním mnoho společného. Jenže ve skutečnosti je tomu trochu jinak. Jestliže se občas touláte po internetu, určitě jste aspoň jednou narazili na webovou stránku nebo na webové sídlo ztvárněné takovým způsobem, že vás určitě napadlo, že to, na co se díváte už určitě není jen čistě technickou záležitostí. Nebo jste měli chuť jen obdivně zahvízdat. Dobře navržená a vytvořená webová sídla kombinují dobrý nápad s perfektní programátorskou prací a s vynikající grafikou. Že by umělecké dílo mělo být založeno na nápadu a přinášet něco nového, o tom asi nikdo nebude pochybovat. Že grafika patří mezi umění – no jasně. Ale programování? Na to je jen jediná odpověď - dobře programovat je také umění (i když trochu jiného druhu).

A proto pro ohodnocení webových sídel existují i různé ceny. Jednou z nich je cena The Cool Site of the Day (http://www.coolsiteoftheday.com/bestof.html). Tato cena je velmi prestižní – pokud pracujete jako grafik a webové sídlo, na jehož návrhu jste se podíleli, získá toto ocenění, buďte si jisti, že nebudete mít nouzi o další zakázky. Její variantou je cena The Cool Site of the Month a The Cool Site of the Year. Odkazy na webová sídla, která toto ocenění získala, naleznete na výše uvedené adrese URL.

Na závěr jedna malá ukázka. Collywood (http://www.collywood.com/) aneb vítejte v psím světě (k přehrávání stránky potřebujete Macromedia Flash). Skvělá komiksová grafika. Propracované do všech detailů. Posuďte sami:

 

 

 

undefined


 

 

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter