Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
z druhé strany tmy /dopis/
Autor: hukumu (Občasný) - publikováno 3.5.2012 (00:00:00)


Bajata (Občasný) - 27.11.2010 > Ahoj Hukumu, zarazila mě tvá reakce na Whispa. Znám ho delší dobu a myslím, jsem si téměř jistý, že to nemyslel zle. Naopak.
Myslím že je velice dobře napsané to, co napsal. Tím myslím, že to může posunout. Ne třeba tebe, ale někoho jiného, někoho kdo hledá směr.
Pamatuju na doby, a není to tak dávno, co se Totem hemžil vulgarismy a nesmyslnými urážkami především začínajících autorů, kteří hledali.
Zkus si přečíst nezaujatě to co napsal Whisper, je to téměř stejné, ale úplně o něčem jiném.
A to je ten ukrytý poklad, který tam našel.

Chvála bohu že takových výjevů ubývá a upřednostňuje se otevřená kritika s názory, které posouvají kupředu, ukazují jinou cestu kterou lze jít a dodávají sebevědomí.
Je možné u mnohých vidět posun k lepšímu psaní a úrovni jiných příspěvků, například fotografií, obrázků a dalších.
Myslím že Whispe nepsal ani kritiku, ale svůj názor, pohled. Pronikal do hloubky toho co jsi napsala a objevil tam ukrytý svůj poklad, o kterém jsi neměla nejmenší tušení. A přesto tam byl... a je.
Vyjadřuje svůj smutek, vnitřní pocity, možná ze zklamání, z rozchodu s dívkou, já nevím...ale cítím to z toho.
Nevědomky jsi mu pomohla napsat krásnou věc, kterou by nikdy nenapsal, nevyjádřil, nebo možná úplně jinak.
A tím jsi otevřela nádherné, neviditelné kouzlo poezie, které se skrývá v ní samé a je jejím nenapodobitelným tajemstvím, vyjádřeným skrze člověka.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter