Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 4.6.
Dalibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bordel na Hradě
Autor: Lian (Občasný) - publikováno 4.12.2002 (15:31:34)


Miroslav Langer (Občasný) - 5.12.2002 >

Hrad je pro mne památka, ke které mám úctu. Proč se nepozastavujeme nad tím, že tento humor uráží jeho vážnost (když už jsme se pozastavili nad tím, že ho možná uráží toto umění (sic!) ?

 

A že uráží vážnost paní prezidentové ? Aniž bych ji nyní chtěl urazit, pouze otázkou konstatuji: ona ještě nějakou má ?

 

Při zpětném pohledu na: billboard Václavka a Dášenka, Havlové pískání v parlamentu, internetové stránky www.dagmarhavlova.cz, atd. - a k tomu nynější srdce na Hradě - víte, mne osobně ten veřejný dům vůbec nenapadl, ale pokud už zřejmě napadl většinu lidí (a málokdo se nad tím pozastavuje), je pro mne dost překvapující, že se někdo pozastavuje nad tímhle stvárněním - je pořád velmi velmi velmi seriózní. Po pravdě řečeno, kus zodpovědnosti nad tím má i sám pan prezident, který s něčím takovým mohl a měl počítat. A že si za to může paní D. Havlová sama, to je snad jasné, pochybuju, že by se objevil podobný obrázek za života paní O. Havlové.

 

P.S. Na Novinkách už vyšlo několik mnohem více ostouzejících příspěvků..... To mně tedy spíš vadí ta úroveň televizního (i "veřejnoprávního" - viz poslední Zeměkoule, Taxi prosím a další...) humoru než komerční Novinky.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Miroslav Langer
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter