Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tichá vyznání z kolekce Maličkosti, co napsal čas...
Autor: le.papillon (Občasný) - publikováno 5.4.2011 (00:31:23)
další ve sbírce>


 le.papillon (Občasný) - 16.4.2011 > čtenář> Ahoj čtenáři já5,
ano, už mi tohle tady zmiňoval dříve jeden jiný člověk. Od té doby jsem nezměnila názor, jediné, co tu řeknu a za čím si stojím a stát budu (i když jsem to myslím tehdy neřekla přímo), je to, že nikoho nekopíruju, ty miniaturky vznikají samy, nikdo mě nenutí je tak psát. Nemám potřebu kopírovat Drobnosti Mbonity, které jsou mimochodem úžasné, také je ráda čtu. :o) Tady v mém koutku jsou jen moje věci, moje pocity, moje nálady, moje zaznamenání. Chápu, že se to některým nemusí líbit. O tom to všechno je - něco se líbí a něco ne. Jen když se nad tím zamyslíš - také bych mohla spoustě lidí tady říct, že mi přijde, že kopírují styl básní jiných autorů tady - třeba členěním do slok, použitím motivů apod. - proč bych to ale měla dělat? Pokud neopakují a neopisují slova, tak jsou to jejich výtvory, cítili to tak, napsali to tak.
Každopádně ale děkuji moc za zastavení, jsem ráda, že mi tohle někdo napíše, nejsem profík, učím se a můžu si z toho hodně pro sebe vzít (to jsem tehdy u těch svých miniaturek říkala - posunuje mě to dál, můžu se nad svou tvorbou zamyslet, poznat jiný úhel jejího vnímání). Takže ještě jednou díky, přeji krásné dny :o)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli le.papillon
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter