Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V jilmech tě vidím stát
Autor: aaa (Občasný) - publikováno 23.4.2013 (11:52:07)


 aaa (Občasný) - 24.4.2013 > Path Adamski> Že se dílo má obhájit samo, to je jistě pravda. To, že se někomu nelíbí, ale ještě neznamená, že není schopno se obhájit nebo že je to důkaz o jeho nízké hodnotě.
Spousta děl propadlo i s jejich autory z jiných důvodů!
Některé kritiky například urážela témata. V časech Husákových i Goebbelsových. Tebe dnes "zaujalo" téma -koně-. Pozoruhodné.


To se prostě stává, že si někdo myslí(ve své zbytnělé sebedůvěře), že je schopen posoudit kvalitu umění, aniž jsou jeho soudy a argumenty přesvědčivé a podložené. Někdy lidem chybí pokora. Já například nerozumím spoustě hudebních nebo i výtvarných děl, ale ti autoři mne přesvědčili jinými svými díly nebo jsem schopen věřit, že jim prostě nerozumím a že ti, kdo jsou jimi nadšeni už desítky let po celém světě, asi pro ně mají to správné vnímání. A protože sám někdy něčemu nejsem schopen porozumět nebo si nejsem jist, nestydím se zeptat, jak to autor myslel, i když jsem si vědom legitimního postoje, že básně se nevysvětlují. Já obyčejně jsem ochoten odpovědět na slušný dotaz, aniž bych to vnímal tak, že kdo nepochopil, je méně chápavý.
Je mi to rozhodně milejší, než podbízivé pokyvování v bezvědomí. Vážím si tvého postoje -egál-, protože se mnou opravdu marníš čas. Kvalitní kritiku je možné si zasloužit jen od toho, kdo je jí schopen.

Pár komentářů k tvým textům jsem četl - podle tvé teorie tvé texty zřejmě také ne vždy byly schopny se samy obhájit.
PS: K tvé závěrečné větě - nesnaž se prezentovat se tu jako vědma, která ví, co jsem kdy napsal. Z novějších textů tu ještě nic nemám.

Tedy- nezabíjej svůj čas. Já k tobě nemám důvěru. A nejen jako k autorce a komentátorce.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli aaa
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter