Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Miliardy hvězd
Autor: NINGUNA (Občasný) - publikováno 3.4.2003 (11:30:50)


_Tom (Občasný) - 3.4.2003 >

Postoj redukcionistův

 

"Jsou miliardy hvězd, které nám svítí na cestu" Tolik hvězd na obloze nevidíš. Je pravda, že na cestu svítí i ty hnězdy, které pouhým okem nejsou vidět, ale je takové osvětlení významné?

"Na naší cestě zpět " proč zpět? odkud?

"Nikdy nemůžeme pochopit mozek, jeho funkci a jeho smysl dokud se sami nestaneme mozkem, či buňkou v něm" To je velmi silné tvrzení, zasloužilo by si nějak podložit.

"její úkol je okysličovat krev, výměna látek atd." Tohle není úkol krvinky.

"A nikdy se ani nedozví pro koho" Nemá vědomí, nemůže se dozvědět nejen to, kde obíhá,ale ani to, že existuje, nemá smysl takhle uvažovat.

"ale cožpak můžeme zjistit kolem čeho obíhá Slunce?" Ano, můžeme.

"Nevíme, čeho je součástí naše sluneční soustava, čeho je součástí galaxie či celý vesmír" Soustava je součástí galaxie, galaxie je součástí kupy galaxií, vesmír není součástí ničeho. Je to přece ves-mir, celý svět, tedy všechno, a všechno nemůže být ničeho podmnožinou.

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli _Tom
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter