Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 14.6.
Roland
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Ovčí svátost z kolekce Setkání s věrozvěsty
Autor: jelen (Občasný) - publikováno 9.4.2003 (09:52:57), v časopise 7.5.2003


 jelen (Občasný) - 19.5.2003 > čtenář> Díky Kačko, mám trochu pocit, že tvůj komentář je o pár tříd nad mým výtvorem, jak sdělením, tak ušlechtilou formou. Teď, když po sobě čtu, co jsem napsal před měsícem, stávám se svým katem, neb v mém vnímání těhlech věcí došlo k dalšímu převratu. Možná to bude znít banálně, ale takto to člověk cítí, dojí-li jednu, při dvou a více kusech (obzvlášť v podmínkách, jež jsou v součastnosti nedostatečné) dojení již dvou a více kusů připomíná spíše americké rodeo, než spočinutí v náruči míru. Přesto všecko je to stále jedna z nejoblíbenějších prací pro většinu lidí na farmě, snad to v nás probouzí vzpomínky na naše pradávné předky, kteří přišli se stády. Je to pořád práce, kvůli který si člověk rád přivstane, ale řekl bych, že spíše se jedná o idylu prozaickou přímo úměrně ke zodpovědnosti naložené na bedra samostatností....... Dneska a včera jsme odčervovali, což obnáší chytit ovci, narvat do tlamy stříkačku, narvat do ní dávku a pak jí zabránit v tom, aby jí vyslintala, při padesátce ovcí na jeden zátah by se to dalo asi přirovnat k celovečernímu zápasu se zdivočelým, padesátikilovým pytlem mouky, i toto je to, čemu říkám pastýřská idyla, je to nádherná práce, ale v básni by to asi znělo divně, i když zápas se zdivočelým merinem by se dal krásně metaforicky přirovnat třeba ke sjezdu divokých peřejí. Je krásný dojit, nebo hnát ovce přes pastvinu, ale není to to nejkrásnější, nejkrásnější je na tom asi ta zodpovědnost, ta dělá člověka o dvě hlavy vyšším. 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli jelen
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter