Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.7.
Anna
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
tvář
Autor: kyby (Občasný) - publikováno 12.4.2003 (16:46:35)


kyby (Občasný) - 13.4.2003 > Aha, tak koukám, že je to tu samej kritik (nemyslím tím nic zlého), ale já bohužel nemám žádné výtvarné vzdělání, takže prostě kreslím jak se mi to líbí a jak to "cítím".
Nevím, ale mně přijde ta paní (na fotografii), podle které jsem to kreslil, že má stejný výraz. Asi to má opravdu z toho orálního sexu :-)) Což bych jí nezazlíval :-)
To plagiátorství, na které někdo naráží, to je jeho názor. Co třeba ostatní kresby na mých stránkách, koho všeho teda "kopíruju"? Na jiných stránkách mám i další jiné styly... Nechám toho, kreslím prostě to, jak se mně to líbí. Jinak jsem samozřejmě rád, že jakýmkoli způsobem reagujete na mé obrázky. Jen mně zaskočilo, jak moc "vážně" jste se do těch kritik pustili. Dalo by se říci, že "vážněji" než já jsem ten obrázek kreslil :-)) Pro mně je to spíš takový trochu komiksový obrázek :-)
Ale za to si můžu sám, koukám, že jsem asi někde zaškrtl, že mám zájem o hlubší kritiku svého příspěvku.
Jinak se omlouvám, že jsem porušil pravidlo "jeden obrázek denně", protože jsem si toho nikde nevšiml. Takže se ještě jednou omlouvám.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli kyby
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter