Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NÁSLEDUJ MĚ
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 5.4.2020 (13:36:11)

~ NÁSLEDUJ MĚ ~


Pevně se drž a neohlížej zpět!
Vyplouváme!
Zdupané srdce zas nechej rozeznět,
vždyť potkáš tváře známé...

Rychlostí světla do jiných dimenzí,
proplujem vesmírem na boží planetu,
životu ulevit, tak jako na penzi,
ulehnout v pokoře do barev, do květů.

Na místa setkání, kde končí hledání,
bez válek, bez trestů; kde zbytečný je lov.
Štěstí tě obejme; vezmeš ho do dlaní,
ruce si podejme; mysl, co výbuch supernov!

Tam oči oněmí nebeskou nádherou,
již více nebudeš za přítěž, za oběť,
sluch se tam naplní kouzelnou citerou;
do očí andělů dokážeš pohledět!

~

Následuj mě!
Do dálek mlhovin, do ticha smíření,
následuj boží dech do lásky šálení,
do živých obrazů, k počátkům, k prameni!

Uprostřed skvostných dnů
pozbudem prázdných vět.
Když obejme nás něha snů;
bez zášti na svět pohledět...



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 5.4.2020 > a už se omluvil mystikusovi?
<reagovat 
Čtenář - 5.4.2020 > Ae dyg zte všichni blbí. Šálení je obvazování hlavy šálou. Copak se nebojíte, dyš čtete tyhle nudlovy sprostoty, že by jste něco chytli? ŠÁLENÍ TU BÝT MUSÍ!
<reagovat 
Čtenář - 5.4.2020 > JAJA, PĚKNĚ DO NUDLAJY ŠIJTE, ZASLOUŽÍ SI TO. Ať PŘINESE NÁM ZAS PYTEL NESMYSLŮ. MĚ SE TENTOKRÁT NEJVÍC LÍBÍ "Štěstí tě obejme; vezmeš ho do dlaní". Ty vole! Něco tě celýho objímá, a ty to zároveń vezmeš do dlaní... ale je tam v krátkym textu podobnejch nesmyslat spousta. Na egila zatim nemá, z toho si už dneska dělaj prdel i holanďani v karanténě.
<reagovat 
Čtenář - 5.4.2020 > a už se omluvil mystikusovi?
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 5.4.2020 > Klasika, ok, asi jste nic špatně nenašli, kdyby někdo přihlášený ano, tak jsme připraveni opravit.
<reagovat 
 Čtenář - 5.4.2020 > analfagot> muselo to přijít. nudlovi už nestačí deset alternicků, už začíná mluvit i v množnym čísle. tak tak tak. celej egil.
<reagovat 
Čtenář - 5.4.2020 > NECHTE TOHO! EGIL JDE!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 5.4.2020 > Díky Mirku. OK, budem tam, napíšu ti telefon, tak si cinknem, asi v 18,30.
My jsme se zadrhli na tomhle verši...

ruce si podejme; mysl, jak výbuch supernov!

On i počtem písmen je delší. Nemáme to ještě narecitovaný, takhle z huby to zvládnem na druhý čtení, ale nevim. Na první dobrou to asi nepůjde a jak znáš j., tak ten nepovolí dokud to nebude hladký.
Proberem to u píva. Akorát nechápu, jak budem chlastat přes roušku, jestli někdo ví, dejte vědět, bude tam plno policajtů a trochu se bojím reakcí Jaromíra, ten bude řádit... už měsíc nepožil...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 5.4.2020 > HH, máš štěstí, že za chvilku uhasím žízeň, jinak bych ti z prdele udělal trhací kalendář!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 5.4.2020 > A mě jste jako nepozvali????!!!!
Báseň neměnit!
Body: 5
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 5.4.2020 > ty budeš asi Mystikus, ten taky opisuje, a taky mimo, díky, okouzlila jsi mě, závidím j., já musím makat na soukromé párty. Víš, ukazovat pinďoura vožralejm nadrženejm ženskejm… vždyť víš... ty to děláš ve Stromovce zadara, já za 4...
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 5.4.2020 > Jste borci, tu odvahu bych neměl to sem dát ještě teplý.
Na první pohled tam špatně nic nevidím, spíš naopak. Řikám si, jak je ta poezie relativní. Já mám všechny Juliánovi básně, který dal na Libres nakopírovaný. Tuhle jsem tam taky našel. Trochu se divím, že jste ji sem nedali, aby bylo srovnání!?
Už tehdy se mi líbila (citera tam zůstala a to je dobře), ale jinak je jiná, jiný je i konec. Tahle je o dost smutnější, jenže je asi lepší. Každopádně obě za 5D, to je jen můj názor, takže jestli někdo bude mít výhrady, rád se k nim i já vyjádřím.

A ty, stalkere, až jednou přijdeš na to, že minimálně já, Helen a Anál jsou odlišní lidé a že to není Juliánův alternick jako používáš sám-a, tak se snad z toho překvapení asi po...
Zdar, anále a juliáne, zvu vás v 18 hodin na Letnou "pod kaštany" na pivo. (kdyžtak do vzkazů, mirek
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 5.4.2020 > Miroslavek> :)))) minimálně já, Helen a Anál jsou odlišní lidé ----- BOŽE TEN JE BLBEJ. KOUKEJ MU OBDIVUJÍCÍ REDAKTORE VYSVĚTLIT, JAK SE ZAS NĚČIM TOTÁLNĚ UDAL
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 6.4.2020 > Miroslavek> ok Mirku, uvádím předlohu a dodám, že na básni se pracuje, chtěli jsme zapojit poety, však ozvala se zase jen Bohuna s nějakou kritikou z 50 let za komunistů.
Nevadí, kdo nic neumí-poučuje, aneb, pro nás je hlavním měřítkem kritika jeho tvorba!
Rádoby odbornou kritiku, plnou totálních blábolů nepotřebujem, ani nečtem. Opět nepochopení a výraz naduté sebestřednosti.


~ NÁSLEDUJ MĚ ~


Pevně se drž a neohlížej zpět!
Vyplouváme...
Za chvíli spatříš ten nejkrásnější svět..!
Zas potkáš tváře známé...

Rychlostí světla do jiných dimenzí,
proplujem vesmírem na boží planetu,
na místa setkání,
kde končí hledání,
barevnou paletu,
kde zbytečný je lov.

Tam oči oněmí nebeskou nádherou,
sluch se tam naplní kouzelnou citerou;
budeš se láskou chvět!

Následuj mě!
Do mlhy, do barev,
do ticha smíření,
následuj boží prst,
oproštěn trápení...
Tam lásky plná hrst!

Uprostřed skvostných dnů
pozbudem prázdných vět...

Pod andělský to krov!

Tam obejme nás něha snů...
a netřeba již slov...

Tenhle kousek je z hlediska amatérských čtenářů, kteří alespoň trochu umí recitovat, téměř dokonalý.
Jenomže Julián tam nechce ty gramatické rýmy, tak s tím stále pracujeme, což ale nevylučuje, že zůstane v původním stavu. Zatím se nám moc nedaří, ale rada žádná...!!!

<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.4.2020 > povim ti pravdu, VYCPÁVKO-TY POEZII VŮBEC NEROZUMÍŠ! Nyní je jasný, že vůbec žádný. Nepřekapilas, kdo neumí přečíst báseň Hlína a sám není schopen napsat ani dětskou rýmovačku, to je TROTL! Radši zalez a hoň si šulína blbe neschopnej! JSEM ZVĚDAVEJ KOLIKRÁT TO ZAOSTALÝMU HOVADU BUDU MUSET OPAKOVAT?! NEOBTĚŽUJ NÁS! Zkus pravidla češtiny a Naučný slovník, trotle, abys pochopil co ti tu sděluju...
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 6.4.2020 > Hoši, sorry že jsem to včera nedal, příště!
Díky. Vidím změnu a ok, jedno malý slůvko to všechno vyladilo. Ta nová verze už je dokonalá. SUPER.
Že to Zkouška ap mamlasové nepoznají, to vidím u sebe, takže, jak říkáte - SLAVME VÍTĚZSTVÍ TALENTU A DUCHA NAD MALOSTÍ A DEBILITOU NETALENTOVANÝCH TROTLŮ!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 6.4.2020 > super změna, díky
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 6.4.2020 > Jsou tady adepti na přesdržku? Rád vypomohu!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.4.2020 > vycpávko, zatimco já jsem analfagot, tak ty jsi ANALFABET!!!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 6.4.2020 > analfagot> BON!
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.4.2020 > Ano, Diazi, něco se tu pro tebe rýsuje! Jedna nedodělávka z minula, tam je potřeba razantní zásah a jedna úplně nová prácička, která ti způsobí radost.
Mám ti vzkázat, že …
Sluníčkář říká: "Změna je život", a střelí se do hlavy!
Víc osobně, prachy budou, neboj!
<reagovat 
 čtenář Zeanddrich E. - 6.4.2020 > zkouška> ty vole Zkouško, co to tu kvákáš? Došel ti iron? Já teď žeru Indulónu!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 6.4.2020 > zkouška> Zkouško, nechci být příliš impertinentní, ale ty by sis potřebovala zamrdat!
Nemusíš furt papouškovat co říkám, chytrý pochopí jak jsem to myslel!
No, a hloupý má Vánoce, víď.
Vole, právě proto, že tam jsou ty gr. rýmy to chtěl změnit, jsi fakt brutálně nechápavá!
<reagovat 
 Čtenář - 6.4.2020 > zkouška> Nebohý nudlo. Kdyby jsi nebyl zlej, podobný kom by tě musel potěšit. Jak je vlastně lepší být nevědoucí a prostý, stejně jako ty, než dolovat podobné vytrhanosti z kontextu a vzbuzovat dojem vzdělanosti. Mohl by sis v klidu cucat svý krabičáky, stříhat holkám gumičky při výrobě roušek, bejt prostě užitečnej. A ty se místo toho nutíš do pozice kulturníka. Amaterskýho, totemovýho, egilího. S prstama od hoven jako tady rýp. Přitom by si mohl být ve své prostotě opravdu spokojený, rozhodně víc, než tihle chytrajdové s prstama od hoven a v čepicích jak alexadrovci. Ale co už, tak to na světě chodí.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 6.4.2020 > zkouška> Zkouško, já bych ti chtěl opravdu pomoci!
Nám všem na Totemu; tomuto bohulibém serveru plném nadějných umělců, je úplně jasné z čeho pramení tvá přeexponovanost, tvá tenze, nevraživost, zášť a sebestřednost, tvá neukojenost a nesoulad sama se sebou!

Já jsem špecialista na prvničky.
Můj součet je nyní na čísle 73 neosvícených, neosvěžených a nepoučených.
Hovořím zde o vaginálním prozření ženy, u análního posvícení by to číslo přesáhlo 200, ale to zdovolením nechám třeba Místyflusovi, ři Zeandrichovi.

Víš, starou pannu jsem ještě neosvobodil od jejích démonů, takže je to pro mě výzva a kdoví, jestli tady ty i já za deset let budeme…
Tudíž jsem ochoten si vychutnat i tuto životní ZKOUŠKU, která nám oběma jistě přinese nezapomenutelné zážitky a tobě smyje prach ze srdce, bohapusté pastušky i k smrti uzoufané duše.

Přesto bych chtěl dopředu znát, jak to mají ženy tvého rozměru a "mládí".
Zdali je jejich zahrádka ještě svěží, jak konvalinka na jarní stráni, jak poupátko čekající na první kapky deště, zdali je ještě růžolící, jak u děvčete nepolíbeného ve 13 letech, či zda po odhrnutí chlupaté deky a sklizně na mě vykoukne unavená, povadlá, věkem již zčernalá a zesinalá nevonící Tonda?!

Buď prosím té lásky a připrav jinak zkušeného a větry žen ošlehaného kloučka na to potěšení, děkuji za stejnou upřímnost, která je mně tak přirozená a u mužů tak vzácná.
<reagovat 
 Čtenář - 7.4.2020 > zkouška> REDAKTOREM MOŽNO BÝT AJI BEZ ODZNAKU. SPOLEČNĚ S DOPORUČENÍM ČÍST ZEDNÍKY A PETULU - KOM ROKU!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.4.2020 > Já často srovnávám dnešní poezii současnou, rádoby moderní, tedy většinou provedenou volným veršem (na rým se většinou umělci nezmohou, viz Zkouška apod.) s POESIÍ klasickou, kdy slovo mělo hlubší význam, poetičnost, rým byl povznášející a měl vášeň a samotná báseň měla význam, hloubku, příběh, či alespoň zasáhla srdce a duši čtenáře.
Tato POESIE ovšem není pro každého, rozhodně ne, pro čtenáře říkaček z FB, jako je Zkouška, pro tu by byla spíš chemie, kde věci lze jasně pojmenovat a vysvětlovat, které jsou exaktně dokazatelné, kde není třeba básnických obratů a trotla nevyvede z míry přívlastek, či přídavné jméno, popisy a rýmy nereálné, fantaskní.

Takto je to ddnes i s muzikou.
Uvedu vám příklad, kdy mě muzika-píseň ještě bavila...

https://youtu.be/FBlLyLrQH7k

nebo

https://youtu.be/980Ilp-aO3o

a pak si pusťte nějaký podělaný rap-kterýkoliv...
prostě
NEBE a DUDY, ZKOUŠKA a JULIÁN...

(a to ještě lze dost pochybovat, jestli DUDY jsou to přiléhavé slůvko...)
<reagovat 
 Čtenář - 7.4.2020 > j.f.julian> TUŠIL JSEM, ŽE RADY DNEŠNÍHO DNE ROZHODNOU. A STALO SE. BUDU ČÍST ZEDNÍKA A ZVOŘILA, DO TOHO SI PUSTIM ANDYHO GRAVITZE. TAK, JSEM NAPLNĚN, NENÍ TŘEBA ŽÍT DÁL. DĚKUJI VÁM VŠEM. AMEN.
<reagovat 
 Čtenář - 7.4.2020 > čtenář> A TO Z TOHO, ŽES NÁSLEDOVALS JULIÁNA. ZASE MĚL PRAVDU, TAK UŽ TO POCHOP.
<reagovat 
 Čtenář - 7.4.2020 > čtenář> OBĚ POSLEDNÍ ZPRÁVY JSEM POSÍLAL NA NĚKOLIKRÁT. ODROVNÁN GRAVITZEM, NEBYL JSEM SCHOPEN SPRÁVNĚ POČÍTAT DO DVACETI. DNES SKUTEČNĚ ZVÍTĚZIL NAD RÝPEM I NUDLA. TO JE DEN, VELKÝ, VELKÝ DEN.
<reagovat 
 Čtenář - 7.4.2020 > čtenář> TAK TAK, NÁSLEDOVALS NUDLU, MÁŠ TO MÍT.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.4.2020 > vůbec nevím co meleš a proč nepíšeš pod svym nickem, Zkouško vycpaná, asi ti hrabe!
<reagovat 
čtenář ❤ - 7.4.2020 > BUĎME K SOBĚ DOBŘÍ❤❤❤
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 7.4.2020 > čtenář> A je po srandě-je tu Babeta!
Tys tu scházela...
Co rajská-uvařeno?
Mam hlad, ty moje děvenky jsou bezva v peřinách, ale v kuchyni jsou levý jak Zkouška s psaním poezie.
Zlatá manželka... jo jo, už je to pryč...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 7.4.2020 > j.f.julian> ... na nebi hvězda zablýskla se,

s večerem vítr věští mat...

Dnes je superúplněk, vždyť víš, že hlad je lepší než hysterka...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 9.4.2020 > zkouška> MAGORE, píšeš někomu jinýmu!
Ty neodpovídáš a máš tu DRZOST se ptát?!!!
HOVNO!
Přiblblíku, julián ani já soudobou poezii nepíšem, po 10 letech, ty odborníku sis nevšim!????
My jí pohrdáme, protože žádná pěkná NEEXISTUJE!
NEVOTRAVUJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 9.4.2020 > analfagot> já nevim. copak nevidíte, jakou by to stařečkovi udělalo radost, kdyby jste jako nepoznali, že píše porád dokola jen sám sobě? hele. nic by vám to neudělalo, smilujte se prosím. nebo mu fakt praskne žilka a bude tu muset na světě trpět ještě dalších dvacet let. děkuji, váš lála pešek
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 9.4.2020 > čtenář> už jsi odpověděla těm nešťastným dětem z Litovle, jestli sis po měsíci už umyla zasranou prdel? Stačí, že si votíráš ksicht tím samým ručníkem do kterýho si votíráš tu prdel, ŠPINDÍRO, hop, ať to lítá!
<reagovat 
 Čtenář - 9.4.2020 > ZDŠ Litovel 9A> ano julku. a vydrž, brzy bude líp. jedna dvě, egil jde. brzy bude dobře nudlo, fakt... jen pěkně čekej:)
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 10.4.2020 > Juliane, ty jsi lyrik! Vyzpívej zase něco fagotem se svého análu.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 19.4.2020 > zkouška> Ano, já Analfagot, jsem lyrik, ale TUPÉ A PLOCHÉ VYCPÁVCE určitě nic zpívat nebudu. 👺 Rodiče i stejně postižené pacientky ti lhali!
Na ňadrech záleží!!!!!
👹
<reagovat 
PRASAČKA (Občasný) - 6.4.2020 > PŘIZNÁVÁM! JSEM VOTRAVNÁ VYCPÁVKA! UŽ JSEM SI NEŠTREJCHLA ANI NEPAMATUJU, TAK SERU KUDY CHODIM...
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2020 > PRASAČKA> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 10.4.2020 > ty jsi zase Prasačka, pověz nám jak tě z ANALizoval ten debílek z pasťáku?!!!
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2020 > analfagot> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.4.2020 > To můžu potvrdit, že je j. špecialista na panenky. Podal ti to s citem, kdybych ti to měl přeložit do tvýho jazyka, tak říká, že až ti tam dole, pod panděrem, uklidí ten sajrajt, tak zabuší svým gigantickým ořem na tvou starou blanku - až slzy pohrnou se z očí a z lůna vyvane zašlej smrad! Teda, že se vyvalí kaluže krve a následně z tebe vystříkne magma hořkosti, poněvadž, takový jsou starý hajtry! Pochopeno? Zkouško, Julián už ti během dvou dnů dal 2 skvělý nabídky, takže čeká odpověď, stejně jako my. Když máš mlčet, tak sereš hovna, a když máš mluvit, tak držíš pysk, jako každej Sluníčkář, Srdíčkář, Minář a podobnej ksindl!
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2020 > analfagot> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 8.4.2020 > Ano ano, následujte julka, tudy vede cesta ke štěstí. Čtěte zvořila, prsty do prdele a - jeedém! (a neb jak káže básník nudla - vyplouváme. bože bože)
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 5.4.2020 > těžko to bude někdo číst, co je vod takovýho ještě vybledlejšího egila, na to se všichni vyserou. a chtěl by si komentář? co by ne - si kokot zlá.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter