Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ČEKÁNÍ NA DŽULIÁNA
Autor: Sonia (Občasný) - publikováno 28.3.2021 (08:01:03)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 28.3.2021 > A BLB NA TO SKOČÍ A ZAČNE SI ZASE POVÍDAT SÁM SE SEBOU. KRISTEPANE!
<reagovat 
 Čtenář - 28.3.2021 > čtenář> úí aá. to viš nudlo.
<reagovat 
Čtenář - 31.3.2021 > Piráti! správně, udávejte se navzájem jinak to dopadnout nemohlo, když vám udávání připadá normální! Musela jsem se zasmát, když mi Pirát vysvětloval, proč je to normální - že prej ten udaný nemá pravdu a dělá něco co se mu nelíbí! Já říkám-a to určuješ ty, co je správný? No, je třeba něco dodávat-generace pod třicet let věku by měla být eliminována v koncentračních táborech. Mně je 31 - já už tam nespadám!
Jestli si myslíte, že mám pravdu, tak se vyjádřete, a jestli mi řeknete že ne, tak najdem další důvody, proč vás eliminovat, třeba nějakou novou formu covidu, kterou jste jenom vy ohroženi.

PROSTĚ LOGIKA PÍČI A ČŮRÁCI!
nene, to není urážka, tak si přece Piráti říkají a je to korektní!
<reagovat 
 Čtenář - 1.4.2021 > čtenář> černorpdelníkům a dalším uvědomnělcům připadá udávání normální.

Nemají na tu samičku, nedokážou ji skolit, vylámali si na ní zoubky, nejde jim to nejde jim to jí zkrotit na netu?
Tak si dementíci myslí, že když to nezvládnou na netu, zalezlí v koutku, anonymní zbabělci v grupě krytí redakcí, že to zvládnou u soudu.
Jak naivní.

Nedávaj na netu, nedávaj to nikde.
Mozek není sval a doby výhod hrubé fyzické síly jsou pryč.

Svině NWO a prokroucený zrůdičky jsou vždycky v nějaký partaji, nebo v církvi, nebo na politologické fakultě.

Umění a svobodu myšlení tady nikdo z těch toxických kurev nerespektuje.


<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 1.4.2021 > čtenář> 



Nicméně buďte v klidu, ubohý redaktoři totem.cz, tohle k soudu nedojde.
To by mě museli nejdřív zažalovat za kryptožidy, jak je to Slováčkův vlhký sen. To je ovšem málo pravděpodobné.
To by muselo NWO pozavírat všechny, kdo věří konspiračním teoriím. Pojem kryptožid je něco jinýho než žid.

Takže se vás týká případný soud jenom tehdy, jestli se chanuce a kabale Slováčkovi splní jeho sen nevyužitých kouliček.
Což je iracionální.

Takže si ty zmetkové ubohý anonymní, vy ubohý pokrytecký nuly z redakce, dejte kafe a užijte si Velikonoce.
Já udavačská nula jako Slováček nejsem, případná žaloba by byla pouze jako obranná protiakce.
A když si sjedete ten kryptožido problém, musíte uznat, že to tak antisemitský zas tak není, aby to bylo žalovatelný.

papa

galaktická federace
<reagovat 
čtenář PřilítliMimozemšťani - 1.4.2021 >


Redaktor Martin řádil a jeho kryptoksicht usoudil, že pod Slováčkovým udáním nechá jenom vejšplecht o tom, jak si někam půjdu sednout na tvrdo na 3 roky a budu BEZ INTERNETU.

Ale no tak ubožáci.
To bych musela prokazatelně zabít žida, s tím, co jsem udělala, se to nedostane ani ke kárnému řízení.

Hlavní antisemita v ČR dostal 2 roky podmínku.

Přestaňte si lhát - koukni Martine do zrcadla, uvidíš tam odulýho blba.
Tohle před soud NECHCETE dostat, protože byste to projeli a nehezky.


<reagovat 
čtenář PřilítliMimozemšťani - 1.4.2021 >


Ale zase nebýt ultra udavačský krysy bez uměleckýho nadání, černoprdelníka Slováčka, tak naši nenáviděnou redakci plnou sadistických kriplů nikdy nepřešel pocit, že regulérní publikující uživatelé jsou jejich majetek a zvířátka k drezuře.

Já už jsem na všelijaký chcípáčky s třema mozkovýma buňkama, co se mě snaží ukrotit, extrémně alergická. Možná jsem vám to měla říct na začátku, že můj cíl je takový mrdky zničit, že vás opravdu nemám ráda.

Pořiď si vlastní invenci, jestli na tu mou žárlíš.
<reagovat 
čtenář Zeandrrich - 1.4.2021 > nudla to zařídí, ale mě by spíš zajímalo, kdy nám gíťo vyhltáš pudink z bambusový tyčinky, je úplně žhavá😆😆😆
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 1.4.2021 > čtenář> 


utíkej orodovat na žiďovskou obec, ať to nemusíš vysvětlovat u soudu šup
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.4.2021 >


Když vidím, že Martin se s tím nemaže, mám chuť sem dám vtipnou poznámku původně směřovanou na našeho hrdinu Péťu Slováčka, zasložilého černoprdelníka na politologické fakultě.
Týká se to opět našich oblíbených kryptožidů, takřka velikonoční téma, uznejte.

Pořád berte v potaz optimistickou verzi budoucnosti, kdy existují zasloužilé spirity na jakékoliv fakultě, která respektuje základní kosmické zákony.











Chceš to rozebrat blbečku? Ať se mají tí studenti na co dívat?

žido zednářská iluminátská krysa

neznamená klasického člověka s židovskou genetikou, ale příslušníka Globálně-mocenského systému, těžce konspirační vizi reality, na kterou denně čumíme




vyhodit zeď nářků do vzduchu, ostříhat pejzy, kopnout do prdele, vyvraždit kabalu a zakázat zasraný židovství -
fuckoff s vyvolenými národy na věčný časy, chcípáci zasraný

... absolutní pravda, myslím si to dodnes. Taky bych ráda vyhodila do vzduchu Koloseum v Římě, nechutné monumenty Drakoniánské temnoty.
mimochodem, proč je zakáz vyslovování Jehovova jména? To jako na to, že je svině, někdo přišel už dávno?








zasranej žido zednářskej pokrytec pracující pro zlo - tyhle vyvolený kurvy ničí všechno dobrý


ano, je to pravda, jediná žaloba, která by prošla aspoň přes Policii ČR, by musela být za újmu na duševním zdraví a měla bych šanci.






holokaust prošel v kosmo zákonu kvůli tomu, že to byla minimálně z 1/2 pravda


.. toto je bohužel pro skálopevné židy pravda, v kosmoplánu to přes černokněžníky typu Crowley prošlo, židi dělali nadnárodní mafii a to škodí národům, a jejich Jehova byl Drakonián.
Navíc odkráglovali Krista.





Pokrytecký ničeho se neštítící zlo živíví antisemitismus.
Velkej velkej HATE


... vzhledem k tomu, že jsem to psala v emočním vypětí, ... no comment " a velký úsmev
:-D









židi jsou zlo - vyrobil je jehova, to byl drakonián


... ano emoční výlev, omlouvám se židům, opravdu všichni za ty zasraný Drakoniány nemůžou.










Fajn, mě je to u prdele, až vyleze někdo, kdo bude chtít zničit židy, budu mu fandit, protože vím, kde to má kořeny a že je to
pravda - žiďáček chcípáček má přece přednost, jeho prachmizerný život, před všema - mě jste chtěli vy kryptožidivský strojařský
zrůdy zabít, já tohle nezapomínám - tak ať zaplatí ty vyvolený mrdky.



Ano, velké varování, že když se uměle vyvolává antisemitismus, jak to dělají trolové NWO na tomto serveru totem.cz, může z toho vzniknout snadno davová psychoza. Útěšné je, že lidi už tolik nežerou Pervitin a víc hulej.












<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.4.2021 >


RASISMUS ROVNÝ A ROVNĚJŠÍ


Jistě jste si všimli, že urážky muslimů, arabů, cikánů, černochů jsou absoltuní kulový proti urážce žida.
Hned vyleze NWO. Urazit žida znamená urazit NWO.
Razíme přece tu kryptožiďáckou agitku jako Evropa že jo.

Nebo maj slabší mafie?

Néé ticho pšššššěšt dyť jde jenom o celou budoucnost, mikrovlnku nad palicí, chcípající přírodu a pohodlný dožití černoprdelníků.

10% procent lidstva je NWO temná infiltrace.
A Jehova je mrtvý, konečně.

Co víc chcete šmejdi.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> 




Víc už jenom vymazaný fotky záznamu galaktické federace, kterou sem znovu vložím, až se s tím martin domaže.

A čumte na nebe kreténi.



A ZNOVU MOTTO DNE:
FUCK OFF S VYVOLENÝMI NÁRODY !!!!!
<reagovat 
Čtenář - 2.4.2021 > tyhle bláboly nešukavky jsou na hovno, vypal švába a nenuď a vo tom si pak ráda něco přečtu👽
<reagovat 
čtenář andula vyhrála - 2.4.2021 > zdenku, opravdu mě chceš zmrdat tak, že mi slezou nehty u nohou? 😵😯😢👀
<reagovat 
čtenář andula vyhrála - 2.4.2021 > zdenku, opravdu mě chceš zmrdat tak, že mi slezou nehty u nohou? 😵😯😢👀
<reagovat 
čtenář andula vyhrála - 2.4.2021 > zdenku, opravdu mě chceš zmrdat tak, že mi slezou nehty u nohou? 😵😯😢👀
<reagovat 
Čtenář - 2.4.2021 > fuck of bphuna a jíťa, zdeněk, žiďáci i slováci
🐷🐷🐷 FUCK OFF MY ASS
FEKETE PINA😷😷😷
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.4.2021 > jestliže jste čekali na džuliána, tak jste se dočkali! sorry, ale bláboly nečtu, ale gratuluji, že si tu 1 max 2 nemocné osoby hezky poplkají, tak tudy se te\´d tedy bude ubírat Totem? AHA, hlavně že jste vymázli 1 Helen, která nikdy nic špatnýho nenapsala ani nikoho nenapadala, jako tahle BOHUŇA, tak to jo, ok, tak si to užijte! A D máte do vínku, aby jste konečně v desítce měli kvalitní poezii, když se vám ta naše zajídala, no nebyli jste první ani poslední, Piráti to povedou od 10 k 5 v cenzuře ve všem!
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.4.2021 > j.f.julian> 


Prostě se tady přehnalo inkviziční šílenství.
Ty si myslíš, že já jsem tvoje milovaná Bohuňa, což je nějaký redakční trol a banda jeho stejně debilních kamarádů, Zeanddrich si myslí, že jsem ty.
A protože všichni honili bandu rozjívených zlých chlapů, tak podali inkviziční obvinění proti mně.
NWO je spokojený, protože k tomu dalo dohromady spoustu "slušných" lidí, aby se podíleli na korekci rozjívených zlých chlapů, zatímco je to prakticky namířený proti čarodějnici, která nevyhovuje černoprdelnickým kryptožiďáckým původem ne-lidským zrůdám.
Nádhera. Jako na malým inkvizičním obrázku.
Slováček nikdy nechtěl chytit tebe - juliána, nebo jakýhokoliv "kripla z ořechovky", ne ne , tomu chlapci z inkvizičního gymnázia šlo vždycky o to, dělat inkviziční procesy proti čarodějnicím.
O tom jim jde vždycky, vždyť je to NWO.

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.4.2021 >


Julián si myslí, že jsem pirátka a bohuňa, zeanddrich mě oslovoval juliáne a já si myslela, že zeanddrich je ten redakční mengele anonymní trol.

Kdo to dělá? Kdo tady neustále někomu imituje něčí identitu, neustále se vydává za někoho jinýho, nemá jakékoliv etické hranice, je amorální despotické misogynní hovado? Někdo z redakce, protože celý julián, ač je to tvor, který si založil X identit a píše idiotský komentáře, je čitelný a rozlišitelný, od anonymního trolího zla podporovaného redakcí.

Protože táhnu z multidimenzionální války, tak tyhle špinavý triky těchto temných zrůd znám. Vytváření chaosu, zmatku, že nikdo neví kdo je kdo, je jedna z jejich praktik.

Že je Slováček trol NWO, to jsem psala už dávno.
Jenže, to si všichni myslí, že jsem julián, nebo trol, který náhle nevím kde chytil inteligenci a dal se na spiritualitu.

Lidi jsou jak praštěný po hlavě, v životním běhu nemají čas rozlišovat takový špinavý praktiky diskreditace nevinných a zamotávání všeho do chaosu.


To je zlo a ne nějakej výlev o kryptožidech.
Já to takhle vidím a nikdy to jinak vidět nebudu a už se těším domů na svou planetu, protože mezi takovou inkviziční NWO skládkou se žije sakra blbě.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.4.2021 >



Nicméně celý tento hon se naprosto ukázkově zrealizoval kvůli tomu, aby byla vidět prapodivná prokroucenost celého toho bizar problému.
Kryptožidi. Jakmile se křísne o kryptožidy, začne realizovat NWO své temné operace. Potřebuje k tomu posvěcení "slušných lidí", kteří jsou zmanipulované ovce.

Těch témat je víc, o které se nesmí křísnout, protože se to globálně - mocenskému systému nelíbí.

Takže si budeme korigovat myšlení, protože se to nějakým černoprdelnickým krysám, kryptožidům a celkově celýmu anti-lidskýmu NWO seskupení temnot nelíbí?

Tak budeme mít zakázaná témata?
Kryptožidi, chem-trails, tajné kosmické programy, všechny tajné vojenské operace, kdy si s námi, nějaké děsivé obludy zahrávají a my jako obyvatelstvo této planety je absolutně nezajímáme?
Tak nás budou udávat, psychicky terorizovat, pronásledovat. Zrůdičky NWO.

Je tady ale Galaktická federace. Takže tyhle inkviziční zrůdy už nemají ty možnosti jako dřív.

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.4.2021 >


Slováček teď někde sadisticky uspokojivě úchylně perverzně hyne za Ježíše, protože to přece dává smysl.
Jsou přece Velikonoce.
Ty se křesťansky oslavujou kvůli tomu, že banda židů nahnala Krista na kříž.
On se tam nijak nehnal mimochodem.

Nejsou tyhle archaický starověký náboženství, který si přiživovali Drakoniáni, už trochu nebezpečný, i po těch dalších 2 000 letech?

Nechtěj s tím kryptožiďáctvím už vyvoleně upustit od teze, že jsou vyvoleně nejlepší, co kdy běhalo po světě?

Maj přece Izrael, konečně maj svůj stát a já nepsala nic o tom, že bych chtěla cokoliv dělat Izraeli.
Takže honit mě za kritiku kryptožiďáctví kvůli tomu, že s kámošema z Galaktické federace nemáme rádi NWO, je čistokrevný hanebný a primitivní hon na čarodějnice.

I když jsem evidentně i jako útočící anonym na Zenaddricha neskrývala svoji identitu, hysterický anonymní hon v Slováčkově akci psal:
"pochybuje snad někdo ještě, že to je ten kripl z ořechovky?!

Já nevím kurva, kdo je nějakej kripl z ořechovky, ale jsem si na 100 procent jistá, že jde prakticky o hon na čarodějnici - mně - ze strany NWO a že k tomu zneužili "slušné lidi", kteří chtěli honit jakéhosi kripla z ořechovky.
Což fakt nejsem, ani nevím, v kterým městě má ořechovka být a hlavně "kripl" je mužského rodu a já jsem žena.
A to vadí NWO - ženská s vědomím, co ví o alienech a multidimenzionální válce. Takový jim dycky dycinky leží v žaludku a dělají na ně hony.


<reagovat 
 čtenář Zeanddrich - 3.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Kdo..., náboženství tradiční ..jako nebezpečné ... propaguje, zřejmě v kontextu jeho, ..., ..veleben příliš není, ...a mnohdy, pohříchu, poprávu...,:),

((...))

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.4.2021 > čtenář> 



Já bych i věřila, že se sem přes Slováčka cpe nějaký polský katolický mor.
Černoprdelníci jsou svině udavačský, to už víme.
Česká republika je stát světský, běžte už s tím zrůdným náboženstvím do háje, nechceme vás tady už 1000 let.
S váma, náboženskýma zaostalcema se nedá mluvit.
Ale nenapadlo by mě, že mě udáte, protože nemáte argumenty a strašíte v moderní době.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Kdybych věděla, že jsou tady jenom amorální svině od NWO a nějaká černoprdelnická křesťánkovská prohnilá zrůdná směs, asi bych neměla odvahu to odpublikovat.

Já nenávidím křesťany od tý doby, co jsem je poznala na netu, protože žiju díky bohu v tradičně bezvěrecké oblasti, kde nikdo žádný blbý křesťanský, ani židovský tradice nerealizuje, tak jsem je nikde jinde než na netu nepoznala.

Poznala jsem jich dost a všichni jsou stejný nepoužitelný svině. Nemají argumenty, nepřemýšlí, nejsou toho schopný, omílají dogmata a brzdí vývoj.

Kdyby měla Galaktická federace čekat, až to pochopí křesťani, tak nás mezitím NWO sešrotuje. na černoprdelníky sere pes, jsou brzda a když nevidí, že jejich víra je zrůdnost o oslavě vraždy svatého, tak ať si daj pár facek před zrcadlem a uvědomí si, že jsou jenom vypatlanci a měli by držet zobák a nikoho neudávat.
Nemají na to morální právo.

Jestli se sem začne cpát ten polský zrůdný katolický mor, tak začnu vyzývat i k teroristickému atentátu a dostanu 6 let natvrdo!!!!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2021 >



" Kdo..., náboženství tradiční ..jako nebezpečné ... propaguje, zřejmě v kontextu jeho, ..., ..veleben příliš není, ...a mnohdy, pohříchu, poprávu...,:),

((...))
"

Předpokládám, že tohle řekli i Ježíši Kristu, než ho odsoudili ke smrti.

Kdo? Židi.

Jak Zeanddrich zrůda iluminátská, udavačská, prožidovská pěkně řekl.
Aniž by se vyjářil k šikaně, rozjívěným zlým chlapům a kriplovi z Ořechovky.
Ale tak on úchylák na 8.3.2021 dokázal, že moji šikanu podporoval a že se mu to líbilo.
Že nevěděl o Magdě, to by mu asi nevěřili ani v mateřský školce.

Takže - do smrti nenávidím židy a ať si jdou tu svou hrůznou ideologii realizovat do Izraele a přestanou se roztahovat po Evropě.
A do smrti nenávidím křesťany, protože oslavují vraždu Krista, jsou to zrůdy, který jeho odkaz dokonale pošlapaly.
A i teď brání příchodu spiritu, pokroku a duchovního růstu.

Jen a jen honí čarodějnice a podporují polskou katolickou mortální zrůdnost.

Co je tohle za hnízdo kryptozrůd?
Já znám tuhle republiku jinak - takový procento kryptozrůd tady nežije.
To se všechny ty zrůdy sešly na tomhle serveru, nebo co?
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2021 >


Já si připadám jak ten hospodský ze Švejka, co řekl, že na císaře pána serou mouchy. A přitom byl celou dobu TAK OPATRNEJ

Já taky - celou dobu, pod drsnou šikanou redakčních trolů NWO, sestávající z psychického teroru, sexuálního obtěžování, grafického rozvracení příspěvků a diskreditací zdvojeném mé identity a psaním pod touto identitou ... celou dobu jsem si dávala pozor, abych nemluvila o náboženství, politice, konkrétních etnikách, konkrétních státech, konkrétních mysticko - náboženských postavách, protože je to politicko - nábožensky (čti pro debily) NEKOREKTNÍ.

Nekorektní je totiž pro tuhle pseudointelektuální prohnilou společnost sloužící NWO všechno, co je podle kosmického zákona.

Až když mě urazil Zeanddrich E. 8.3.2021 s tím, že posvětil šikanu Magdy, jsem vybuchla s kryptožidama.
A co se stalo - nebyla jsem ani malej kousek od pravdy. Byla to pravda, protože to Zeanddrich E. vytáhl udávání kvůli židům.

Ač se bude hovno a kulový dít, protože to by si muselo NWO upgradovat inkvizici, aby tohle jakkoliv obhájilo, tak nechutný proces inkvizičního ražení, jsem vytočená nadmíru.

Co je tady všechno za svině.

Ale je jasně vidět, co je NWO
Kryptožidi, černoprdelníci a nelidský vagabundský zrůdy.

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2021 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Vzhledem k extrémní čtenosti této rubriky bychom to mohli Zeanddrichu E. udělat s Českou republikou jako s Arménií - tvarem jsme si podobný.
Že bysme jako vyměnili jižní Moravu plnou černoprdelníků za kus Polska, kam by se sestěhovala opozice proti polskému katolickému mortálnímu útlaku.

To by vám mělo vyhovovat Zeanddrichu, jako iluminát nepoužívající slovo "Kristus" přece víte, že vaším cílem je rozpoutat válku mezi slovanskými národy.

Křesťanství je tu problém už tisíc let, tak se snažíte zdiskreditovat jižní Moravu jako oblast, kde žijí jen zrůdy.


<reagovat 
 Čtenář - 4.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> ...Ničema spravedlivému chystá zlo a skřípe proti němu zuby...

...

...A toho neužitečného otroka vyhoďte do vnější temnoty. Tam bude pláč a skřípění zubů.

((...))
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2021 > čtenář> 




Navíc tihle pochybní duchovní nejsou schopní polemiky, buď předkládají verše z nějakých náboženských knih, nebo brutálně odsuzují, udávají a tak dále.
To stejné je prý při diskuzi v islámském prostředí - prý mezi sebou polemizují tím, že si navzájem říkají čísla veršů koránu.

Ať se na mně nikdo nezlobí, tak Korán, ani Bible nejsou ústava a naše republiky a národy už nějakou dobu frčí bez té starověké zpráchnivělosti Bible, která je celá pochybná, nedá se to číst a jestli v tom někdo vidí moudrost všeho, tak je úchyl a pro mě osobně intelektuálně, rozumově a eticky spirituálně nevěrohodný.

Já jsem vděčná, že naše země je ateistická, anticírkevní a doufám ve vyšší spirit, že to tak dále zůstane.

To, co píšu, vadí křesťanům, kryptožidům a NWO, nikomu jinýmu to vadit nemůže, protože to buď nechápe a je mu to tím pádem u zadku, nebo s tím tak nějak souzní, aniž by ho to provokovalo k šikaně a teroru.

Zenaddrichovi E. šikana a teror mé osoby nevadily - proč?
NWO, to mu ladí, za ty kope, to je odpověď.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2021 > čtenář> 


Jasně potvůrko iluminátská.
Mě chystáte zlo a skřípete proti mně zuby, protože jste zlá kryptožidovská černoprdelnická zrůdná směs od NWO.

Taky nejsem žádnej váš neužitečný otrok.

Jó Zeanddrichu, kdybych si o vás nemyslela, že jste dobrý člověk, ale od začátku si uvědomovala, že jste iluminátská svině, mohlo být lépe a radostněji.
Nevytočil byste mě s tou magdou, protože bych si byla vědomá, že jste špína a proto by mě to nevytočilo.

No nic, studuju případy odsouzení za hanobení rasy z nenávisti a všude v těch výrocích, které se soudně řešily, nechybělo vybízení k zplynování, nebo vyvraždění.
A to u kryptožidů nepadlo.
Cháchá.

Ostříhat pejzy a kopnout do prdele není vybízení k hromadné lividaci.
Navíc tam těžce padá obvinění ze šíření antisemitismu, a to z mé strany, protože když se někdo chová jako nelidská zrůda a pak se ometá ježíšem bez krista a vyvoleným židovským národem , ať se nediví.



Já vybízím k likvidaci 10% temných infiltrací, ovšem ze strany Galaktické federace, což je stejně v plánu.
Zastav ufony!!!!!

Potřebujeme skeny duchovních matric, co nedpovídá člověku, chcípne, to zařídí alieni GF.
Ti nepodléhají naší justici.

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2021 >


Jak draci umí chytat ty princezny, to je nářez.
Mě by jenom zajímalo, jestli někomu došlo, že se dělal nábor na kripla z ořechovky a nakonec z toho draci chytají princeznu a děje se normální inkvizice.
Jenže si dráčci vymlátili zoubky jednak o zákon a jednak o skvrny ve tváři.
Co je sviní bože a jak blbých!
Co hloupých, úplně úplně vypatlaných.
A jak se ty zakuklenci bez lidské duchovní matrice tváří jako slušní lidé.
Ještěrky v lidské podobě.

fuj hnus

Skončí vaše doba ještěrky.
Protože multidimenzionální válku vyhrála galaktická federace a když tyhle vaše špinavý hry končí takhle trapně zoufale a musíte se uchylovat k takto trapným inkvizičním pokusům o chytání čarodějnic, tak už se vám to stejně kapánek vymknulo z rukou.

Touhle dobou jsem měla být mrtvá, nebo jste mě už měli dohnat k sebevraždě, podle vašeho lynčovacího plánu ne?
Málo plačtivá princezna, hm to nasere.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter