Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blondblběny o mimozemšťanech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.1.2022 (18:18:26)

Jak jde úroveň české esoterické scény dolů, můžete vidět na obrázku.
Video je od Eleny Danaan, kde určitě uvzdychaně a pateticky ceremoniálně odříkává nějaké žvásty od NWO,
od bývalých temných jednotek tajných vesmírných programů.
V překladu Andrey Svobodové Křešové, té, co pomluvila mimosmyslový projekt Galaktické federace!
A Elon Musk jihne, určitě jihne.
A zachraňuje určitě svět, zatímco Elena o tom pateticky informuje.

No a pod tím nová super hvězda ezo scény Michaela Matěčková toto video komentuje slovy:

"Moc děkuji za překlad. I tuto jeho formu.. Neb já ráda poslouchám u vaření, či mytí nádobí
(pak mě tyto činnosti o něco lépe baví) ..takže překlad takto k poslechu je parádní ...tři srdíčka kočička pusinka"


Já už nevím, jak tohle víc komentovat???
Já loupu ořechy, meju nádobí, nebo si kreslím jen u videí, které jsou duševně nenáročné,
prázdné, de facto hloupé a nedá se od toho nic očekávat,
třeba u mouder Avy Brožové.

Ale jakmile chci něco pochopit, tak se musím soustředit.
U videí, kde mne doopravdy zajímá každé slovo nevařím, neloupu ořechy, ani nežehlím.

Kam až povede úpadek?
O novém paradigma se necháme poučovat od holčiček, které u svých
transformačních vlivů a inspirátorů vaří???
A které mají problém s kritikou a diskuzí???

Fuj hnůj.




Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.1.2022 >


Tu je hvězda večera a její upoutávka:



Vzhledem k poznámce Michaely Matějčkové "Něco ke kafíčku" a úvodu rozhovoru, kde padne poznámka o "jednorožcích" si umím naprosto barvitě představit, o čem se Avuška Brožová a tahle blond pipina bavily.

O Válkový, která kdysi dávno na Příznacích Transformace taky vysílala.
Jak začala na svém blogu o vílách a jednorožcích, což je nějaká její specialita, tak jí Avuška vyhodila, protože ona je přece seriozní, tzn. zaprodaná.

Na svém blogu pak Válková vyšilovala, že to, co dělá, není nic ke kafíčku a že se chce takových zbavit.

Válková mluví s Aštarem, bůhvíco za tím je, ale pořád byla milionkrát lepší, než tahle blond pizda, která do ní reje.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Na Válkové bylo jasně vidět, že i kdyby třeba neměla pravdu, tak o svém prožívání nelže a nefabuluje a myslí to ve vší vážnosti.

Narozdíl tady od tý kačeny.
Která svoje infantilní dojmy předkládá jako pravdu, protože ona prostě pozná, kde je pravda.

S Válkovou jsem se přestala shodovat a pochopila jsem, že "Aštar" je problémový spoj, nebo že to prostě není ta stejná ideová linie, jakou mám s Galaktickou federací.
Ale aspoň to nedělala jenom pro prachy.
Jako Avuška Brožová.
Což mi připadá v současné době jako extrémně zavrženíhodné, protože jde o planetu a naši lidskou populaci a náš osud.
Parazitovat na tom pro peníze je hnus.


Budoucnost ukáže, kde je pravda, kdo se mýlil, kdo ne, jestli bude vůbec existovat jeden jediný prorok, co měl doopravdy TU PRAVDU, jak to pozná jenom Matějčková.

Existují názory, že žádní mimozemšťani nejsou a nepřistanou, že je to všechno jenom program na maření času a odčerpávání energie a že teď máme 3 měsíce se ztransformovat.
K tomu běžel prý včera proud bezpodmínečné lásky, k jejímuž získání byla podmínka, že....
Takové perly zase vypouští jiná paní:
https://www.youtube.com/watch?v=MgQXyNEUT1k

Tak ona nemusí být špatná, ale třeba se taky plete, že jo. Taky se jí může stát, že nakonec mimozemšťani přistanou a ona bude za debila.



Co se týká mimozemšťanů, tak si myslím, že do toho můžou kecat jen kontaktéři, psychická média a insideři a informátoři, ufologové, kteří se tématem skutečně zabývají a mají ho prostudované ze všech možných směrů.
Tzn. Válková, Roško nebo Chvátal jo, Svobodová Křešová ne, blondýna Matějčková by podle mne nemusela vystupovat vůbec, protože její aprobace "prostě poznám pravdu" je na pár facek.
A už podle jejího hlasu je znát, že je to mrcha a žádná duchovní bytost. To i ta vědma, jak chce bezpodmínečnou lásku něčím podmiňovat má mnohem víc důvěryhodnější hlas.


<reagovat 
Čtenář - 23.1.2022 > Je to nespravedlivé. Takových snah a jula furt nepřichází. Ale nevzdávej se. Třeba až se vrátí z Malorky, opráší svůj mercédes, přežere se kaviárem, pak... pak si pro tebe aspoň tenhle ufon přijde. Nevzdávej se, křič své prosby po julovi ještě víc. Bude dobře.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 > čtenář> 

Už jsem tolikrát napsala Galatická federace, že mě bere v potaz i vyhledavač.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Když napíšu hodněkrát jméno tý blbý blondýny, stanu se jůtuberkou.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jsem na čtvrté stránce vyhledavače google s pojmem "galaktická federace". Stejně jsem na čtvrté stránce vyhledavače s "šamanka Namu", což je kvůli tomu, že jsem psala o té její smrti a jednoznačném vztahu k tomu jejímu vyjádření o projektu GF 17.10.2021
Bez ohledu na to, že ta ženská nemusela být špatná a chápu, že její blízcí jsou z toho zdrcení, že odešla, tak bych ráda zdůraznila pro všechny:
Přestaňte ten projekt pomlouvat a zaměňovat GF s Allatrou, nebo vás to zabije.
Je to nebezpečné pole.


Na Andreu Svobodovou Křešovou a vypatlanou blondýnu Matějčkovou už vyhledatelná přes google nejsem.

Kdybych se zaregistrovala na jútube a dala si odkaz sem na totem.cz a napsala tý blond piče, že je blond piča, tak bych totemu.cz mohla i rekordně zvednout sledovanost :-)

To by bylo roztomilé.
Ezo sluníčkářkám by se Bohuňa určitě líbil a juliána by si oblíbily.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 >


Podle míry povrchnosti a debility, kdy ti, co něco zažili a viděli, nikoho nezajímají a mají ideálně zdechnout v blázinci, kdežto dvacetiletá zmalovaná piča, která ví totální kulový, má úspěchy, to vypadá, že jdeme do perdele.


Ale údajně ne, údajně je už rozhodnuto, že se dostaneme do světelných sfér, už tam nenávratně směřujeme. Což by mohlo znamenat, že všechny ty zlý povrchní důry na prachy, jak lžou a škodí skutečné Galaktické federaci, budou třeba už za rok umlčené, nebo mrtvé, nebo už nebudou nikoho zajímat, protože nápory těch světelných sil na naši planetu by měly stoupat a stoupat, jak jsme víc a víc v tom světelném pásu.
Což povede k zuřivému vzepětí posledních hluboko usazených běsů.
Doufejme, že nebude válka, jak se na to NATO tak úchylně třese.

Ale tahle nesnesitelná doba končí.
Ještě jednu stupidní blocku, co káže lidu a povolím pár atomových bomb.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Přecházíme do pole vesmírného světelného vzestupného pásu, proudu, do kterého když se dostaneme, tak budeme povzneseni už navěky.
Ten proces je už nevratný, to je na tom to skvělé.
Tzn. už je rozhodnuto, ten kritický bod, kdy se rozhodovalo, jsme už přešli a naštěstí byla celková frekvence a vůle planety, lidstva, galaktické federace a dalších zúčastněných natolik dostačující, že přecházíme do toho světelného pásma vesmíru.
A to nezvratně.

Špatná možnost už padla - to by bylo, že bychom byli frekvenčně natolik dole a lidstvo tak beznadějně vypnuté, že bychom se fyzikálně toho pásu nebyli schopní dotknout a nebyli bychom k němu přitahováni a pak by se náš vývoj vydal zase směrem dolů až do nevratného úpadku, zotročení, degenerace a následnému konci planety i lidstva.

Mluví se o tom v různých channelingových sděleních.
U Eli Staníkové na youtube jsou teď namluvená dvě videa od "Aurora Ray", jedna je od Plejáďanů, jedna od Galaktické federace.

https://www.youtube.com/watch?v=EDbdaZ-abtc
Galaktická federace 17.1.22 Aurora Ray

https://www.youtube.com/watch?v=S-OrAZaGGaE
Plejádská zpráva. 13.1.21 Aurora Ray

Podle mě je zpráva od Galaktické federace pravdivá, repsektive tam nenacházím nic, proti čemu bych se nějak vyhraňovala a ta zpráva od Plejáďanů je dost švihlá a jsou tam věci, proti kterým bych se vyhraňovala, kupř. ujeté zprávy o domácích mazlíčcích (nic proti nim), jak to všichni do jednoho budou mít super a nikomu se nic zlého nestane, nebo že přiletí v lodi velké jako střední město, to ať si strčej laskavě za klobouk.

Snad se jednou dozvíme, jak je to s Plejáďany, protože podle vlastních zkušeností vím, že byli zmanipulovaní od Drakoniánů, proto jejich zprávám moc nevěřím.

Prakticky to bude znamenat, přechod do světelného pásu, že se budou muset otevřít hlubiny a z těch nejdřív vyvřou běsy a zařádí si.
Míra nánosu pokrytectví, hlouposti této společnosti, přirozené bezohlednosti, násilí a tolerované úchylnosti vyjde na povrch k řešení.

Snažím se zařídit, respektive s Galaktickou federací a planetou máme program, že než aby se rozpoutala světová válka, tzn. kdyby NATO chtělo vyprovokovat válku, protože Rusko k tomu vůli nemá, ač nám NWO média vnucují, že jo .... tak místo války by se zpustily přírodní katastrofy takového rozsahu, aby po válce už nikdo neštěkl.

Lidi si užijí dost utrpení skrze umírající a zmrzačené očkované, které bolí klouby a celkově jim není moc fajn.
A je skutečně extrémně naivní si myslet, že se miliardy oočkovaných, kteří z mého pohledu nemilosrdně zkolaborovali s NWO, bez přemýšlení, z hloupých důvodů, že se budou ty miliardy lidí zázračně uzdravovat.
Umřou.
Ve špatné verzi by se změnili několikaletým procesem na bioroboty.


Civilizační kontakt s Galaktickou federací je stejně tak nevyhnutelný.
Létají po nebi, jsou vidět.
Kdyby nechtěli ten kontakt, nebudou na nebi, nebudou vidět a nebudou posílat Roška s fotkama.

Jak jsem zvyklá na alternativu a přemýšlet normálně bez nějakého stupidního akademického svazování mysli podle posledního jezuitského paznehta, tak jsem včera byla až smutná z šoku, jaký jsou ty akademici chudinky, divím se, že ještě nechcípli nudou a odumřením mozku.

Tomáš Petrásek: Mimozemšťané už o Zemi určitě vědí. Setkání pro nás může znamenat smrtelné ohrožení
https://www.youtube.com/watch?v=uKjdUElS0dE

Nic proti Petráskovi, ale jak tohle někdo může vydržet?
Neznají dimenze chudinky, snad neumřou šokem.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 >


Brožová chce vytáhnout Příznaky Transformace na více jak 100.000 odběratelů.
Pak jí poteče daleko víc peněz z reklam, jedinou nevýhodu, co to má, že bude muset být poslušňoučká NWO. Takže zvát si jenom blond debilky, co navádí populaci do bezdiskuzní nekritické tolerance jakýchkoliv úchyláren a idiocií, dále si tam může zvát překladatelky, co vystupují proti reálné Galaktické federaci, dále kohokoliv, kdo je nebezpečný asi jako plyšák na okně.
Pak si budou hrát na to, jak jsou strašně hustý, že když by náhodou chtěli dělat něco přínosného, že to dají na odysee.
No a pak zjistí, že i to si NWO hlídá a že prostě nebudou zlobit, když mají víc jak 100.000 odběratelů.
Určitě se to Avušce vyplatí, tím jsem si jistá.

Už teď zaplevelily blonďaté krávy kvůli podplatným tlusťoškám, zabedněným moderátorům a všehoznalým vědmám celou mimozemskou alternativní scénu tou svou Elenou Danaan od NWO, to je teď hit.

Tak ono se nic nestane, stejně to na vývoji nic nemění, jenom bude víc obětí. Víc zemřelých, co nezvládnou přechod, protože nemají skutečné informace.
A to jde za Avuškou, chytrými moderátory a překladatelkami.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Když je někdo ochoten věřit blond debilkám a černovlasý satanistický čarodějnici, co říká, že Elon Musk spolupracuje s Galaktickou federací, tak stejně asi není moc chytrý.

Pak pro ně bude šok, když se dozvědí jak mocinky to s nima mysleli zle a jak vůbec nemají kňourinkat, protože to, co se děje teď, je ráj proti tomu, co mohlo být, kdybychom nezafungovali.

A kdyby to ty feťáci a blázni, jak nesnáší stupidní blond piči, prostě neoddřeli.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Blondýny jsou prostě škodlivý druh, za celý svůj život mám napozorováno, že blondýny, kam vejdou, tam to zkazí a viděla jsem asi jen 4 blondýny, co měly charakter a rozum.

Je to dáno tím, že svině bez jakýchkoliv použitelných dovedností se vždycky obarví na blond.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A ani mezi mimozemšťany jsem neviděla někoho blonďatého. Zdá se, že s inteligencí "blond" mizí.

Thor Han od Eleny Danaan je určitě správný árijský blonďáček, esesák od NWO.
Moc se na něj těším.


Existují i světlé blond rasy s bílými, nebo velice blond vlasy, ale mají jinou genetiku a jsou více v duchovních světech.
Rozhodně to nemá co dělat s neurvalými koňskými blondýnami, které se hodí víc na servírku, než duchovní rozpravy.

Do projektu GF 17.10.2021 vše vypadalo dobře. Jenže pak začaly pršet zlé blondýny, co poškozovaly Galaktickou federaci.

Šamanka Namu - blondýna
Andrea Svobodová Křešová - blondýna

Michaela Matějčková propagací Křešové - blondýna


Jediná, kdo není blond, je Iša.


Tzn. 3 blond, jedna tmavá. Vždycky znamení zla a NWO.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 >


Zdá se, že zdroje blondblběny Křešové Svobodové se hádají.
Svobodovou Křešovou jsem ochotná přestat nesnášet, až se omluví za ten výrok proti mimosmyslovému projektu Galaktické federace.

Svobodová Křešová překládá Elenu Danaan a Megan Rose.
Elenka jednou pateticky prohlásila, že GF do této doby nikdy nekontaktovala nikoho a všechno to byly jen zlé hrátky, že ona je první a ta druhá je Megan Rose, nikdo jiný.

Megan Rose tvrdí, že ji někdy v listopadu někdo sestřelil kontakt s GF nějakými satelity. Mně nikdo kontakt nesestřelil, ale zaznamenala jsem padající satelity do moře, taky někdy na konci listopadu, či v první půli prosince.
Bylo mi řečeno, že jde o demontáž tohoto satelitního systému "matrixu".

A prý se holky rafly, říká Svobodová Křešová. Jakože Elenka nemluví s Megan, nebo Megan nemá ráda Elenku.
Megan neplácá takový nesmysly a mluví normálním hlasem, žádný ceremoniální patetický dýchánky, vypadá relativně nevinně.



"""""
Petra Sikorová
Petra Sikorová
před 2 dny
Děkuji Andriko moc za překlad a info... To si musej holky mezi sebou pořešit... :-)
1
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
před 1 dnem
Je to mnohem horší...
""""""


To bude napínavý.

Schválně, co z toho vyleze.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Bylo by dobré, kdyby se ty dvě začaly rafat a vylezlo z toho najevo, že obě plácají kraviny.
Že Elon je hvězda, že odvezou lidi ze země, že hrozí solární výbuch, nebo že ty jejich vocasové údajně z Galaxie nemůžou mluvit o tom a o támhletom a že je nutné držet tajemství.
Když nechtějí, aby to děvčata věděla, tak proč o tom mluví?

Já co nemám vědět, to nevím, bitek proti různým technologiím už jsem zažila bezpočet, naposled něco mezi Aljaškou a Ruskem a kontakt s GF mi ještě nikdo nesestřelil a znám se s nimi déle než Elenka.
A v životě by mě nenapadlo vypouštět nesmysly typu "Elon Musk spolupracuje s Galaktickou federací, protože musí vyvinout flotilu, která odveze lidi ze Země".


Čím dřív splaskne bublina těchto údajných kontaktérek, tím lépe.
Elenka je satanistka na první pohled a ta blondýna je možná tak jejich oběť.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Prý že USA budou vést svět v budoucích letech a že nás čeká skvělá "Star-Treková" budoucnost.

Jé, komu se z tohoto nedělá špatně, tak je pro mě fakt divný.

Jasně, proto jsme se s GF snažili oslabit USA, jasně, kvůli tomu, aby mohli znovu šéfíkovat světu, to dává smysl.
Abysme mohli žít v trapném sterilním bezemočním přiblblém Star-Trek světě s upnutými kombinézkami, jasně, po tom totiž všichni touží a všechny děsně přitahuje Star-Trek a USA.
Bez toho nemůžeme bejt, vopravdu.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

USA vznikly jako iluminátský projekt proti lidstvu. Na jejich území si ilumináti udržují nejdebilnější obyvatelstvo. Vznikli jako desperados v bezprávním státě bez lidských hodnot.
Jejich karma jenom za druhou polovinu 20. století stačí bohatě na devastaci jejich státu.
USA skončily.
A nikdo je nechce zpátky jako velmoc.
Nikdo s mozkem.

Na blízkém východu taky žijí lidi, to by si měli všichni ti američanofilové uvědomit.
Že tlustý debilní amík není cennější než hubený zoufalý íráčan.

Dokonce ani není pravda, že USA je ve vědě dobrá.
Nejsou dobří, jen získali mimozemské technologie obchodem, kdy prodali celé lidstvo do spárů galaktické mafie a prodali celou jeho budoucnost.
A stalo se to v USA.

Ten stát musí skončit. Stát, nikoliv území a všichni lidi tam, ale ten stát USA.
Jejich budoucnost jsem viděla v ekologii.
Skutečné, ne Elonovy elektroauta a zelený teror.
Ale rozhodně už nebudou kecat do světové politiky.
Jsou dole a to je dobře, proto jejich obyvatelstvo bydlí na chodníku.
I když není zemětřesení.


A kdo chce budoucnost jako ve Star-Treku, je úchyl. Ten sci-fi seriál neodráží život Galaktické federace. Ten odráží možná tak poměry v eses flotile.


<reagovat 
Čtenář - 24.1.2022 > jula je šmrdolín a ty jsi blekota. nevzdávejte to, pravě tací k sobě patří!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2022 >

Obě dvě ty ženské, co jsou v současnosti u nás protěžovány jako novodobá mimozemská spása, tzn. Elena Danaan a Megan Rose o sobě tvrdí, že byly v dětství uneseny, následně zachráněny údajně Galaktickou federací a mají čip a kdyby začaly věřit, že nemají čip, nebudou mít ani komunikaci.

Já kupříkladu nemám čip, nepotřebuju ho. A všelijaké energo-implantáty se snažím odstranit.


Co mi říkala moje GF:
Obě ty ženské neměly nikdy kontakt s Galaktickou federací. Jako malé je třeba někdo unesl, nějaký šedivý zrůdy a následně byly "zachráněny" další částí NWO - lidsky vypadajícími příslušníky NWO, co si hráli na mimozemšťany.
Nevím, kolik takhle zpracovali ženských, ale mají je jako záložní plán, který teď použili. Vždy, když nějaké takové máně obnoví vzpomínky, začne automaticky pracovat pro NWO a proti GF.
Galaktická federace totiž vyhrává a to se NWO nelíbí. Proto potřebují, aby jim nikdo nevěřil.

Proto údajně "uctívají jako boha ženu", "nemají spiritualitu", "jsou více jako americká námořní pěchota", "spolupracují s Elonem Muskem", aby vypadali jako banda totálních trotlů, který tu nikdo zaboha nechce.


No a lidi, povrchní a hloupí a dokud nepomřou na následky očkování, lepší to nebude, ta kvalita lidského stáda ... tak ti se z těchto líbivých nástrojů od NWO mohou pokakat, zatímco o autentické bojovníky a spolupracovníky GF si otírají boty.
Protože to je realita, já kupříkladu už nebudu nikomu vycházet vstříc, nesnáším lidi, jsem extrémně unavená a zkuste si vy hajzlové se ještě jednou dostat do takových sraček, ne už vám nikdy nepomůžu, mám vás dost.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Kdo se má dívat, jak nějaké idiotské blondýny, co se roztahaly po esoterické scéně a které podporuje Brožová z Příznaků Tranasformace poškozují dobré jméno Galaktické federace, veškerou jejich ideu a dosavadní výsledky?

Já z toho šílím, když vidím, jak je tohle marný, jak jsou lidi vydudaný, včetně těch probuzených ezo znalců, když věří takovým nesmyslům, v takové míře.

Nějaká blonďatá káča řekne, že rozlišovat zlo a dobro je špatný zastaralý přístup, že komentovat, když se mi něco nelíbí, je špatné a lidi tomu tleskají?
Vždyť přesně to chce NWO, takový vypatlaný debily.

Nebo Svobodová Křešová ve svém posledním videu, které vymazala, s Megan, říkala, že komentáře nesleduje, že nemá ráda diskuzi, že jsou lidi teď napadený nějakými zlými robůtky, či co .... jé kráva, to je na pár facek.
Začne poškozovat mimozemské projekty, odrazovat lidi od kontaktu, strašit je nějakými umělými inteligencemi, aby se báli mimosmyslového přenosu, jak o něm informuje Chvátal a nikdo nesmí ani nic říct????
To by se těm píčám líbilo.

Přitom sama Svobodová Křešová podporuje informační zdroj Elena Danaan - Dr. Salla, kde padají takové myšlenkové skvosty, jako je třeba to, že Elon Musk, Bezos a další zmetek spolupracují s Galaktickou federací, že mají vytvořit nějakou flotilu, aby odvezli politiky a vojáky! A zbytek nechali pochcípat při nějakém solárním výbuchu.
Jaktože v tom nevidí lidi NWO?
Vždyť to je přesně jejich plán!
Spadl jim na hlavu granát nebo co?

"Elenina odpověď zdůrazňuje význam Artemisových dohod a vedoucí roli USA pro následující roky".
"Artemisovy dohody tvoří rámec pro spolupráci civilní, korporátní a vojenské sféry,...,"
"..., vesmírné velitelství Austrálie, Kanady, Francie, Německa, Nového Zélandu a Spojeného Království úzce spolupracuje s Vesmírným velením USA a Space Force, ..." (to mají být jako hodný hoši ,,, blinkací smajlík)
"


https://www.youtube.com/watch?v=-2ybZbAJMlc



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2022 >
Jak moc je inteligentní obyvatelstvo ohledně existence mimozemských civilizací a jejich existenci na tomto světě, je vidět na srovnání těchto dvou videí.

První je hrabavá Brožovka s Příznaky Transformace a Andreou Křešovou Svobodovou.
Která uznává na první pohled satanistickou Elenu Danaan s jejími NWO podsouvacími programy, kdy se máme bát telepatického signálu a očekávat, že iluminátské USA
s nějakým jejím podezřelým Thorem a Elonem Muskem spasí svět a máme se těšit na jejich blond přílet.
Tyto doktorosalloviny se rozhodla absolutně roznést mezi lid.

Přes 150.000 shlédnutí za 16 dnů!
Skoro 10.000 shlédnutí denně!





Druhé video je od "Suenee Universe", kde probíhá rozhovor s pilotem, který je s mimozemšťany ve spirituálním kontaktu
a který s nimi měl zkušenosti i jako pilot.
Je to seriozní snaha!

5.500 shlédnutí za 4 dny.
To taky není špatné.






To znamená, že o mimozemšťany se prakticky zajímá tak 5 000 lidí u nás, ale první "kompaktní" informaci o mimozemšťanech od Galaktické federace a problematice NWO vidělo 150 000 lidí od NWO programu blondblběn a satanistických důr, s podsunutými negativními myšlenkami matriarchátu a technického i ideového propojení s korporáty.


Suenne tam má blond paní, která mi nevadí, jakási paní Alex, na to, jak teď nesnáším blondýny, tak to, že mi ta paní nevadí, dokazuje, že je anděl.
Viděla jsem ty její pořady o CE-5.

To je potřeba, aby lidi dokázali, že to jde.
Chtít je vidět a vidět je, vědět, že jsou a jsou přátelští.
Čím víc lidí to uvidí a pochopí, tím lépe.
Myslím si, že není třeba dělat žádné tak složité rituály a meditace, o kterých ta Alex mluví.

Už když se ta skupina vydá na louku, kde je bude volat, vědí o nich všichni mimozemšťani,
co tu operují.
Nemusí se rychlostí světla vydávat v duchu za hranice galaxie (120.000 světelných let cca), aby si tam někoho sehnali.
Mimozemšťani jsou celou dobu na nebi a jenom čekají, až se ta skupina přestane bát a budou schopní takového zážitku.
Nikdo nepřiletí, všichni jsou už tady a vědí o nich od chvíle,
kdy vymysleli, že něco takového budou dělat.

Někdy s nimi v jemnohmotném stavu jsou na té louce, to vyfotil Roško!
Meditace tu slouží potom jenom k relaxaci, uklidnění, soustředění, harmonizaci a ztrátě strachu.
Což je nejdůležitější faktor, nemít strach.
Ale není to o tom, přivést mimozemšťana, oni už tu jsou.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A tuto kritiku esoterické scény nedělám z nějaké žárlivosti, že já nikde nevystupuju.
Nestojím o to, nikde ukazovat ksicht a vést duchovní rozpravy k davům.
Protože moje funkce je v podstatě něco jako "bojový mág" za Galaktickou federaci, nemám aprobaci k informování veřejnosti nějakým masovým způsobem.
A uvědomuju si, že moje vlastní zkušenosti a zážitky jsou nesdělitelné pro nekorektnost a navíc, jako psychické médium
rozhodně nemám jakoukoliv záruku, že mám skutečně pravdu.
Kdyby moje sdělení vidělo 150.000 lidí, trpěla bych strachem, že třeba tu pravdu nemám a ublížím jim.
Proto publikuju tady.
Měla jsem za úkol publikovat, tak jsem svoje sdělení odpublikovala a svoje postoje ve věcech týkajících se mimozemšťanů sděluju dále.
Dnes chápu, že to je přínosné, i v tom malém měřítku, protože existuje aspoň moje sdělení,
jako malá oponentura proti NWO kolosu.
Aspoň něco.
Jinak všichni bohužel mlčí, diskuze neexistuje a obávám se, že ani nemůže,
protože lidi se v tématu neorientují a nechápou praktiky NWO, nemají představu.
Bohužel, nikdo si nemůže být jistý, kdo za jaké zájmy kope a hlavně vládne na ezo-ufo scéně extrémní nezodpovědnost.

Psychická média mají právo sdělovat svoje channelingy na svých youtube kanálech, či webových stránkách.
Překladatelky je mohou překládat a prezentovat na svých youtube kanálech, či webových stránkách.
Ale tam se mají držet!
Proč překladatelka dělá závěry nad věcmi, kterým nemůže rozumět?
Protože je nezodpovědná káča, proto! Měla by trochu kriticky myslet, jak to nemá ráda čůza Matějčková.
A ne, že se pokusí svoje nespolehlivé sdělení rozšířit masově mezi lidi!

Kde má ta Eelena Danaan důkazy?
Vždyť je na tom stejně, jako všichni, nemá je.
Tak proč je tato tak protěžována?
Záměr NWO.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


V tomto bohužel zafungoval neúprosně tento princip:

Ti, kdo umí, znají, zažívají, mají sebereflexi a nedovolí si tak masově oslovit lidi, protože vědí, že věc není tak jednoduchá.

Nezodpovědné povrchní kravky, které se s v tématu neorientují, sebereflexí netrpí a milerády se prosadí.
A dav žere.
Pičovinky hezký blondýny, která "přijímá tělem".

Má hodně chlápků, který si na ní vyhoní a budou ji vzývat.
Ale esoterice a obyčejné lidské hrdosti a důstojnosti a mimozemšťanům ublížila.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 





Možná někomu může připadat kritika této hurá akce s Galaktickou federací a Elenou, kterou tu provozuji, přehnaná a těm, kdo jí věřili, zraňující a šokující. Ovšem já mám důvody o nich zcela pochybovat a jsem hodně přesvědčená, že je to klika NWO.

Jednak prvním působením, intuitivním dojmem, toto je druh lidí, kterým nevěřím.

Jednak výroky typu:
"USA budou vést budoucí svět"
Já jsem v Euro-Asia spolku (Rusko, Írán, Orientální země a Slovani) a nikdy jsem si netroufla někde proklamovat, že "Rusko bude vést budoucí svět". Ač je to vlastně vítězná mocnost v současné válce.
Protože to není správná idea. Aby jeden stát vedl všechny, proto nikdo nebude prohlášen za jasného vůdce. Budoucí svět by už neměl hrát na vítěze a poražené.

Jednak vyjádření ELeny Danaan, že veškeré spojení do těchto dob, které se odehrávaly s mimozemšťany, je špatné a jen ona má to správné.
Spadla na hlavu? Kde má důkaz?

Dále jejich vyjádření, že "mají čip". Nemám čip, nepotřebuju čip. Moje komunikace s mimozemšťany je sice technologicky podpořená, ale jsou to technologie, které nepotřebují čip. Nebolí, jsou to jemnohmotné energie. Navíc telepatie je přirozená.

Další vyjádření Eleny Danaan - komunikuje s bojovou jednotkou se zázemím někde u Jupiteru, která spiritualitu neřeší a je podobná americké námořní pěchotě.
Co jsem zažila, spiritualitu řešily i bojové jednotky GF a hlavně - za předpokladu, že jsou někde jen nějaké obyčejné "mlátičky", proč by byli tím nejhlavnějším informačním zdrojem zrovna oni?

Další věc - jakákoliv spolupráce Galaktické federace s korporátními sférami je vysoce nepravděpodobná, natož z důvodu, že potřebují vyvinout nějakou techniku.
Směšný.
A to i z hlediska kosmického zákona, kdy vše by měl udělat člověk.
Pořád směšný.
A jeden solární blesk, který nás zničil, jsme zažili už 1973, tehdy se ovšem svět během milisekundy přeskupil a vznikl znovu a běžel dál, byl to Stvořitelský zásah.
Byla vůle kosmického vědomí, abychom byli dál.

Další vyjádření Eleny Danaan - od šediváků ji zachránila Galaktická federace, která ji následně nebyla schopná vyndat čip z hlavy.
Kde má záruku, že to byla Galaktická federace?
Bohužel a to je na tom to skličující, Galaktickou federaci mohli hoši od NWO snadno předstírat. Pokud unesli malé dítě a vystrašily ho šediváky, stačilo, aby přišel někdo o trochu normálnější, lidsky vypadající, vlídně se chovající, nebo to mohli být i mimozemšťani pracující pro NWO ... vše mohlo vypadat dokonale autenticky.
Ale sloužilo to pouze jako příprava těch unesených pro budoucnost, aby posloužily jejich zájmům.
Jakkoliv je to kruté, je to pravděpodobné a pro NWO velice snadno proveditelné.


Tolik ideových neshod s mojí Galaktickou federací, co se ve vyjádřeních té Eleny Danaan nachází, určitě není náhoda.

A co se týká další propagace paní Svobodové Křešové a jejího "Elena Danaan" pojetí Galaktické federace a mluvení o nich, ač to skoro určitě není Galaktická federace a poškozování jejich jména...
Tak to už je bohužel na jednotlivých provozovatelech esoterických a exopolitických kanálů a televizí, zda mají dost znalostí, zda se v tématu orientují, zda si o tom, koho tam zvou, něco zjistí.


Paní Svobodová Křešová je totiž evidentně v euforické fází, kdy miluje Elenu a kritickým rozumem a sebereflexí netrpí, proto se mileráda vyjadřuje i k věcem, ke kterým se vyjadřovat nemá a nemá k tomu sebemenší aprobaci.
Čímž myslím hlavně její výrok o mimosmyslovém projektu přenosu informací od Galaktické federace, tím mne namíchla a kdyby to neřekla, tak je mi možná i úplně volná.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A teď znovu O COVIDU:

Čeští vědci zjistili, jak souvisí ochota k očkování se vztahem k demokracii
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koronavirus-cesti-vedci-zjistili-jak-souvisi-ochota-k-ockovani-se-vztahem-k-demokracii-186538#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_id=186538&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

"Pokud se cítíte být součástí demokratické Evropy a nebo západní kultury a záleží vám na demokratičnosti země, je větší šance, že se necháte naočkovat proti covidu-19, než u těch, kteří se k těmto kulturním vzorcům nehlásí. To je jeden ze závěrů výzkumu vědců z Psychologického ústavu Akademie věd ČR a Masarykovy univerzity v Brně."


Je to jasný jako facka.
Přesto nebudu dělat žádná šílená prohlášení o Rusku jako jasném Vůdci.
To jsou styly USA, jakožto tradiční základny NWO.
Možná to celé bude jenom o tom, kdo přežije vakcínu, tož.
A na covid se umírá méně, než na vakcínu.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.1.2022 >

Objevila jsem zajímavý článek z 1.8.2021 na exopolitika.cz

"Dez/informace ve stylu Eleny Danaan, novějšího QAnon, Greera či Boylana a podobných aktivistů "

https://www.exopolitika.cz/dez-informace-ve-stylu-eleny-danaan-novejsiho-qanon-greera-ci-boylana-a-podobnych-aktivistu-komentar-exopolitika-cz-srpen-2021-vcetne-novych-zprav-ze-zdroje-renata/5976


a tam autorka píše:

"To, co se děje nyní, je příprava pozemské populace pomocí informací, dezinformací a směsí informací a dezinformací na další rozstřel pozemšťanů. Vykreslují a budou vykreslovat USA jako zemi součinnou a schválenou od Galaktické federace. To je samozřejmě vyloučené. USA jsou a budou naopak podle všeho činitel, přes něhož útočí na Zemi Imperiální aliance Drako-Orion. Na příklad přes CIA a NATO."

Přesně tak, to je právě "Elena Danaan", které v současné době přes Andreu Svobodovou Křešovou věří půl české ezoterické scény.

Ava Brožová by si měla přeštelovat kompas v hlavě, nebo přestat sloužit NWO.
Jedno z toho.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

USA je v této válce nepřátelská země a bojuje se proti ní. A jsou poražení, prohráli.
To neznamená, že celé USA musí padnout. Pokud si nevyprovokují výbuch megasopky, nebo extrémně silné hurikány atd., tak se nezlikvidují, věci pak vyplynou na povrch a ti lidé by sami pak měli zrušit USA, udělat si z toho nějakou novou Ameriku a začít úplně jinak.

Galaktická federace nepodporuje USA.
Trump spolupracoval s Galaktickou federací, když se otočil proti původnímu iluminátskému programu, proto zvolil cestu stažení USA z venkovních šarvátek a zastavil plánovanou válku proti Íránu a donutil potentáty USA vydat tu zprávu o UFO, která třeba není tak velkolepá, ale je to lepší, než nic.
A za to mu patří velký dík.




<reagovat 
čtenář Martina Vigorito - 12.11.2023 > Tak teda kloubouk dolů konečně někdo , kdo to vidí podobně, ale já nezavrhují nikoho kdo mi nesedí nebo to co říká, prostě to neberu, ale je zde mnoho věcí které jste mi ujasnila,díky moc Zdravím Martina .PS jsem blondýna, ale to je fuk!!⌛💯NWO to ale má v cajku co?!holt ta jejich zkrátka pod chobotnici má svůj důvod bohužel,,nothing Is beyond our REACH,,souhlasím s tím co píšeš proto , jelikož je tolik toho na studium,a na vnímání, že to není dle mého ani v lidskych silách pochopit vše a tak dokonale Elenu jsem původně také zralá ale vždy mi nesedělo něco,ba to co mám nastudováno a naciteno, mi vždy u těchto exo expertů vadilo . Ne vždy jsem s tím vším souhlasila, bohužel mátou lidi!!! No hlavu vzhůru doufám, že jsme v pásu světla!!!!!

<reagovat 
Tommo (Občasný) - 24.11.2023 > Ty jo, dost mě baví, když náhodně v prohlížeči na základě klíčových slov najdu nějaký starý smazaný příspěvek této autorky.
Tenhle třeba neznám a do nedávna jsem neznal ani ten Pracičkovatý díl kauzy anděla z Prackovic :)

Ted tady asi napíši blbost, ale přišlo mi na mysl.

Ve finále mi je jedno, kdyby jako zprostředkovatel mimozemského, mimosmyslového vnímání a kontaktu s bytostmi z dimenzí či sdílených prostorů probíhalo skrze bývalé pornoherce, popeláře, paní z trafiky. Ale nesměli by o své minulosti lhát či zbytečně něco skrývat. Naopak neuhnout a přiznat.
O co jako jde ?

Co je na tom říci. Např. Hele, před pár lety, když jsem si myslela, že jsem finančně na dně a nevěděla kudy kam. Šla jsem takříkajíc s kůží na trh. Nechtěla jsem se vzdát určitého životního standartu na který jsem si v určité fázi svého života zvykla a o který jsem náhle přišla.
Bla, bla, bla co já vím...
Finančně sem si nepomohla jak jsem očekávala a neúměrná psychická, morální zátěž mě za to nestála.
Bla, bla, bla co já vím...
Dalo mi to více pokory, uvědomění si vlastní hodnoty a zbavení se nesmyslných životních standardů, postojů, které jsou spíše zátěží. Nyní to chápu. Omlouvám se pokud jsem někoho morálně zklamala - svoji Matku, Otce, sebe.

Nejsem příznivcem křesťanství, ale to Hoďte kamenem...,
bla, bla, bla... zde sedí.

Byla by s toho cítit ta pro mne chybějící lidská bytost.
Ale samozřejmě, zde se pomyslné výstražné kontrolky nebrat! " škváru, škvarky, kvarky a kvasary" nekompromisně rozsvítily mnohem dříve nežli prosákl syrový neestetický porno štěk.

Válková tlačí svoje krystaly a různé pránové akumulátory.
Nakonec přiznává snad i dračí původ ? Je to dračice? Bílá :) ?! Opět hluboký osobní nezájem.
Této postavě se nedá upřít, že to co říká skutečně žije a věří tomu.
Dle zkušenosti jakákoliv dobrá, konstruktivní energie, entita, když je správná chvíle, možnost. Když je člověk čistý v sobě a před sebou, si ho najde bez jakéhokoliv potřeby minerálů, krucifixů a Mandarínských kachniček.

Tuto a další hvězdné dívenky a chlapce nechci ponižovat, nebo shazovat. Je to o sebereflexi.
Nevzbudili dostatek důvěry abych jim věnoval svůj osobní čas, takže jsem je viděl z projíždějícího vlaku = proklikal pro zajímavost na pár videií, přečetl všeobecné profily. Přiznávám se že se neorientuji, nemám potřebu.

Naopak je to asi i dobré. V určitou chvíli mohou tyto ač falešní pseudo lidé a jejich tvorba, činy a keci být za určitých okolností v jisté situaci člověku pomocí, třeba jen na chvíli. Nabízejí jakousi vzpruhu, útěchu a sem tam převzatou moudrost. A nebo zkušenost, kterou už netřeba opakovat.
Důležité je nezkoprnět, nezastavit se před jejich věčně prázdnou hlubokou kasičkou a pokračovat.

Když se tyto nesmysli berou jako síto, tak tu mají svoje místo.

Připadne mi to jako taková mini hra na Dábla, který i přez svou zrádnost - což je jeho aprobace, vždy respektuje..., : Válka proti Drakoniánskému NWO - Mystika, fyzika, kosmologie 5 - Ďábel
Myslím, že dnes již téma ASK pro autorku není stěžejní, ale třeba se pletu.
Byla to doba, kdy se otevírala možnost skrze zadupaný projekt mimosmyslového vnímání externí parapsychické komunikace.

Víše zmiňované ezo-exo Barrandov ateliér - hvězdné postavy v rolích předních pastýřek v první linii na naší scéně se postavily proti tím, že projekt pomluvily u svých oveček.
Ty jen zabéékali a dále sledovali mláďata jezevčíků, koťátek a nesmyslných přejatých plků Danaan apod. na jejich FB profilech a YT kanálech.
Takto jsem to zaregistroval.

Je čerstvě po Ufo konferenci - ulítlé seznamky pro znuděné paní, kde se snad již vše v otázce mimozemšťanů vyjasnilo. Také je potřeba nezapomenout zakoupit vstupenky na úžasný Healing festival s předstihem. Protože při platbě na místě, by někoho bez opravdové osvícenosti skutečně mohli oživovat. :)

Není úmyslem se někoho dotknout, ale mám teorii, že v pásmu světla skutečně jsme - momentálně jeho energo paprsky pociťují hlavně mladší ročníky na plné obrátky - děti, celé rodiny v Gaze. V UK ještě také na frontové linii padají snad poslední jiskry pomyslného štěstí. Tímto však již otevřený, znovuprobuzený a západem vychvalovaný nacizmus a satanizmus v lidech nekončí. Je to začátek.
A pokud to necítíte osobně již teď, třeba v obchodě u kasy, nebo na svých účtech za energie. Vydržte ještě chvíli a nepřeskakujte ten dramatický moment uvědomění, že jsme celou tu dobu taháni za čumáčky GMS, NWO, OSN, EU, WHO apod. láskyplných lidiček. A že skrze primitivní PSI potažmo mob., TV, 5G jsme vyplachováni ve velkém.
Sám jsem zvědav kam až zvrácená nelidská zaslepenost může zajít. At se daří, hezký víkend.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter