Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.4.2022 (14:38:40)


Domnívám se, že v současné době být učitelem a probírat zrovna látku tzv. „národního obrození“
není vůbec jednoduché. V době, kdy se zakazují opery od Čajkovského, jistě není jednoduché
vysvětlit žactvu, že naši národní obroditelé se velice intenzivně kulturně upínali k Rusku.

I já se musela učit tyto verše od Jána Kollára:

“““““
Aj zde leží zem ta před okem mým slzy ronícím,
někdy kolébka, nyní národa mého rakev.
Stůj noho! posvátná místa jsou kamkoli kráčíš,
k obloze, Tatry synu, vznes se, vyvýše pohled,
neb raději k velikému přichyl tomu tam se dubisku,
jež vzdoruje zhoubným až dosaváde časům.
“““““

Ve škole nám pak učitelka literatury naprosto nepokrytě a nekorektně řekla, že dubisko je Rusko.
Vůbec se s tím nepárala.


Předpokládám, že dnešní maturanti se tyto verše již učit nebudou, protože se nehodí připomínat,
že náš porobený národ, který mluvil česky a svou historii si chatrně pamatoval ještě tak na venkově,
zatímco ve městech a v akademických kruzích se mluvilo pouze německy, zvedli z bahna
vzdělanci, kteří se přimknuli k Rusku a Slovanství.
A ti, kdyby viděli, co se tu dnes děje, blinkali by blinkali, věřím, že by jim tento pohled na
znacifikované, Rusku a Slovanství nepřátelské obyvatelstvo, vzal veškerou sílu a naději a motivaci
cokoliv dělat.

Dnes už bychom byli Německo a nějací Čechové by byl jen mýtus z dějin.

Zle se chováme ke svým zachráncům, ke svým předkům.
Tak děsivého pošlapání kulturní a národní identity, jakých se na nás dopouští špinavá nacistická
ukrajinská propaganda, která je řízena z Anglie nějakými nelidskými zrůdami MI-6, tak takového
znásilnění národní mysli, tu snad ještě nikdy nebylo.

Ten tlak na naše lidi, aby nenáviděli Rusko, aby se dobrovolně přidali k úpadku, který patří jen a jen
západním zločincům, je úplně debilizační.
Je to debilnější než komunismus – protože ten měl alespoň nějaké opodstatnění a nepoškozoval tak
hrubým způsobem národní identitu.






Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2022 >


Takže se zrůdám doopravdy podařilo vyloučit Rusko z OSN a udělat z nich nesvéprávné, ty, na které se může aplikovat jakýkoliv zločin a oni se nesmějí bránit.

Takže NWO zrůdy můžou zabíjet civilisty a pak to vydávat za práci Rusů - viz. Buči.

Takže NWO zrůdy můžou mít biolaborky zaměřené proti Slovanům a nebude dovolání.

Nacistické zrůdy z Ukrajiny můžou zaplevelit celý slovanský prostor a nebude dovolání.


Buď velká válka, nebo umírání očkovaných.

Ale tahle zkurvená společnost, co tohle dovolila, musí pochcípat.
Tady už přestalo všechno.




<reagovat 
Jiří Hlavinka (Občasný) - 7.4.2022 > Obávám se, že tohle ukáže až čas. Že je kovid hovadina mi bylo podezřelé už jen kvůli tomu, že popírala samotnou přírodu, nehledě na to, že samotná existence virů je víc než sporadická. Ale byl to jen tréníng, kolik fašismu jsme schopni snést. Ukrajinská krize je jen jinou maskou koronafašismu. Málokdo se pozastavuje nad tím, že je v UA takový bordel už hodně dlouho. Podle mě je to jen realityshow, podobně jak Hunger Games. Televizní zábava už dosáhla svého maxima. Lidi jsou přesycení soutěžema, o kterých ví, že je to jen soutěž. Tak se udělá megasoutěž. Že se Amíci serou všude, kde jsou zdroje energie, taky nikomu nepřijde divné? Že těžba břidlicového plynu zničí Američanům krajinu? Proč nám doteď Putinův plyn nesmrděl? Už to dokonce vypadá, že z nás bude další UA. Prý nám to už hrozilo dávno. Amíci pohrozili, že u nás vyburcují občanskou válku se Slovenskem (nebo tak nějak) Tuším, že to bylo za premiéra Klause (1992). Ale dopadlo to rozpadem Československa, které ostatně právně trvá dodnes. SSSR se rozpadlo taky v té době (1991). A někteří Rusové se stali Ukrajinci. Pro Ameriku je UA ideální strategické území. Ale Putin jim Očakovo vybombardoval ještě než se stihla dostavět. A taky bylo nutné UA rozdělit a přitom běžní Rusové s Ukrajinci v pohodě vycházeli. Nakoupili se žoldáci a udělala se občanská válka. USA se snaží všechny ekonomicky slabší krajiny rozdělit, viz Jugoška. No :) je tam mnoho souvislostí, ale lidem to necvakne.
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2022 > Jiří Hlavinka> 

Je to strašný, těžko říct, kolik je u nás lidí, kteří jsou ještě schopní ctít nějakou základní etiku, která je donutí v tomto ohledu otevřít oči a vidět tu špinavou hru. Je jich menšina.
Jsme nucení se dívat na rozpad vlastního státu, který se změní v další rozvrácenou zemi, vedenou nepokrytě mafiánskými strukturami a většina tomu tleská.

Nedokázala jsem si představit, že ve chvíli, kdy budou lidi konfrontováni s NWO, s tím budou souhlasit a jenom malá menšina bude proti tomu vést zoufalý boj.

Co jsou lidi zač?
To nemůže mít lidskou duši, jsou to nějací mloci.
V naší zemi nemůžeme čekat zlepšení.
Naděje je masivní vymření podivných orků, kteří tleskají devastaci našeho národa, nebo válka, že naše území obsadí Rusové.




<reagovat 
Palach (Občasný) - 8.4.2022 > hezky sis pokecala... hele, ono to školství v padesátých letech, když ty jsi byla dítětem bylo takové...
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 8.4.2022 > https://fb.watch/cg7aPcwJ6x/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 8.4.2022 >
Nu, zdejší obhájci covid vakcín mi nevěřili, co je ve vakcínách, cože si to dobrovolně píchají za hnus...

tak tady máte tu lahodu, jen si dejte, gratulujeme!

https://fb.watch/cg85Cvmar3/
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2022 >


Bohužel NWO zpracovávalo naše lidi posledních 30 let v proti-ruské a pro-germánské notě.
Takže dnes veškerý hněv, který patří Němcům, nacistům, 3. říši směřujeme proti Rusům.
Rusové na našem území, narozdíl od Němců, nic zlého neudělali, nic tak strašného, aby si zasloužili takovou nenávist.

No jo no, Čecháčkové už hajlují po boku SS 3. říše, na naši národní identitu jsme zapomněli.
Už to těm západně jmenujícím se spratkům za to nestojí, ti zobou z SS ručky.

Vláda je vyloženě zločinecká a vlastizrádcovská, placená Němci, SSáky.



My lidi zbraně nemáme, tu verbež v Praze je potřeba pozabíjet, ale když se k nám nepřidá armáda, jsme v hajzlu a porazí nás.
Stejně si to uvědomují hlavně lidi z alternativy - samý ženský.
Mužský vymřeli, nebo jsou na dvě věci.
Armáda je NATO, ta je vlastizrádcovská z podstaty, takoví se za národ nepostaví.


Takže, co zbývá jako naděje:
1/ pochcípání očkovaných
2/ válka, kdy nás obsadí Rusko
3/ přírodní katastrofy, které zničí západ, hlavně Německo


Pokud se nestane ani jedna z těchto variant, jako národ jsme skončili.
A už se nikdy nezvedneme - není potenciál v duši, Češi jsou už hajlující odpad.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ono to stejně tak vypadá, na neodvratitelný konec tohoto národa, v podobě, jak ho známe.

Západní svět zanikne úplně, doufám, že to konečně zničí i Germány. Odpadne obří parazit na lidstvu. Čína vymře taky, protože je očkovaná.
Zůstane euro-asijský svět a Afrika, svět bledý na mapě světového očkování proti Covid-19


Český národ zůstal charakterizován Troškovým filmem Slunce, Seno, ...
Obtloustlé, ne moc chytré obyvatelstvo, které se láduje vepřovým - dalších 30 let porevolučního vývoje tuto masu už naprosto vykloubilo z národních kořenů a zbytky jakékoliv hrdosti se rozpustily v globalistickém šedém svinstvu.

Většinou je toto obyvatelstvo oočkováno a zastává jednoduché názory.

Přežijí pouze jedinci, kteří jsou propojeni s zemským jádrem a dýchají s planetou. Všechno ostatní vymře. Tím pádem se rozpadne i český národ, protože naše národní identita se dá obnovená, v souladu se zemským jádrem, vnímat pouze skrze vyšší dimenze.

V nižších, bezrpostředních dimenzích, zůstala pouze zanedbaná špína, která se projevuje nacifikovaným a očkovaným obyvatelstvem, které to má za pár.

Ti, kteří tu zůstanou, budou už lidi nového věku. Jak jsem to navnímala, tak zemské jádro je velice klidné a vyčištěné, už vše nazrálo, aby mohl odpad i se svými satanistickými loutkovodiči zemřít, aby odešli.
Zůstanou kvalitní, ti, kteří nepotřebují vedení, nepotřebují nic zdlouhavě a namáhavě, s vypětím všech nervů vysvětlovat. Ti, kteří základní věci chápou sami od sebe.

Když zůstanou jen takoví, brzy zapomeneme na hrůzný starý věk.




<reagovat 
 Jiří Hlavinka (Občasný) - 8.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Máš z toho špatné spaní? Neměj. Já tu degradaci národa pozoruju, ale musíme si uvědomit, že mediální masáž je jen hra - iluze. Amerika nás zpracovávala 30 let. Vůbec nejsem hrdý na to, že mě formoval Stalone a Švarcenégr. Přijali jsme kapitalismus, pouhé hromadění majetku, teď vidíme, jak to v nás Slovanech zabilo empatii. Jsme jen těla bez duše, bez historie. Nemáme na co navázat. Stali jsme se kolonií vetřelců. Slovanům to nesvědčí.

V tomto vycházím z knihy Hadi v oblecích. Jsou lidé bez části mozku, zodpovědné za empatii. Mám dojem, že tato disfunkce se týká právě těch křečků ze západu. Naopak ti, co si své duchovní hodnoty chrání (Slované) a ví proč, jsou vysmívaní za svůj konzervatismus.

Myslím, že západ v nás cíleně vyvolává pocity méněcennosti. Pak se s námi dobře manipuluje, viz očkování proti vymyšlené nemoci, řízené strachem a pocity nesvéprávnosti. Naše národní uvědomění šlo do kytek.

Ovšem kdo je na západní straně barikády, je teď hecován propagandou a cítí štěstí. Jak mu to vymluvit? To moc nejde. Je to jeho svobodná volba. Brečet bude až pak.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2022 > Jiří Hlavinka> 


Bohužel to zombie stádo je v drtivé většině - proto nevidím nikde nijakou naději.
Naděje přichází ze Země, ze zvyšujících se frekvencí, které opravují slovanské DNA. To je andělské, ryze lidské, slovanský genom je jeden z nejpůvodnějších a lidsky nejvytříběnějších. Samozřejmě že naše slovanské národy nejsou čistokrevně jenom se slovanským DNA, ale je to v nás.

Nemá smysl kvůli tomu trpět, začínám se s tím smiřovat, že nás národ už zachránit nelze.

Už je mrtvý, zanikli jsme definitivně během těch minulých 30ti let.
Nikdy jsem si neuvědomovala, že naši lidi se všemi těmi Íráky, Afghánistány a podobně souhlasí, že napadení těch zemí jim připadá v pořádku a USA mají za sympaťáky. A že naprosto stejný a totožný scénář aplikovaný na Ukrajinu je nezarazí a nacistické kříže je neznepokojují.
Měla jsem o našich lidech lepší mínění, ale byla to iluze.

Teď je po iluzi, je to vidět.
Stav věcí - ten znamená jednoznačně konec národa.
Ještě mluvíme česky a považujeme se za národ, ale to už je mrtvá věc, časem to zanikne.


Zůstanou jednotlivci, které vyvolila planeta k novému životu.

<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 8.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak černě bych to neviděla, těch jednotlivců tu v ČR zbyde přes 3 miliony (jestli se teda nepo*ere ještě něco). Budem na tom početně o dost líp než třeba nosorožci bílí 😉.
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2022 > Eaea> 


Nevím, opravdu už optimismus ztrácím. 3 miliony by nás zbyly, kdyby se na podzim nepodařilo NWO zavést povinné očkování a totall controll. To by vyžadovalo, aby se přes léto něco významného stalo, třeba série přírodních pohrom, které by zdevastovaly západní Evropu na pokraj úplného rozpadu tak, aby jim nezbyla energie na ovládání obyvatelstva.

Další možností jsou masové protesty, ale ty se u nás nestanou.
I kdyby bylo obyvatelstvo dostatečně chytré a nešlo na ruku elitám a jak pejsci neoplakávali kolikrát fake násilí a nad tím skutečným nezavírali oči, tak nemáme šanci, pokud se k nám nepřidá armáda.

Takže šance není.
Už ji nevidím.
Lidi nechtějí bojovat proti NWO, je jim to jedno, nechají se vyhubit elitami a ještě jim poděkují. Tak debilní obyvatelstvo nečekal nikdo - ani Galaktická federace.

Tím pádem neplatí původní scénáře.
Já třeba nepočítám s tím, že to přežiju. Už nemám psychickou sílu bojovat, strašně jsem se v minulých letech vyčerpala a když vidím, že jsme bojovali zbytečně, že jsme měli vyhladit obyvatelstvo a zbytečně netrpět a zachránit jen planetu, nechce se mi nijak tady už žít.

Smrti se nebojím - stačí k tomu čuchnout a člověk by šel hned.
Třeba přijde zázrak, ale ten se čekal, že přijde zevnitř lidské duše, ale tam nic není... a kvůli odpadu se vnější zázraky dějí neochotně.
Nevím, nevypadá to dobře.
Třeba se ještě něco dobrého stane, co nám pomůže, ale zatím to vypadá, že lidská společnost se už nedá zvednout, tak to vidím.



<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 9.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Těch nadšenců do očkování jim ubylo podle mě. Většina očkovanců si to nechala loni píchnout, protože jim slíbili dvakrát a dost a tu třetí, čtvrtou... už taky nechtěj. Přes léto selže srdce ještě pár kolařům a fotbalistům a bude po povinným očku, snad bude hodně teplo.

Masový protesty byly. U nás to bylo slabší, to jako jo, ale viděla jsem videa z jinejch zemí v Evropě a hlavně Austrálie byla brutální ...a nevedlo to k ničemu. Povyhazovat televize a přestat chodit na měsíc do práce by mělo lepší efekt. Jenže lidi splácej hypotéky, tak se bojej stávkovat, ale zavřít se dobrovolně doma všichni, co se očkovat nechtějí, tak co vláda zmůže? Pošlou do nemocnic makat místo našich sestřiček uprchlice z Ukrajiny, který jsou neočko z 90%? Nebo budou ve školách dělat děckám češtinářky? Manžel mi říkal, že u nich ve firmě je už zkusili nahradit Ukrajincama (jezdí s dodávkou), za jeden měsíc jim rozflákali tři auta, takže jsou tam zase jen Češi 😂.

Já bych to nevzdávala, bude to ještě zajímavý.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2022 > Eaea> 


Nejhorší je, že ta míra debility obyvatelstva je daleko vyšší, než co si kdo uměl představit.
I Galaktická federace tohle nečekala.
To není jen o tom, že jsou vypnutí a jejich demence je naprosto ovládla - oni jsou ještě k tomu všemu dementně zaťatí ve prospěch NWO a elit, protože nesnáší konspirační teorie. Ty je ohrožují v jejich zdánlivém bezpečí.
Oni se toho bojí, tak to nemůže být pravda.
Je to děsivá protisíla - když se takhle postavili na zadní proti GF a všem, kdo říkají pravdu a snaží se ten děsivý průběh zvrátit, tak ta pětina až třetina lidí nemá šanci.
Dokud to dementní stádo nevychcípá, jsme bez šancí.

GF mi říká - nechápeme to, všechno jsme udělali dobře a místo všech předpokládaných variant přišlo zase jenom čisté zlo a to má strašně moc navrch.
Veškerou odměnu realita ztopila a místo toho tu máme zase jenom ty elitářské zrůdy a jejich dementní otroky. Oni už pochybují, jestli jako druh a rasy, které jsou humanoidi, mají vůbec jakoukoliv šanci proti takovému zlu.

Když jsme nad tím přemýšleli, jak je možné, že podle kosmického zákona se děje zrovna tohle, napadlo mě - podívejte se na průměrného ukrkaného hulvátského dementního Čecha - v tom stvoření je takového tupého zla - a teď si to vynásob milionem.
To je jasný, že podle kosmického zákona jsou všechny naše spirituální snahy k ničemu, vedle tak masivního nánosu demence, zla a mrzké nízké špíny.
GF říkali, jo, to bude tím, skutečně to tak je.
Lidi jsou horší, než si kdo dokázal v nejpříšernějších snech připustit.

Veškerou naši budoucnost zabijí primitivové.

Já doufám v léto, že se něco semele, kéž by přírodní katastrofy.
Elity nic nezastaví - ti jsou taky dementní, jde jim jen o to, způsobit co nejvíc zla.
Největší čočku jsme jim dali my - GF, od lidí se zbytečně báli protireakcí, absolutně zbytečně. Myslím si, že musí být sami v šoku, proč se lidí tak báli, vždyť ti jim jdou na ruku tak, jak si nikdy nedokázali představit.


Jestli začnou čkovaní umírat včas, nevím, jsou očkovaní krátkou dobu - teprve rok, než se jim rozjedou ty rakoviny, chce to ještě jeden rok - tzn. touto dobou 2023 by mohli už chcípat ve výrazných počtech. Jenže co my? Jak přežijeme ten rok?

Asi to přeháním, že to nepřežiju, protože pro mě je nechat si píchnout tu metalickou sračku rozsudkem smrti, takže se proti tomu budu bránit.
Asi budu sedět doma v zimě bez žrádla, nevim.
Jestli budu mít na pokutu, abych se těm zrůdám vyplatila.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Obtloustlé nanicovaté stádo zaťatců proti konspiračním teoriím a mimozemšťanům. To jsou lidi, dobytek je proti tomu spirituálně na výši.
Kdyby to jo nevyšlo, tak by doufám GF spustila kataklizma, aby tu nepřežilo nic a tato planeta se obrodila.

Elity na této planetě taky nepřežijí - šanci dostanou pouze lidi a zvířata, kteří budou v souladu s zemským jádrem a vzestupem na další frekvenční roviny.

Elity jsou sluhové pekel - odejdou do pekla.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2022 >


Podle diskuze pod článkem o tom, že je Fiala znovu předsedou ODS, to vypadá, že Češi nějaký rozum snad trochu mají.
Fialu rádi nemají.

""Chci všem slíbit, že i v této složité době budeme vládnout dobře. Budeme bránit svobodu jednotlivce, západní orientaci naší země, parlamentní demokracii a liberální ekonomiku. Hájit zájmy České republiky a jejich obyvatel. A ne jednoho holdingu nebo několika extrémistů a populistů," reagoval na výsledek volby."

To by z tý zrůdy člověk blil - ten chcípák položidovskej dá cenzurovat veškerou opozici a pak mele o svobodě jednotlivce a demokracii.

Západní fašistickou orientaci naší země mu doufám jednou spočítá samo peklo.

Četla jsem článek, jak to bylo s tehdejší podporou války proti Íráku v naší zemi.
Tehdy byli lidi v naší zemi ještě rozumnější, 2/3 lidí s tím nesouhlasily, ovšem největší zastání měla invaze do Íráku ze strany příznivců ODS.

Co je to ODS zač? Co to je za zrůdy?
Věřím, že kdybychom měli vládu komunistů, byla by větší svoboda slova a politika, která by nás vedla k prosperitě.

Tohle, co tu máme, ODS a podobní, jsou jen NWO váleční štváči.
Dělají politiku jen pro další zrůdy podobného ražení.
Ale celá republika netouží lézt NWO západu do prdele a doplácet na jejich zrůdnosti.

Vždyť veškeré ty akce, co mají dokázat, že Rusové dělají válečné zločiny, už jsou poměrně ověřitelně vyvrácené, jsou to lži.

Celé Buči - ukrajinské naci prapory mají video, kde se Ukrajinci baví o tom, do kterých lidí mají střílet, že nemají modré pásky.
K 31.3. existuje video se starostou, kde je naprosto veselý a žádné mrtvoly neeviduje.
Existuje ale video, kde Ukrajinci roztahávají na provazech mrtvoly po silnici v Buči.
Také existuje video, kde do hromadného hrobu v Buči, přesně z toho, ze kterých teď ty mrtvoly vyndávají, dávají mrtvoly lékaři z místní nemocnice - neidentifikované zemřelé.
Údajný satellitní snímek údajně z 19.3., byl prokázán jako podvrh, protože zachycuje počasí, které bylo na tom území pouze z 31.3. na 1.4.2022
Raketa, co zabila lidi na nádraží v Kramatorsku, byla ukrajinská, ne ruská.

Atd., atd., je strašně vidět děsivý jekot západních zrůdných elit, jejich válečné štváčství.

Kolik procent našich lidí chce doopravdy jít se západem? A s Fialovou zrůdností?



A tady je ještě článek automatického překladu z ruského mainstreamu, který je i s diskuzí, což je na tom to zajímavé.
Si každý může ověřit, jak strašně jsou Rusové ničení cenzurou a jak strašně moc se celí třesou jen a jen na sundání Putina.

https://topwar-ru.translate.goog/194685-antonov-specialnaja-voennaja-operacija-na-ukraine-jeto-zaschita-ot-genocida-russkojazychnogo-naselenija.html?_x_tr_sl=ru&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc




Nám tady pořád jenom cpou výpovědi údajných obětí války, ale naprosto to devalvují, protože se jim nedá věřit. Maisntream totiž prokazatelně lže. O to je tragičtější, když je něco tentokrát i pravda. Kdo těm obětem má věřit? Kdo se má u každé údajně hodiny znásilňované dopátrávat o tom, jestli mluví pravdu, lže, nebo je to zaplacená svině, která by si něco takového právěže zasloužila, když je ochotná lhát o takových věcech?





<reagovat 
Jiří Hlavinka (Občasný) - 9.4.2022 >
<reagovat 
čtenář Pavel Kořánek - 10.4.2022 > A ýťý zažívá těžký moment. Už to nemá žádný smysl. Proč se vůbec snaží?

S napětím sleduji, zdali si to lano á la katovka rozmluví skrze imaginární kumpány, jako to dělá i jula, kterého vždy uklidní a od sebemordu na poslední chvíli odradí jula v jiné verzi. Jula jí to rozmlouvat nebude. Jsou totiž zrovinka na kordy. Navíc jula coby vrchní bréca ví, že tyhle plačky mají tuhý kořínek, takže soucit a motivační proslovy si pošetří pro sebe.

ýťý, nevzdávej to, poď, póooď!
<reagovat 
Eaea (Občasný) - 10.4.2022 > ...ale tak děti neperte se😉

> PřilítliMimozemšťani> jen návrh řešení: https://www.blogger.com/onboarding#create ...ono upřímně, tenhle web by nebyl až taková ztráta.

Btw to první doporučení jsem dala já a fakt to po mě nikdo nechtěl😉. A v žádný partě nejsem.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2022 > Eaea> 

Tenhle web mi doslova zničil život, je to dost hrozná věc.
Ale já se nikam už stěhovat nebudu, nestojí mi to za to.
Tady omezím činnost.

Rojí se tady ten stejný problém, jaký tu byl před rokem.
Julián má 50 identit a jsou tu dva tři totálně dementní anonymy, které si myslí, že jedna z těch identit jsem já. Následně na mě útočí naprosto všichni a následně na mě podají trestní oznámení.
Nejdřív jsem tu zažila děsivou šikanu a když jsem se těm zrůdnostem ubránila, podali na mě trestní oznámení kvůli hanobení Židů, které jsem se tu naučila nenávidět doopravdy. Antisemitka asi jen tak nepřestanu být už nikdy.


Už na tohle nemám - to se tady dělo a myslela jsem si, že to je minulost.
Když vidím tu anonymní zrůdu, jak znovu vylezla, mám před očima už jen černý mrak.

Navíc jsem zjistila, v jaké jsme časové linii, protože to vážně je, jako kdyby náhle překlaplo, svět se zbláznil a najednou vše normální začalo být pronásledováno a vše super úchylné velebeno.

Podle Galaktické federace je toto vyrovnávací časová linie, ve které se vyrovnají paradoxy a dojde k napravení disbalance, která vznikla tím, že Galaktická federace a její inkarnace všetně mě jsme POMOHLI PŘÍLIŠ.

Tzn. tato časová linie se děje kvůli tomu, že jsme z GF byli příliš dobří a šikovní. Zničili jsme z pozic inkarnací v lidském brutálním DNA vesmírný vir, odraazili útoky negativních mimozemských ras a kdyby to bylo na nás, NWO už je popravené a žijeme nový věk.

Jenže - my jsme infiltrace do lidské rasy. Tato rasa nemá mít mezi svými členy jedince, jako jsem já, schopné a se srdcem na pravém místě.
Pomohli jsme nepřiměřeně moc, vzhledem k obludné lidské rase.
Proto jsme se dostali do časové linie, která vše žene děsivým obludným směrem, tak, jak si lidi zaslouží - to jim totiž náleží.
Proto se vše naprosto nedá jakkoliv ovládnout, tlak zla je naprosto neměnný a nehnutý, nedá se s tím vůbec nic dělat, vše směřuje totálně do sraček, je to kvůli tomu, že to náleží lidem a dochází ve skutečnosti k harmonizaci kosmického plánu s lidskou rasou, přičemž se vymazává a neguje veškerý pozitivní výsledek dosažený Galaktickou federací a jejími infiltracemi do lidské rasy, jako jsem třeba já.

Já jsem infiltrace, trpím jako zvíře mezi zlými orky - orkové jsou lidi, to je jejich přiměřený stav.

Docílili jsme jako GF příliš dobrých výsledků, které orkům nenáleží, prostě jsme to přestřelili.

To mě o to víc teď fascinují ty kreténi, co mají pocit, že pro ně GF dělá málo a že mají za ně udělat absolutně všechno.
To je právě ten princip, že jakmile to s tím dobrem přestřelíme, hezky si to vyžerem.
Jako třeba teď.

Těžko říct, kam až tato negativní časová linie bude směřovat, jak dlouho ještě bude trvat a co všechno dobré se v ní ještě zkazí.
Jenže lidstvo není GF, lidstvo jsou orkové, my jsme tu v infiltraci, prakticky bychom tu správně být neměli, ale museli jsme se narodit, jinak by celý svět spadl do sraček.

Tato časová linie, co se děje, nepoškozuje planetu, jen lidský druh, orky.
Když vím, jak jsem se svou etikou exotická, chápu.
Orkové si nezaslouží ráj.

Takže si budu muset dát poněkud oraz, budu sem psát málo, jen když budu mít doopravdy něco významnějšího, než jen zoufalství nad tím, co se děje.
Děje se harmonizační vyrovnávací časová linie, aby se smyla nerovnováha, která vznikla tím, že GF je příliš schopná.







<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 10.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak jo no.😀
Tož jako zlý ork su ráda, že aspoň ta planeta bude v pohodě.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2022 > Eaea> 

Tak jsem to nemyslela - orků je všude kolem nás víc, než dost.
Jen na tomto serveru je těch nelidských zrůd takové množství, že jsem popravdě v šoku, jak z "Eaea", tak z Hlavinky, že někdo reaguje názorem,. bez toho, aby mne napadal, nebo sexuálně obtěžoval.
Jinak toho věčného nesmyslného napadání jsem si tu užila už víc, než dost a už toho mám plné zuby.
Proto to už vzdávám.

Je nesmyslné brát si hřích této děsivé rasy na hrb.
Ta rasa je špatná, horší, než kdo čekal.
Jsou to orkové - řekla bych, že chápat mimozemšťany, aspoň se vůči nim nestavět nepřátelsky, už je známka bytí zvenku.

Jenže bohužel, nerozhoduje infiltrovaná světelná síla, my jsme si svůj úkol splnili, lidskou rasou jsme ale byli odmítnuti.



<reagovat 
 Jiří Hlavinka (Občasný) - 10.4.2022 > Eaea> Když ona je ty a ty jsi ona a ty jsi ty, su já furt já? :)
<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 10.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Nene, ork je dobrý, nijak mě to neuráží😂. Jako celej život se považuju za člověka, určitě nejsem ani žádná infiltrace, budu odsud. Obyč člobrda bez zvláštních schopností. Mě se tu celkem líbí, jakože jasně že fůra věcí je tu na hovno, ale čistě za sebe si nemám na co stěžovat ...asi moc koukám na duši K.
Eaea tu vůbec nechtěla být 😂, já jen tehdá chtěla nahrát ten pitomej obrázek do diskuze a nešlo mi to, tak jsem se musela zaregistrovat a protože nejsem moc umělecky založená (vlastně tady nemám co dělat), tak mě inteligentnější nick zrovna nenapad. Do tý doby jsem byla celkem spokojená s občasným podpisem jako Exfanynka Křešovky, případně jako anonym, když jsem to zapomněla vyplnit😂. Takže to, že se tady vyskytuju, je vlastně vina Eleny Danaan a jejích hadích kukadel.
Sexuálně obtěžovat jinou ženu by mě asi fakt nenapadlo, ač jsem za svých mladých let byla poměrně otevřená čemukoliv. Dneska už jsem tak vzorná manželka, že dokonce i sex ve snu probíhá s mým mužem ...po dvou dětech to považuju za zázrak.
Proti mimozemšťanům nic nemám, nikdy jsem žádného nepotkala a nic mi neprovedli ...když pominu fakt, že mě ignorujou a nepózujou mi tu s loděma před foťákem😂.
<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 10.4.2022 > Jiří Hlavinka> Tak teď jsi uhodil hřebík na hlavinku😉
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2022 > Eaea> 

Já ty orky urážlivě myslím - většina lidí mi přijde orkovatá, hrubá, zlá, přízemní, bez jakýchkoliv vyšších rozměrů.

Já o sobě vím, že sem nepatřím - odmalička jsem výrazně citlivější, přemýšlím úplně jinak, dokonce jsem už po školce běhala s pocitem, že musím těm ostatním pomoci. Necítím se na tomto světě nijak komfortně, lidi mě děsí, fakt se jich bojím, vidím jen orky.

2019 se mi naplnil osud a rozběhala se ta dimenzionální válka, kdy jsem musela v hlavě a duši s pomocí GF zvládnout věci, které jsou o časoprostoru a nehorázné vykloubenosti a zvrhlosti, byla to válka proti světům zla. Jsem přesvědčená, že jsem vytěžila svoje speciálně spletené DNA se svým původem mimozemským vědomím a skvěle jsme zafungovali, zabrala jsem.

Pokusila jsem se ty principy, co rozhodovaly popsat, nikdo to nechápe, dočkala jsem se jen napadání a obšournického obtěžování.
Prostě tomu nikdo nevěří.

Nevím, jak se celá věc splete, doufám v masivní vymření orků a základní stabilizaci té lepší části lidstva.
Já bych nejradši už zdechla, život mě tu mezi orky nebaví, uvidím, podle toho, co se bude dít.

Elena Danaan, Elon Musk a neuvěřitelný příklon celé UFO scény v Čechách k tomu, co říká Křešovka, kdy najednou všichni začali šaškovat kolem korporátů a USA, tak to byla bohužel jen první vlaštovka definitivního rozkladu.

Z mého pohledu se není nic moc na co těšit.
No uvidíme.




<reagovat 
 Jiří Hlavinka (Občasný) - 10.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Pořád hledáš pochopení. Já kdysy vídal ve snech různé věci, vč. emzáků. Ono... jak to říct? Už v ně nevěřím, protože nemusím. Informační síť nevede jen přes kabely nebo wi-fi. Je to prastarý nástroj, dost unavující, živý a zlý. Zlý, i když se na první pohled projevuje přátelsky. A je jedno, jestli vrazí klín mezi 2 lidi nebo mezi 2 národy. Na to si každý může dát bacha, když chce. Pokud má na své straně někoho silnějšího.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2022 > Jiří Hlavinka> 

Já to měla zprostředkovat, tak jsem informace zprostředkovala, jenže se to jaksi minulo účinkem a akorát jsem si tu vytrpěla šikanu.
Takže ve skutečnosti nic zprostředkovávat nemusím.

Mimozemšťani jsou v nemilosti, chápu, tak kdyby chtěli odlítnout, doufám, že mne elegantně zabijí a půjdu zpátky na loď.
Já zas považuju za zlo něco úplně jiného, než mimozemšťany.

Z poznámky nechápu, kdo je zlo.
Wifi, kabely, nebo mimozemšťani?

Ono je to stejně už jedno, ukáže budoucnost.
Já už dělat nic nemůžu, původní plány jsou definitivně zrušené, protože nikdo nepočítal s tak špatným přístupem lidstva a ve vzduchu je vymření půlky světové populace, takže to těžko bude nějak skvělé, příští roky.







<reagovat 
 Jiří Hlavinka (Občasný) - 10.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Prověřuj své zdroje. Kdo to je? Odkud to opravdu pochází? Jaké jsou reálné výsledky promítlé do tvého života? Trpět nemusíš. Já mám na to jednoduchou pomůcku: Pravda je jedna, ale lež je variabilní, má mnoho podob, přetvařuje se a mate lidi, to je její zaměstnání, svádět lidi z cesty za každou cenu.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2022 > Jiří Hlavinka> 


Jo - to se hezky řekne. Telepaticky mám navnímané vysoce sympatické, vlidné a rozumné mimozemšťany, které vídávám na nebi a mám je vyfocené.
Fyzicky jsem je neviděla.
Prožila jsem s nimi ale válku o tento svět, kde jsem byla jejich spojencem a navnímala jsem vyšší principy, které rozhodují.
Mise se zdařila, zachránili jsme planetu, ale idylka ztroskotala na úrovni lidí.

Jinak do mého života to vneslo misi, kterou jsem tušila celý život.
Trpět musím - kdybych se rozhodla netrpět, vůbec jsem se nenarodila, bohuže však, to jsme si nikdo nemohl dovolit, nechat to tu padnout, takže jsme na misi nastoupit museli a naše životy vůbec nejsou lehké.

Myslím si, že už mám rozhodnuto, že to jsou mimozemšťané z GF, nevím, co jiného by to mělo být.
Veškeré filosofie jsou od lidí, kteří vůči nim mají averzi a nemají s nimi žádnou zkušenost.
Nikdo mi nedokázal odpovědět.

Připadá mi, že všichni mudrlanti, kteří jen a jen varují, aniž by měli zkušenost, plácají do větru. už mne to unavuje, proto vítám, že přestanu psát.
Jdu proti obrovskému protitlaku.
Já žádné výčitky nemám, jako GF jsme všechno zvládli na jedničku, opravdu trpět nemusím, lidstvo už jsem pustila, spíš se ho chci zbavit :-D Tahle rasa mi opravdu do srdéčka nepronikla.



<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 10.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Hmm vypadá to, že jsme pro ty mimozemšťany docela oříšek🤔. Když nás tak blbě odhadli, dost možná se pletou i v jiných věcech ...jako s tou panikou, kdyby se doopravdy ukázali na nebi. Krom toho, jestli je všechno tak v háji a už tu není koho zachraňovat, tak už tím nemůžou nic pokazit, je tak?
Tož že je zítra očekávám a ať daj pozor na střechu, je nová😉. Buchty ale neslibuju, máme v rekonstrukci kuchyň.

<reagovat 
 Jiří Hlavinka (Občasný) - 11.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Každý podle svého srdce...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2022 > Eaea> 


Jak jsem toto všechno zažila, lidstvo je extrémní oříšek.

Byly i návrhy na likvidaci celého lidstva, jako jedné z variant, ale kosmologicky to nevycházelo.
Jakože varuju, že kdyby to vycházelo, GF už nás zlikvidovala, jsme jako druh fakt velký problém.

Kosmologicky to totiž bylo divočejší, než divoké.
Vesmírný vir se usadil na této planetě, která vznikla původně dokonce jako lapač viru, vesmír si ji speciálně vytvořil, aby zlikvidovala ten vir.
Ten vir tu byl asi 2,5 miliardy let a poslední 2 000 let byl mrtvý. Současnost sloužila k tomu, aby ho lidská mysl zpracovala a zničila.
Člověk byl tímto vesmírným virem extrémně zatížen a jeho DNA se propadlo do děsivých, násilných a brutálních forem. Tak brutální a násilné DNA ovšem bylo nutné, právě k tomu, aby byl zničen vesmírný vir.
DNA lidského druhu došlo svého naplnění v této události, kdy došlo k porážce tohoto viru lidskými bytostmi, ovšem většinou s mimozemskými, nebo jinými vyššími druhy vědomí v těle - inkarnaci.
Běžný člověk dodnes není schopný pochopit, že existuje GF, natož nějaké problematiky kolem vesmírnému viru.

Tzn. musel vzniknout člověk, jako brutální forma života, aby se na konci věků skrze jeho DNA podařilo zlikvidovat vesmírný vir.

To už se povedlo a dále nemá již lidské DNA v této podobě smysl a přestává mít podporu.
To znamená, že se lidský druh buď zjemní a přejde do frekvencí rozsahu bytosti, kterou nazýváme člověk, nebo jako druh definitivně zanikne, protože už není potřeba.

Ale to už není moje starost.
Já patřím mezi ty, kteří to tady rádi zlikvidují, hlavně, když kvůli této rase už nebude možné vydírat celou galaxii.


<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 11.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jinými slovy si tady udělali vesmírnou skládku odpadků a teď jim vadí, že tu rostou jen kopřivy a nevoní to tu po fialkách.
Tzn. platí, že lidé jsou na světě jen proto, že není legální je zabít. Bezva, začínám si říkat, jestli celá ta vakcinační šaškárna teď nebyl jejich nápad, aby se tu lidstvo zasebevraždilo samo ...hlavně dobrovolně, pěkně podškrábnout souhlas, aby jim to neušmudlalo karmu🤔.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2022 > Eaea> 


USA podepsalo smlouvu s Drakoniány, že celé lidstvo a planetu prodávají do pekel. Začaly programy na změnu obyvatelstva na kyborgy. Galaktická federace v minulých letech definitivně odpráskala Drakoniány a planetu zachránila.

Ale lidstvo už je zprasené - NWO jim nevadí, jediný stát, který proti NWO bojuje, jim vadí,
Už jsou to hybridizované stvůřičky.
Už nejsou nevyvinutí, jsou vyloženě zkažení.

Všichni, skoro celé dementní lidstvo jsou proti GF.

Očkování je projekt NWO.
GF už pro nás udělala víc, než je vhodné.

Lidstvo vymře, maximálně přežije cca 20 - 30% veškerého obyvatelstva celosvětově, zůstanou jen ti, co mají dostatečnou spirituální úroveň a nejsou zdegenerovaný pro-NWO a pro-Drakoniánský odpad.

Lidi jsou podvraťácký ukňučený zmrdi, co mají pocit, že pro ně někdo musí neustále něco dělat a sami nejsou schopní ani udržet loajalitu vůči spojencům a mají na ně akorát nějaký držky a kritiky.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Infantilní obviňování Galaktické federace už mi leze na nervy.
Tahle rasa jsou parchanti od začátku, vytvořila je galaktická mafie jako schválnost, jako otročí rasu s ušlechtilým mimozemským lidským DNA.
Vevnitř to zůstalo odpadem dodnes.
Jakmile se této debilní otročí rasy galaxie zbaví, uleví se všem.

Buď likvidací, nebo transformací.


<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 11.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Nikoho z ničeho neobviňuju, jen ten příspěvek, na který jsem reagovala, tak prostě vyzněl.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2022 > Eaea> 

Já tu na nikoho nechci vrčet... jen popisuju realitu, jak jsem ji zažila.

A z nejrůznějších diskuzí už mám nervy nadranc, protože lidi neustále vyjevují dětské, infantilní jednání, oportunistické, všechno vůči Galaktické federaci.
Lidi se prostě postavili naprosto zadkem.

Během dimenzionální války jsme si museli poradit. Poradili jsme si.
Jenže my jsme duševně GF - já jsem taky z GF, takže jsem tak nějak měla nastavené, že se nemůžu jak malý harant chovat oportunisticky, ale musím máknout.

Jenže naprostá většina lidí má pocit, že celé, co se děje, je nějaký scénář z Bible, kde má po bodu Ježíšek nastoupit fáze Beránek a po Beránkovi růžový kobereček.
Jenže, to absolutně není pravda.
Žádný scénář to nemá.
Galaktické federace se taky nikdo neptal, jestli chce zachraňovat nějakou zparchantělou rasu, která strhne svou dementní vůlí vysokofrekvenční planetu do pekla a s ní i sektor Galaxie, která by se tím začala trhat.

Nikdo se nás neptal, museli jsme si poradit.
Tak jsme to otočili, planetu jsme zachránili.
A byl to monumentální kosmický zázrak s velkým velkým Z.

Jenže lidstvo ani nevědělo, že je o něj nějaký boj.
Galaktická federace je cenzurovaná, její existence zakázaná, mě se snažilo NWO zlikvidovat celý můj život.
Vyžadovalo by to od lidí základní loajalitu se stranou GF, být bystřejší, mít v sobě priority a odpor proti NWO hluboko usazený.
Ale lidi jim zobou z ruky!

Tak vytáhne Křešovka hadí ELenu Danaan a řekne, že Elon Musk je hrdina proti temným a USA jsou nejlepší fešáci na světě a lidi jim to žerou!

Už tady je vidět ten základní průser - ta debilita.

Miliony pozorování UFO, denně hlídkují nad Ukrajinou, tisíce zvěstování ... na nic.

A pořád jenom očekávání, že po Antikristovi přijde Ježíšek a pak Beránek.
Nic z toho není pravda, lidi ani nechápou, v jakým byli průseru a teď chtějí jak batolata za řetízek dovést do ráje!

Takový nesmysl!

Galaktická federace tu nemůže přistát, protože by to byla jejich iniciativa, kdy vlítli mezi miminka si hrát a pokud není jejich vůlí založit školku, tak se kurevsky spálí. A to oni nemají, takové zájmy.
Lidi jsou zkažení a musí zemřít. Prakticky se vědomě rozhodli být oportunističtí vůči požadavkům na spiritualitu a chápání - že existují mimozemské civilizace, dělají že nevidí, že to není, protože chtějí aby umělá TV realita byla pravda - je to pohodlnější. Tím se ale pasivně staví na stranu Drakoniánů a směřují vše do pekel, což je protisměr vývoje, který nastavila GF.
Přežijí jen nějaké komunity, které bude podporovat GF - jinak to reálně nevypadá.
Jakmile začnou masy umírat, je po společnosti.



<reagovat 
Čtenář - 9.4.2022 > A zase si to tu boduje a déčkuje Juliánova parta jenom sama sobě???????????????!!!!?????????
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2022 > čtenář> 


Jaká juliánova parta?
Když si představím, že takových dementů, jako jste vy je plná republika a táhnete všechny nadějné a inteligetní lidi do sraček, je mi na zvracení.

Kdo je podle vás, vypatlanýho dementa, všechno juliánova parta?

Mně nezáleží na doporučeních, předkládám spíš myšlenky, než umělecká díla.
Pokud mi to závidíte, zkuste se sám projevit něčím jiným, než anonymním terorem vypatlanýho dementa.


<reagovat 
 Čtenář - 9.4.2022 > čtenář> a ty se divíš, když ostatní se buď neumí přihlásit, nebo nerozumí poezii? Ty jsi toho příkladem, Bohuňo, jen hejtuješ ale dílo žádný, jak tě má někdo bodovat, blbko závistivá! jfj
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.4.2022 > čtenář> Egile igelite, zase lžeš, ale to je u negramotů, kteří se musí schovávat za anonymitu běžné. Prostě srab a zbabělec!
Pravda je ale opačná.
Moje parta tu byla kvůli mým básním. I přesto ji cenzor, asi TY, vymazal! OK, my bychom to unesli, jsme zvyklí, jenomže, kdyby to bylo ku prospěchu poezie, ale opak je pravdou! Co se týče mě, tak já boduji vše čemu rozumím, nepletu se tam, kde mi srdce nezabuší.
To zaprvé, zadruhé, dlouho jsem vydržel pochválit i cizí básně, a všichni ví, že žádám kritiku těch svých, věcnou, slušnou, tak abych mohl vylepšit svá díla. Ale, když se lidé nesníží ani k pochvale, ani ke kritice díla, tak tě to přestane bavit. Takhle to mám všude. Malí lidé plní zášti a malého sebevědomí si myslí, že mi tím ubližují, že mě trestají, ale to se mýlí. I ty jsi příčinou toho, že už tu poezie skoro není a autoři se vzájemně nepodporují!! I ty Egile, igelite, sráči TOTEMU!
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 9.4.2022 > čtenář> Pleteš, celá ta "Juliánova parta" je asi jeden člověk (nanejvýš dva -tři)
<reagovat 
 Čtenář - 9.4.2022 > čtenář> Pleteš se, celá ta "Juliánova parta" je asi jeden člověk (nanejvýš dva -tři)
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> souhlas, já zrovna napsal něco ve stejném duchu!
<reagovat 
 Čtenář - 9.4.2022 > čtenář> To se přece dá poznat i podle těch jmen, co si ta osoba vymyslela: Hlavinka, Analfagot, Julián, Palach, PřilítlíMimozešťani, Umělec, Díaz, Lokr, Mystikus, apod -to je zjevně z jedné hlavy, která se snaží vybrat jména, která se navzájem (zdánlivě) nepodobají (ale mají ten samý nádech nepravděpodobnosti)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2022 > čtenář> 

Já nevím, co je tady za idioty, ale už mne unavuje, po roce brutální šikany a všech těch anabází, kterým jsme si tu za rok prošli, aby tady nějaký dementní anonym polemizoval, že já jsem z jakési Juliánovy party.
Už mne doopravdy unavuje, kolik je tu dementů.

Mít 50 alternicků a hrát si na několik lidí je taky dementní,, o tom žádná, ale řádění těch zkurvených anonymů už je tu vážně neúnosné.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2022 > j.f.julian> 


Já od tebe nepotřebuju 3 doporučení - já ti nežeru ani toho analfagota, ani tvoje ožralý náladičky.
Možná máme stejné názory, ale tuhle debilní hru s tebou hrát nechci.
Už toho mám dost, za ten rok.
Věřit se ti nedá a kopneš vždy, když to člověk nečeká.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Směšný je, že vytvářím články, abych si pod ně mohla vylévat srdíčko, protože ty hrůzy, co se dějí, jsou nepopsatelná zrůdnost.
Tak, aby mi vystačilo 50 komentářů, protože čtenář těžko bude překlikávat.
A proč to psát, když to nikdo nečte, na první stránce to ještě někdo čte.

Teď to mám zase zasraný idiotskou diskuzí, kterou spustil alkoholik, co má svý péro nad veškerou lidskost.
Dementní zkurvený slovák a "julianova parta".

Nemám kam psát.
Vyseru se na to, fakt že jo.
Lidi jsou příliš zkurvený dementi, než aby se jim vyplatilo pomáhat.



<reagovat 
 Čtenář - 10.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ha ha, vyber si najskôr trám zo svojho oka - ty si si to zasral sám toľkými nadávkami!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter