Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Divadlo
 > Divadlo
 > Recenze
 > Zajímavosti
 > Dramata
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PFIZER VRAŽDÍ ÚMYSLNĚ!
Autor: Palach (Občasný) - publikováno 9.4.2022 (17:22:09)
10 tisíc stran nových dokumentů Pfizeru ukazuje: FDA věděl, že přirozená imunita funguje a účinky vakcín na plodnost jsou neznámé
ROMAN BALMAKOV | 8. 4. 2022


Roman Balmakov, moderátor pořadu Facts Matter: Přibližně před týdnem zveřejnil americký Úřad pro kontrolu potravin a léčiv (FDA) druhý soubor dokumentů týkajících se povolení vakcíny společnosti Pfizer. A v nich jsou tři zajímavé body, které podle mého názoru stojí za diskusi.

První z nich souvisí s tím, že podle těchto údajů se přirozená imunita ukázala být stejně účinná jako vakcína, a to jak z hlediska prevence infekcí, tak z hlediska prevence hospitalizací. A to bylo něco, co společnost Pfizer i FDA věděly již delší dobu.

Za druhé, podle jednoho z formulářů, které byly zveřejněny jako součást této sady dokumentů, byl výskyt myokarditidy u očkovaných jedinců mnohem vyšší, než se dříve uvádělo.

A konečně se zdá, že z dokumentů vyplývá, že společnost Pfizer nemohla vyloučit něco, čemu se říká protilátkově závislá zesilující reakce (syndrom ADE) u očkovaných osob, přestože od schválení vakcíny byla možnost objevení se ADE u očkovaných označována za „konspirační teorii“.



Poznámky k tomuto příspěvku
Palach (Občasný) - 9.4.2022 > CENZORE, přestaň mazat pravdu, myslím to vážně, nebo podám TO já!

nacistický AZOV-to je co ve skutečnosti podporuje ČR a Fiala. Nikoliv Putin, ale Zelenski a všichni, kdo ho podporují musí před soud v Haagu pro válečné zločiny! Idioti, zase jste těm válečným štváčům nalítli, vy voliči zločinného spolčení 5SA jste fakt úplně mimo, vy si ty biologické zbraně zasloužíte!

Tady jsou zprávy z USA, nikoliv z Ruska, takže to nacistická a covid tv a média těžko překroutí, ale změní to myšlení lidí, když to jsou hloupé ovce? Ani chudoba jim nezvedne prdele, ani zapíchávání biologickým sajrajtem na nádraží, tak ok, obrátí se to proti vám, ty hoaxy a napadání soudných lidí, jako jsem já!

https://fb.watch/chp4Fp5-uf/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 18.4.2022 > pravda o covidu a zločinném spolčení covidistů, kteří chystají opět návrat!

https://fb.watch/ct3Fpv-P0W/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.4.2022 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 18.4.2022 >
Doporučil 
<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.4.2022 > https://fb.watch/ctXg_sFtyE/

vše je nadále dle plánu Agendy 30...
<reagovat 
Palach (Občasný) - 29.4.2022 > A JE TO VENKU!!!

https://fb.watch/cHndAQWPVv/

NU a máme tady dalších 10000 stran, které měly být utajeny 75 let od PFIZERU o očkování!

Potvrdilo se vše, co jsem říkal a co mi zdejší "očkovaní" nevěřili a útočili na mě!

Takže dobře poslouchejte, protože vás čekají další POSILOVAČKY a na 99% i POVINNÉ očkování, což může udělat jen VRAH a na druhé straně s tím může souhlasit jen DEBIL a sebevrah! NYNÍ už NIKDO nemůže říci, že nemá info, že věří TV a politikům!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.4.2022 > Palach> 

To je dobrá zpráva, že došlo ke zveřejnění toho jejich slavného dokumentu.
Už to, že odtajnění faktů o vakcíně, kterou zločinným způsobem rvou do miliard lidí, odmítli a naplánovali to někam do časů za 70 let, logicky dává informaci, že jde o zločin a že mají co tajit.

Ale myslím si, že nejdůležitější zlý efekt, který ta vakcína dělá, je ustrnutí v hmotném, neduchovním světě a zastavení veškerého spirituálního potenciálu pro další vývoj na této planetě, která směřuje do světů vysokých frekvencí čistoty.

Proto 65% našeho obyvatelstva už bude jen tupě následovat pokyny.

Je třeba ochránit ty hodné tím, že se pozabíjí ti zlí a jejich otroci.
Čas na jiná řešení již vypršel - měli tisíce let, aby se stali lidmi.



<reagovat 
Palach (Občasný) - 4.5.2022 >
https://fb.watch/cO4yb5Zx7F/

nu a je to tady, vakcinace učinila to, co jsme předpokládali, už se nemůžete cítit bezpečně nikde!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 6.5.2022 > Právě Nejvyšší správní soud oznámil, že plošné nošení roušek a respirátorů bylo NEZÁKONNÉ!!
A co na to covidisté, ministři zdravotnictví, Babiš, lékaři a všichni ti udavači???? NIC!!


Povinné nošení respirátorů bylo nezákonné, rozhodl Nejvyšší správní soud
Téma: Koronavirus
ČTK
5. května 2022 12:57
Ilustrační fotoZdroj: iStock

Opatření o povinném nošení respirátorů z loňského května bylo kvůli nedostatečnému odůvodnění a neúplnému vyhodnocení přínosů a rizik v rozporu se zákonem, konstatoval Nejvyšší správní soud (NSS). Ten vyhověl návrhu muže z Protivína a školačky z Brna.

Opatření z doby vlády premiéra Andreje Babiše (ANO) už soud zrušit nemohl, dávno totiž není v platnosti. Proto jen zpětně konstatoval nezákonnost. Jde o další z řady desítek podobných rozhodnutí NSS.

Soud opakovaně zdůrazňuje nutnost náležitého odůvodnění mimořádných opatření vydávaných v boji s onemocněním COVID-19. Pandemický zákon vyžaduje, aby odůvodnění zahrnovalo aktuální analýzu epidemické situace a vyhodnocení konkrétní míry rizika a přiměřenosti nařizované regulace. Opatření z loňského května, které bylo s dílčími modifikacemi v platnosti asi měsíc a nařizovalo ochranu dýchacích cest ve vnitřních prostorách, však prý žádnou ucelenou analýzu neobsahovalo.

K tématu

K věci
Pandemie rozhodně neskončila. Covid se nejspíše vrátí na podzim, říká epidemiolog Smejkal
4. května 2022



Ministerstvo zdravotnictví v jednom odstavci poukázalo na mutace koronaviru. „Ačkoli NSS nezpochybňuje, že v ČR se v době vydání napadeného opatření šířily i nakažlivější mutace koronaviru, nemohou tato strohá konstatování o existenci mutací představovat analýzu ve smyslu pandemického zákona,“ stojí v rozhodnutí soudu.

Negativní dopady respirátorů opomenuty
Podle NSS se ministerstvo zdravotnictví dostatečně nevyjádřilo ani k možným negativním dopadům dlouhodobého používání ochranných prostředků dýchacích cest. Pandemický zákon ale posouzení rizika souvisejícího s ukládanou povinností vyžaduje. „Případná rizika spojená s dlouhodobým zakrýváním dýchacích cest přitom nelze brát na lehkou váhu a překlenout je prostým konstatováním, že opatření odpůrce zavedl v zájmu ochrany obyvatelstva před onemocněním COVID-19. Ochrana veřejného zdraví totiž nezahrnuje pouze ochranu před tímto onemocněním,“ napsali soudci NSS.

Ministerstvo pak mělo na základě analýzy racionálně zhodnotit, která epidemická rizika má smysl v zájmu zachování běžného chodu společnosti podstoupit, a která již nikoli. „Přestože NSS respektuje, aby odpůrce postupoval v souladu s principem předběžné opatrnosti a bral tak do úvahy v zásadě nejhorší možné varianty z těch, co mohou nastat, nemůže tento princip vést k absolutní preferenci opatrnosti,“ zdůraznil NSS. Jako odpůrce v řízení vystupovalo ministerstvo zdravotnictví.
<reagovat 
Palach (Občasný) - 12.6.2022 > LEZE TO VEN!!!

https://www.magazinslovensko.online/berlinsky-senat-potvrdil-statny-koronovy-podvod-pcr-testy-nemozu-preukazat-infekciu/?fbclid=IwAR0pgVXfneW2BcEUlrlaH9ZCRFoN2Mam58swe7vrzHAFCLEXPYl4yTkpvIE
<reagovat 
 Marianna24 (Stálý) - 29.7.2022 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Marianna24 (Stálý) - 29.7.2022 >
<reagovat 
 Palach (Občasný) - 30.7.2022 > Marianna24> díky za body, bohužel jen reprodukuji s čím souhlasím názorově, ale i tak to potěší, ahoj.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter