Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 8.7.
Nora
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


V minulém článku jsem popsala, jakým bojem a zjištěním musela projít Galaktická federace při
osvobozování naší planety. Po dlouhých epochách bylo nalezeno konečně řešení, kdy se Galaktická
federace rozhodla nepřátele definitivně zlikvidovat, proběhl zuřivý a krutý boj proti vesmírnému
viru a temným organizacím, které se od tohoto viru odvíjely a které ničily náš svět.

Tato militantní válka ustupovala a slábla a v současné době se planeta po dlouhých a drastických
bojích léčí, stejně jako všichni bojovníci, kteří válkou procházeli. Na jaře jsem vnímala, že dochází
k hlubinnému čištění informačně-energického nánosu zlých sil uvnitř planety, tento proces byl
úspěšně dokončen a v současnosti do srdce naší Země proudí velice silné, podpůrné, harmonizující
a uzdravující síly z vůle Stvořitele, tzn. kosmického vědomí, zároveň je technicky tento proces
upravován Galaktickou federací. Mimozemské civilizace, které stojí na naší lidské a planetární
straně, objaly Zem už dávno vlastními informačně-energetickými mřížkami, které ji umožňují
napojení na vyšší dimenze a které planetu celou dobu podporují při vzestupu do vyšších dimenzí
ducha a bytí.

V současné době není planeta ohrožována zvnějšku žádnou negativní mimozemskou rasou,
ani špatnými „archontskými“, špinavými a těžkými vlivy z negativního vesmíru, jako v minulosti.
Byly zlomeny kruté vlivy, které nás zužovaly a zemské jádro prochází hlubinnou obrodou,
prozářením posledních negativních zbytků temnoty a zla. Již vůbec není nutný boj,
jako v minulosti a stav harmonie je velice stabilní a pozitivní.
Vnímám ze Země krásné, bohaté a uzdravující síly a informace. Veškeré nebezpečí je již zažehnáno
a planeta nabírá jistotu a rychlost, při které se plně uzdraví a zvýší svoji frekvenci na hodnoty,
které jsou v galaxii běžné, tzn. to, čemu říkáme 5D

V hodnotách páté dimenze, 5D, neexistuje špína a násilí, zotročování a zneužívání. Je to svět
harmonie, lásky, radosti, rozvinuté emotivity, pokory a vlídnosti, naprosto zde mizí nízké frustrace
a nemoci. Na planetách v těchto hladinách frekvencí nemůže existovat disharmonická společnost
plná násilí a technokracie, jakou je doposud lidská civilizace.

Zatímco stála naše planeta v minulých letech, v dobách dimenzionální války, na osudové
křižovatce, kdy probíhala válka mezi světelnými a temnými silami, mezi zdravím a nemocí,
v této době má již naprosto vyhráno a směřuje již najisto „domů“, tzn. do galaktického společenství
míru a harmonie.
Kdyby svůj boj prohrála, už v současnosti by probíhalo umírání přírody, technokratická zrůdnost by
měla daleko vyšší rozměr, NWO by se podařilo zotročit daleko více lidí, probíhala by jaderná
válka, či něco takového. Naštěstí pro nás se děje opak a planeta se léčí, pouze v naší lidské
společnosti probíhají děje, kdy se odhaluje NWO ve vší své obludnosti a jsou více znát jeho
kontury. Zotročeným apatickým davům očkovaných lidí, kterým nezáleží ani na planetě,
ani na svých dětech, to samozřejmě nic neříká, ale budoucnost patří těm, kteří prozřeli, uvědomují
si děsivost technokracie a spirituální omezenosti starého světa a jsou schopní zvládnout frekvenční
přechod spolu s planetou.

Planeta Země s posvěcením Stvořitele poskytuje bezpodmínečnou lásku a podporu, výživu a léčbu
všem, kdo jsou schopní ji přijmout. Rozhodně se nehněvá, jak tvrdí kupř. Auroran. Ovšem, lidé,
kteří zůstali v hrubých materialistických vibracích rámovaných bezohledností a stresem a strachem,
budou tuto podpůrnou energii těžko přijímat. Protože nemají odstraněné nánosy omylů, špatných
vzorců a sami svým přístupem a stavem blokují příjem harmonických jemných energií.
Přesto je na nás na všechny činěn nátlak při našem boji a nyní planetárním vzestupu.
Mnozí lidé procházeli v minulých letech všelijakými zdravotními a psychickými potížemi, únavou,
nevysvětlitelnými symptomy, přerovnávalo se jim myšlení, byli nuceni v divočejších
a bolestivějších fázích měnit své postoje, kdy nebyli schopní pokračovat ve starých, zajetých
kolejích a byli nuceni hledat novou cestu. Při těchto namáhavých procesech ale byli nuceni odházet
staré, zlé nánosy starého věku a najít zdravější cestu.
Tito lidé mají nyní výhodu, mezi nimi, planetou a Stvořitelem již nestojí bariéry, jako dřív
a oni se mohou snadněji přizpůsobit frekvenčnímu stoupání do harmonických a láskyplných
rozměrů galaktického a vesmírného bytí.

Tyto procesy se pochopitelně projeví na naší společnosti. Jak, to netuším. Když se čistilo jádro
planety, probíhaly děsivé podvraťácké a svinské boje na Ukrajině mezi chazarskou mafií a Ruskem
a mezi lidmi vyvřelo tolik nenávisti a podrazů, které nikdy předtím nebyly vyřčené, že to skutečně
nemělo obdoby. Přeju si, aby tato fáze planety, která se jeví být velice blahodárná, měla ve
společnosti také ozdravný efekt, že třeba konečně přiletí GF a padne NWO. Ovšem, je možné,
že ozdravný proces přinese i další krize, protože nadpoloviční většina lidí s tímto procesem neladí,
ani vědomě a jen z určité části podvědomě a nevědomě. Těžko se dá tento efekt odhadnout.
Ve výslednici to ale povede k harmonické a uzdravené lidské společnosti, kdy se člověk vrátí ke své
roli – strážce této krásné planety a jejího vnitřního bohatství. Až tuto roli úspěšně zvládneme,
budeme se jistě moci i volně pohybovat naší galaxií, ve spolupráci s Galaktickou federací.







Poznámky k tomuto příspěvku
DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani


Někdo někde tvrdí, že Aštar říká, že GF je špatná?

Mg co to je za kokotinu ... kdo to řekl?

Ty lidi fakt pomotaj uplně všechno. Takže Ashtar a jeho flotila, která celou dobu měla být součastí GF najednou tvrdí, že GF je shit.

Mg, to by mě fakt zajímalo, odkud toto přišlo :D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6.2022 > DELTA 2> 

To říkám v podstatě já. Válková byla spojená s Aštarem a na podzim se distancovala od GF, sice ne na plnou hubu, ale z toho, co říkala, to bylo znát. Neřekla ani píp ohledně mimosmyslového projektu GF 17.10.2021 a potom dala GF na druhou kolej.
Nakonec vytáhla Aštarovskou základnu ala Elena Danaan.

Aštar je něco špatného. Je to nějaká grupa vedoucí přes Plejády, která ale byla zapletená do infiltrace do GF. Ta infiltrace byla plně rozpletená až při této válce.
Vše, co je spojené s Aštarem, je negativní infiltrace do GF.

Dnes je to nejvýraznější přes Elenu Danaan. Ta to táhne do milování USA a předkládá falešnou technicistní vizi s Elonem Muskem.
Taky nepoužívá čistě pojem Galaktická federace, ale Galaktická federace Světů - což je něco jiného.

<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jo to já vím, že si říkala, źe Aštar je infiltrát, ale znělo to tak, že někdo řekl: " Aštar se distancuje od GF ..."

Takže Válková teda jako přímo/nepřímo řekla, že Aštarovi už se GF nelíbí? :D

Ono těch pojmů je víc. Údajně je i víc "federací".
Galaktická federace SVĚTLA, pak GF SVĚTŮ (ty sou podle někoho u dark side) a ještě jsem slyšel i Galaktická konfederace ...

Co protokol Dish?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Je to všechno moje dedukce, ale proti Aštarovi je více věcí:

1. S Aštarem a Ivo Bendou - to pěkně podělal. A žádné odlety vybraných skupin nikdy nebyly v plánu, to by byl vyloženě krizový scénář, ke kterému nikdy nedošlo a pochybuju, že by byl takový scénář připravený do r. 2 000, kdy teprve začínal hvězdný vzestupný cyklus.
A Aštar valil, jak všechny odveze flotila, což se samozřejmě nestalo a následkem toho vypadalo vše mimozemské jako věc pro idioty.

2. Amenti se o Aštarovi zmiňuje jako o Luciferiánské skupině.

3. Pokud je Válková doopravdy v dobrém vztahu s Aštarem, nemá dobrý vztah k GF. Mimosmyslový projekt 17.10.2021 to krásně rozčísl. Já dostala od mé GF informaci, že to je jejich projekt. Válková mlčela. Za předpokladu, že bychom byly obě v kontaktu s GF, nemohlo dojít k takovému rozporu. Já, když slyšela o Aštarovské základně, naježily se mi všechny chlupy a moje GF mi potvrdila, že Aštar je šmejd a Válková dračice.

Tzn. za předpokladu, že jsme obě média v telepatickém kontaktu s něčím, čemu říkáme GF, není možné, aby ta stejná organizace byla v rozporu.
Takže - buď je Aštar zlá klika, nebo to moje je zlá klika, nebo nám oboum hrabe.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6.2022 > DELTA 2> 

Aštar je údajně základna, nakonec to takto potvrdila i Válková, ta to ale měla asi od Eleny Danaan. A řekla, to stejné jako Danaan - že jde o jednotku rychlého nasazení, která má povolení zasahovat v této sluneční soustavě bez přímého povolení GF, protože jde podle nich o pomalou byrokratickou společnost.
Což naprosto nesedí s tím, co zažívám já., Že tu GF hlídkuje planetu a taky pro každou povolenku nejezdí do centrálního sněmu, protože mají rozum, zkušenosti, důvěru vedení a jsou podporováni vesmírnými silami, tzn. nadgalaktickými organizacemi, bezprostředně, zde. A když je potřeba válečných akcí, mají vlastní armádu, která je rychlá.
Takže mi to s Aštarovskou základnou plnou bojových chlapců bez spojení se spirituálnem do dimenzionální války, kde vše záleží na stavech pole, prostě nesedí.

Dish mi nic neříká.



<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Mě fakt baví ... jak může někdo "vymyslet", že GF je pomalej byrokratickej aparát 😅🤣🤦‍♂️

Z toho fakt chčiju.

Takže tu máme bytosti šestý až osmý hustoty ... a oni jsou pomalý byrokrati. TVL to nevymyslíš. To je hovno za který by se nemusel stydět ani Auroran.
Body: 1
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Dostala jsem info, že Válková nekomunikuje s Aštarem jako s nějakou bytostí. Spíše mi to přišlo jako jakýsi název vojenské jednotky, možná nesen v jeho jméně, ale pokud je to opravdu opravdová bytost, tak s tím opravdu nekomunikovala. Dostala jsem info, že on tyto channelingy nedělá, má jiný úkol (tedy pokud se jedná o bytost). Nicméně něco vojenského se mi tam ukázalo, něco na ten způsob. Ale nemám dostatek informací k tomu abych se mohla svého konaktu ptát na detaily a objasnění. Nicméně mi bylo sděleno, že nemůžou jednat nezávisle bez povolení GF, takhle to tam prý nefunguje. GF klade veliký důraz na Vesmírné Zákony.

Taky jsem dostala info, že GF má svojí vlastní armádu, která je opravdu velmi rychlá. Takže super, že se to shoduje, mám velkou radost :)


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6.2022 > DELTA 2> 

S tím přišla ta Swaruu - že je prý GF pomalá, byrokratická, že je v podstatě NWO, že se s nimi nedá vydržet a proto se od nich trhli.

Já zase zažila intrikánského šmejda, který se ukázal být vesmírným zločincem a kolem něj byla parta lidí, do kterých by Elena Danaan krásně zapadala. Zblblý zmanipulovaný Plejáďanky a dračice.
A rozkol s tímto šmejdem přišel v lednu 2021 a Swaruu datovala jejich rozchod s GF do února 2021.
Jednotný jev pro tyhle blbečky je nezodpovědnost a cpaní informací, které vlastně nepotřebuješ.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.6.2022 > Astearra> 

Jo, to je určitě pravda, cítím v kostech, že ta informace na ni sedí "jako prdel na hrnec".
Vojensko - technický aspekt její osobnosti, silně spojený s Drakoniány. Ona je nějaké velké galaktické zvíře, chápe věci, které jiní ne. Vždy doufám, že se rozhodne být člověkem a ne drakem :-D


<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


No na Swaruu sme se dívali a je to "čarodějka", která záměrně dezinformuje a manipuluje. Údajně jen pro zábavu. Nedá se prej zařadit ani k temnejm ani nikam jinam. Zřejmě si jen tak "pluje a hraje si".

Od prvníbo jejíbo výžbleptu, kterej sem onehdá slyšel, mi bylo jasný, že toto ne e.

Podle mě nemá s GF absolutně nic společnýho, nenachází se na žádný lodi a ani neni v jakýmkoli "uskupení"/flotile/jednotce apod.

Podle mě zewlí tady na zemi a vytváří tyhle kokotiny.
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Už jenom jak popisuje sebe a ostatní Taygeťany ... to jak "přemejšlej" a jednaj. Jestli je někdo infiltrát do GF tak ona a její "Taygeťani".

Ovšem jako info někde sosá slušně, páč ty "technický a vědecký" informace jsou vcelku ucelený, na poměrně vysoký úrovni a dávaj jakoby smysl. Ale to jak je to uchopený a jak s tim ona a "Taygeťani" nakládaj, to je dost podivný.
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


"Jednotný jev pro tyhle blbečky je nezodpovědnost a cpaní informací, které vlastně nepotřebuješ."

Přesně!! Ty "rozhovory" s ní ... to sou kolikrát tak podrobný a obsáhlý technicko fyzikální rozbory a pojednání ... že sem si Xkrát řikal "co to kurva ..."
Proč jako ... k čemu tohle v tuto chvíli někomu je doprdele? Ve chvíli, kdy se potřebujem zbavit otrokářů nám někdo cpe jak fungujou krystalový motory a jak funguje ochranný pole kolem jejich reaktoru?!?

<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Mimochodem ... kdo podle tebe přijde, až "Galaktická Federace přistane" jak Ty říkáš a přeješ si?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6.2022 > DELTA 2> 

Podle mé GF je Swaruu doopravdy mimozemšťanka z Plejád. Jenže, nějaká zblblá tou infiltrací mezi ně. Co jsem zažila, tak by to doopravdy i odpovídalo - vnímala jsem skupinu mladých žen, které byly ale nezodpovědné, jakoby zmanipulované. Když jsem s nima komunikovala, připadala jsem si trochu jako štěňátko na hraní. V té skupině ale byly i Drakoniánky, které zvládaly skupinu mužů, z nichž jeden byl docela význačný člen GF, alespoň se to o něm myslelo.
Nakonec se ale ukázal jako jeden ze skupiny 18ti zločinců, kteří vlastnili nadgalaktické dimenzionální technologie a s tím vyjebávali GF přímo v jejich centru. Ta skupina 18ti zločinců je zřejmě pravda, protože mě to přišlo samo, toto info a někde jsem to četla i z jiného zdroje.
Ta skupina kolem tohoto šmejda měla takový mladický, experimentální náboj, takový přesvědčený, já věřím, že někteří z nich to mysleli dobře, že byli jen zmanipulovaní - to může být případ i té Swaruu. Že to myslela dobře, ale protože je zmanipulovaná od nějakých složitých intrikánských her, tak si to třeba nechce přiznat, že dělá blbosti.

Tato skupina ale předtím spolupracovala s GF, než se prokázalo, že dělají vyloženě sabotáže, reálné i v channelingu.
Mě tato skupina namáčela do teskného, krutého a bezvýchodného příběhu. Rozloučila jsem se s nimi už na začátku 2020, kdy jsem přestala tomu příběhu věřit, ale ten intrikán mě zvládal, sice mě vytáčel, ale nakonec mě vždycky oblbnul, až v lednu 2021 to bylo definitivní.
A taky mě tato parta hodně tahala po tom galaktickém prostředí, po lodích, po příbězích atp. GF mi tohle nedělá, ale já jsem svým způsobem vděčná, protože to strašně přetěžovalo mysl a ve výsledku, je ti to k ničemu.
Je fakt, že Swaruu dělá přesně to samé.

No, kdo je Galaktická federace, kdo přistane. Já tam vnímám několik bytostí. Vypadají dost jako lidi, ale ne naprosto úplně, je znát trochu jiný gen, někteří vypadají úplně jinak, jsou třeba polozvířecího charakteru, jako ti kočkovití.
Jsou částečně propojení se starým Egyptem, ještě tím před kolapsem Atlantis cca 12.000 let dozadu. Přiznávají, že tam ledacos nebylo v pořádku a že jsou to vlastně resty jejich předků. Mají spojitosti s božstvy Alláh, dále s Ježíšem Kristem, Buddhou, Konfuciem, Milarepou. To funguje tak, jak jsem to pochopila, že existuje sněm konkrétních mimozemšťanů z konkrétních souhvězdí, třeba Sirius, kteří jsou odpovědní za jednu nábožensko-hvězdnou duchovní konstelaci.
Ve všech těch náboženstvích je ale nějaký podraz. Z půlky v tom byli ti hodní a z půlky ti špatní, přiřemž všechny tyto náboženské postavy jsou prohlašovány za svaté.

Celkově na mě dělají dobrý dojem, jsou inteligentní a vlídní.



<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 14.6.2022 > DELTA 2> Ohledně Swaruu souhlasim a potvrzuji, mám stejné info, taky jsem si ji zjišťovala.
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 14.6.2022 > DELTA 2> Přesně souhlas. To je úplně styl "komunikace" ale AllatRa. Fuj. :D
<reagovat 
 Kikimora (Stálý) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tohle mi na popis infiltrátorů v GF sedí. Zahlcování mysli, táhání po všech čertech a otevírání pocitů, které jsou ve velkém množství až destruktivní.
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Co já vím, tak prvním kontaktem jsou pověřeni Plejáďani a Arkturiáni. Mají k nám nejblíž a jsou nám nejvíc podobní (Plejáďani). Arkturiání jsou už trochu jinde, ale ono ať jakkoli, oni se při materializaci dokážou vzhledově dost přizpůsobovat.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6.2022 > DELTA 2> 

Úplně popré jsem byla kontaktovaná na konci r. 2015, řekla bych, že v tom Plejáďani hráli nějakou roli, ale byla to právě ta infiltrovaná parta. Když jsem se ptala, kdo je tedy Arkturián, jestli někoho znám, tak mi řekli ten a ten je Arkturián a já řekla aha. Je inteligentní, poměrně prudší, v některých věcech až militantní, velice vlídný, jednou mi skvěle vysvětloval časoprostor, určitě by byl vynikající učitel fyziky. A žačky by ho milovaly. Jeho podobu vnímám v podstatě jako lidskou, jen má poloenergetickou podstatu, je zčásti takový elektrický, mi přijde. Mám ho ráda, ale nejvíc se mnou komunikuje jeden mimozemšťan, který je víc rafinovaný a méně militantní, je obratnější v citovém zacházení, dle svých slov ale není Plejáďan, ale galaktická směska s předky z Lyry, Siria i Orionu.
A taky na začátku byli kočkovití, jako armáda, úderná jednotka, která se mnou zvládla první třesky celé věci.

Po druhé, v r. 2019, už jsme se znali. Přičemž poprvé byl ten projekt zastavený po půl roce ze strany vyšších sil, než je GF.
Něco v tom bylo blbě - asi ta infiltrace, už tehdy se o tom vědělo.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6.2022 > Kikimora> 

No a to si právě myslím, že má Válková, pořád nějak takovou nějakou zrádnou partičku na sobě nabalenou. Viz. příběh její údajné karmy + to, že má tak složitý systém ras atd. Neuvěřitelné příhody, kruté. A čpí z toho bezvýchodnost.


<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ty jo Kočičáky ti závidim. Ty sou nejmocnější 😎
Velký válečníci a jsou vpodstatě "nezničitelný".

Hele Lyřani jsou v Plejádách tak dlouho, že jsou vpodstatě považováni za Plejáďany. Došlo k silný asimilaci (hrozný slovo, ale jiný mě teď nenapadlo), taky hlavně proto, že ten náš domovskej systém byl zničen a zbytek si osídlili DracoRepti.

Lyranský války byl fakt šílenej počin. To bylo v dávných dobách, kdy Draco "teprv" vystrkovali růžky ... ještě než zamořili většinu galaxie a možná i vesmíru (nevim, kam až přesnè jejich vliv sahá).
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
No a to si právě myslím, že má Válková, pořád nějak takovou nějakou zrádnou partičku na sobě nabalenou.

Souhlasím. Souhlasím hlavně s tím co jsi tvrdila ohledně její polarity drak/savec. Dle mého názoru má obrovské ego. Tím způsobem, kterým píše ohledně válek a hlavně sebe...Kiki tvrdí, že na její určité schopnosti může být i hrdá. Nevím proč by měla být hrdá na to, jak ničila planetu a jak jí její duše matky žadonila ať to nedělá. Zničila je a pak je tam zachraňuje a odvádí? Jako sorry jestli je to pravda, tak to jenom potvrzuje její sebestřednost a drakoniánskou část DNA.


Určitě má silné schopnosti, netvrdím, že ne. Ale souhlasím, že může být i "škodná" pro misi GF jak jsi tvrdila.


Bůh ví co je na tom pravdy s tím jejím příběhem. Její ego a domýšlivost ohledně její válečné podstaty překračuje dle mého názoru zdravé hranice. Navíc jí možná fakt nakrmili, když všude byla "NĚKDO". To je člověk, který neumí prohrávat a nechce prohrávat, jede silně sama na sebe a tím jak popsala svůj příběh svými slovy a ještě ty její komentáře k tomu..no úplně mě tím odradila.


Rozumím syndromu vyhoření válečníků, kteří si myslí, že tady selhali, ale opak je pravdou!!!
Má to hodně bojovníků, boje a války se na duši vždy podepíšou a pro tyto lidi je tady těžké žít, protože si myslí, že selhali apod. Není to pravda. Tyto bytosti si zaslouží odpočinek a rehábko v lepším prostředí, určitě ano. Válková mi jako tento případ ale nepřijde. Ba naopak její příběh slouží i jako odstrašující případ pro každého válečníka. Ztvrdnout, neodpouštět ničí duši (to tam i zmiňuje) nicméně stejně stále trvám na tom co jsem o ní napsala až sem.




<reagovat 
 Kikimora (Stálý) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
No a to si právě myslím, že má Válková, pořád nějak takovou nějakou zrádnou partičku na sobě nabalenou. Viz. příběh její údajné karmy + to, že má tak složitý systém ras atd. Neuvěřitelné příhody, kruté. A čpí z toho bezvýchodnost.


Valkovou vůbec už neberu vážně. Když budu hodná, tak 1/5 informací ok, zbytek jí někdo hladí ego, která je obrovské a mluví z ní pýcha. Číst, jak je hrdá na to, že ničila planety. Dostávat se na planetu s úmyslném lhanim, aby dosáhla svého. To mi připomnelo příběh Atlantidy co jsem četla.Ona je snadné sousto pro kontakty co se za GF vydávají 😉
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6.2022 > DELTA 2> 

To jo, kočičí bojová rasa jsou docela velký zážitek. Oni jsou bojová složka, galaktická armáda, kvůli jejich myšlení. Křešová tvrdí, že z kočky nemají nic, ale to je omyl. Mají jejich myšlení, dravčí, ale kultivované, proto mají mnohem větší náboj, než čistě humanoidní rasy. V osobním kontaktu s nimi, telepatickém, ovšem nemohu říci, že jsem je vnímala psychicky jako kočky, ale jako silného, dominantního muže, dost prudkého, který má pořádný nášlap na ty šmejdy, mluvili se mnou "samci" :-) Ale jejich DNA je směs humanoidního a kočičího genu.
Dokonce mezi členy Galaktické federace v inkarnacích tady vzniká i silný typ sexuální přitažlivosti mezi v "originálu na lodi" humanoidním a kočičím typem, protože ve svých originálních tělech jako dva genově, kolikrát i rozměrově odlišnými typy těl, nemohou mít fyzický sex. Tak do toho buší tady, když jsou jako dva lidi, geneticky totožní :-)

Tenkrát jsem v r. 2015 zažila první dny tohoto armageddonu a vedl mě kočičí muž s konkrétním jménem, s obrovským odpalem, všechno se mnou dokázal v první dny překonat. Později jsem přešla k mírnějším typům mimozemšťanů z GF, s těmi "bydlím". Kočičák občas přijde, je to ale zřídka, mám ho ráda. Věřím, že když je potřeba vojenská intervence ze strany GF, jsou tu.
Proto nevěřím na armádu proti negativním rasám ve vesmíru.

To je situace, kdy vidíš, že jeden mlátí cepem druhého. Přijdeš, donutíš toho druhého vyvinout cep a pak koukáš, jak se mlátí.

Intervence lidí byla potřeba kvůli magicko - kultickým časoprostorovým okultním záležitostem.¨Tzn. kupř. válka v bunkru z mého pohledu probíhala tak, že byl podstatný efekt, kdy jakákoliv lidská armáda byla ochotna někam vtrhnout a tam to vybílit od těch mimozemských potvor a duivných okultních bizaru.
Jakmile to tato lidská skupina dokázala, ve skutečnosti ve všem pomohla GF časoprostorovými možnostmi nad naše chápání, aby bylo vybíleno. Ale bez momentu "jdeme na ty kurvy" ze strany lidí by nemohli nic.





<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 14.6.2022 > DELTA 2> S těmi Plejáďany je to pravda. Já mám info, že původní Plejáďané byly tzv. "Efeméry" světelné "koule" bytosti energetické, které se tam nacházeli a pak jim někdo "stvořil" nebo oni sami (to už nevím jistě) lidskou podobu. Tito původní Plejáďané byli velmi vysocí, měli opravdu silnou zářivou auru okolo sebe. (Zlatá/bílá) Fungovali na bázi napojení přímo na zdroj a světlo. Pak se to tam začalo různě míchat - s těmi obyvateli apod..

Oni byli i součástí určité mise a bylo jednoduché pro temňáky je zmanipulovat a využívat. Tito původní Plejáďané "nedávali" války a disharmonii, ničilo je to jenom, když to cítili poblíž. Jeden mi bohužel umřel pod rukama nedokázal už ani "svítit" když se temnota okolo rozpínala. I kdyby šlo zachránit fyzické tělo, ta energie nedokázala přežít.

Proto my Lyřani, kteří jsme si zažili masakr a prošli si těma srčkama máme určitou odolnost a nedokáže nás to úplně vypnout. Prostě se to na duši podepíše, ale je to dobře protože jenom tak se v tom umíme pak pohybovat.

Původní PLejáďané tady na Zemi to mají v určitém stěžejním aspektu těžké a musí si tady tím projít aby v sobě aktivovali jako jakýsi "upgrade" své DNA. Mám k tomu více info, možná sepíšu článek. Netvrdím, že je vše 100000% pravda do každého detailu, ale věřím, že pointa ano, mám naštěstí velmi dobrý a důvěryhodný zdroj.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 14.6.2022 > Astearra> 
počkyyy...? to jsem psala kde? nikdy jsem nemyslela že by měla být hrdá na ty sepsané příběhy co tam dává, mě to připadá stejně jako soukromá záležitost duše - i kdyby to byla pravda, nedovedu si představit proč by to někdo takhle vyprávěl a chlubil se tím. Mě připadají takové věci docela i soukromé, intimní. Jiný člověk je stejně nepochopí protože tam nebyl a tudíž mu jakékoliv zprostředkované vyprávění bude právě k ničemu. V tom taky vidím její ego.

Ona může být tak maximálně hrdá na to že se jí povedlo docela slušně sjednotit pár skupin které skutečně chodí do přírody a něco dělají, lidi se od ní "odrazili" a pak si jdou svou cestou protože ona už aktivně nedělá synchronizace s generátory, lidi si je dělají už sami, i kdyby se teď sama vysekala o nějaké bludy, půlka lidí si toho nevšimne protože jí už tolik aktivně nesledují, ale měli možnost se setkat s těmi správnými lidmi. Na rozdíl od Rourana tady skutečně něco udělala... Rouran zadlužil pár naivek a pár lidí oddělá zdravotně.

oproti tomu generátory fungují velmi dobře, jsou to zajímavé a dostupné technologie pro velké množství lidí a proto byla i nebezpečná v tomhle. Za poslední dva roky lidi to pouští i nepravidelně doma a když se to zapne naráz, je to cítit.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.6.2022 > Astearra> 

Jo, tak co se týká Válkové, je to z tvé strany poměrně pochopitelné vyjádření. Dokáže odradit a jsou na ni vyloženě strašidelné prvky, jako je ta dominance atd. Ostatně, mě vykopla z diskuze, po tom, co jsem jí udělala z diskuze zázrak.

Ale, já mám na ni naprosto specifický názor. Ona totiž tvrdí, že je galaktická strážkyně a kdysi jsem ještě na YT pod PT slyšela, jak Válková tvrdí, že si pamatuje, že je Bílá dračice a že se sem inkarnovala.

Bílí draci jsou Sikkars - to jsou draci, kteří jsou šlechta mezi draky určitě v rámci této galaxie. Samice jsou nebezpečnější než samci.

Já z toho nechci dělat komedii, myslím to docela vážně. Tato galaxie měla původně plazí - dračí - hmyzí náboj. Než sem přišli savci a ptáci z Andromedy.
Ona může být klidně na férovku galaktická strážkyně, která má za úkol transformovat Dračí prvky se savčí realitou.
Jako strážce si myslím docela obstojí, protože ona neporušuje kosmický zákon. Ona jako drak musí tranformovat strážce z plaza na savce. To je její úkol.
Z Dračice se stát člověkem.

Ve skutečnosti v tom hraje v rámci galaktických válek jakousi apolitickou přírodní roli.
Ona je vědkyně, chemie - má velkou kapacitu v mozku, dokáže držet dlouhé příběhy a spojistosti. Nakolik je zneužívaná, nakolik je to její karma, nakolik vše dělá vědomě, nechávám na ní.
Nemám z ní pocit, že by doopravdy škodila, ač otevírat školu channelingu mi připadá jako hovadina a nezodpovědnost.
Ale to je její boj. Nemyslím si, že by byla vyloženě špatná, ale jakmile se jako strážce galaxie příliš přiklání k dračím aspektům, není to pro naši misi úplně v pořádku.
Já osobně Silvě nevěřím, že bych se k ní šla léčit, či si kupovala její semináře. Na druhou stranu z ní vnímám určitou kvalitu jednání a chápání, která je nepopiratelná a myslím si, že mnohé její "dominantní reakce" a vztek jsou způsobené stresem z veřejného působení.

V něčem je velice přínosná, v něčem je na ni něco Dračího strašidelného a varujícího.


<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 14.6.2022 > Kiki_> Aha tak to promin, ja jsem te spatne pochopila. Jo to je urcite mozny, kdyz si ty lidi pak jdou vlastni cestou. Me taky otevrela urcite veci a taky si jdu po svych. Akorat jeji selekce lidi a vyjadrovani uz svetlem zrovna nezari. Pro me spis byla otazka zda-li ti generatory funguji tak jak maji, protoze ta jeji zmena v chovani ve me vyvolala docela pochyby.
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > Astearra> 


Článek rozhodné napiš!!!
Vše o Lyře mě zajímá.

Jak píšeš, Ashtar by snad mělo být "kolektivní vědomí" konkrétní Plejádské skupiny.
Vojenství je v tom určitě, je to velká "bitevní" flotila. Plněj tu hlavní část mise celý GF. Samozřejmě že se musí držet vesmírných zákonů a rozhodně nedělají GF nic za zády ... ale jednak sami jsou součastí Federace a druhak ty zákony sami moc dobře znají. Takže určitě nežádaj o ňáký "byrokratický" schválení, jako se snažila vylhat Swaruu. Ta komunikace je uplné jinde než si tady přrdstavujem ... to je taková souhra na úrovni vědomí, že .... no prosté to sou kydy typu Auroran .... prej zdlouhavá byrokracie. To fakt může nakecat jen lidem co žijou v pasti pozemskýho byrokratickýho otroctví 😅

Ještě Ti pošlu zprávičku.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.6.2022 > Astearra> 

Jak píšeš o Plejáďanech, tak mi to velice dobře ladí s mým pojetím jejich rasy i hry v této dimenzionální válce. Oni jsou skutečně velice andělská rasa, jsou ale velice křehcí, velice čistí a zároveň díky tomu i poměrně méně odolní, v určitých aspektech svých osobností, proti Drakoniánským infiltracím a jejich projevům, složitým intrikám atp.
Zároveň, v rámci dlouhodobé dimenzionální války, byli osvobozeni bezprostředně před námi a je v nich velké počáteční hurá nadšení, které bylo krutě zneužito Drakoniánskou mafií.
Je velká pravděpodobnost, že to samé se bude dít i s námi.

Plejáďané byli z této mise částečně staženi a myslím si, že třeba Pavlína Klemm je autentická - dokáže 25 minut dokola říkat o světle a lásce a to je autenticky od Plejáďanů, kteří mají povolenku říkat pouze jistojistou pravdu, na které nic nezkazí, ale jejich zjančené vojenské a channelingové akce byly omezeny.
Pro klid všech.

Nejodolnější vůči Drakoniánským infiltracím jsou ryzí, zdravé rasy z Orionu a Siria a ti kočkovití. Kočkovití na ně mají záběr šelmy vůči šelmě, kočky proti ještěrovi, přičemž mívají díky své nezkorumpovatelnosti neustále brutální karmickou výhodu.

Což je fajn.

Plejádský typ, anděl, je svým způsobem velice zranitelný, zároveň má ale pro své čisté jádro, spojené s dávnou hlubokou, čistou lemurijskou érou, obrovské výhody.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.6.2022 > Kiki_> 

Silva má v sobě zážitky Drakoniána - to jsou monumentální bezcitné války za hranou. Zůstávají zničené celé světy.
Dokáže to popsat, já vím, že to je možné, jsem si jistá, že mám za sebou taky Drakoniánskou zkušenost, ale je možná dál v minulosti, nevím, zkrátka se k drakům neupínám a zničit planetu je pro mě k posr..í.

Zažila jsem třeba bolest post-atlantické depky v GF. Nic moc.

Takové všelijaké emoce existují. Myslím si, že Válková má opodstatnění ve vyjádření aspektů celé reality. Naše galaxie je prodchnutá tragickými válkami.


<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jo tak to s tebou souhlasím. Zase jsi mi potvrdila takový střípek, který jsme viděla, kdžy jsi řekla plazí - dračí - hmyzí náboj. Když vznikla válka na Lyře, do systému přiletělo tisíce lodí, myslela jsem si, že jsou hmyzovitých. Je to možné? Nebo to byl střípek jiného časového úseku.

No to víš, který drak se chce stát člověkem? Drak chce vždy zůstat drakem. Proč by měl drak být člověkem když je drak? Víš jak to myslím ne? Podle mě to je od určité míry i pochopitelné a správně, protože každý jsme ztotožněn s naší podstatou. Záleží ale na tom, jakou podobu ta podstata nabere, jaké budou naše činy a přístup. Také to bude i otázka určitého vývoje naší duše a v případě plazovitých i možná přežití.

No jestli chce otevřít školu channelingu tak to potěš koště. To je další varovný signál sám o sobě. Možná by bývalo pro ní lepší fakt působit v menší míře s veřejností a tolik je do toho neplést, i když ta její selekce už smrděla sama o sobě, tím myslím, způsob kterým to udělala.

Je pravda, že máme právo vědět, ale jde o to co a taky kdo. Někdo to právo nemá, jako třeba když se mají chránit genetické kódy apod.

Já jsem jí ze začátku měla fakt ráda, čekala jsem nedočkavě na každé její video a pak se v ní něco odehrálo, chvíli vypadala úplně strašně a přišla ta její selekce a ty naduté kecy vůči lidem. Tím pro mě skončila jako bytost které bych mohla věřit.


Na druhou stranu z ní vnímám určitou kvalitu jednání a chápání, která je nepopiratelná a myslím si, že mnohé její "dominantní reakce" a vztek jsou způsobené stresem z veřejného působení. - Chápu to je nejspíš i pravda, koho by to nefrustrovalo, naložila si dost a pak se t všechno semlelo dohromady. Nicméně nějaká sebereflexe ohledně jednání s lidmi tam úplně není vidět. Mluvím o psané podobě, třeba v reálu z očí do očí je to jiné.



<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jééé já ti tak "závidim" že jsi se s nimi dokázala spojit. Ale u tebe se tomu vůbec nedivím :) Křešovka je tupá jak tágo. Sorry ale prostě ohledně tohoto jo.

Proto nevěřím na armádu proti negativním rasám ve vesmíru. - souhlasím


<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 14.6.2022 > DELTA 2> Dobře dobře sepíšu to :) ale asi nějak po vikendu, jeste si sahnu pro vice info. Jinak uz jsem napsala clanek "Muj zivot na Vega" pokud jsi necetl, tak si ho klido precti,kdyz te vse o Lyre zajima. Treba budes k tomu taky neco vedet a otevres mi nove obzory a podnety k novym informacim :)
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 14.6.2022 > Astearra> 
Jasný v poho 😉
Podle mě ta selekce byla snaha ubránit se útokům - bohužel blbě myslela, že je to dané množstvím lidí a hlavně hejtrů kteří byli na ní zaměření, ale spíše byla asi napadená z jiného směru, možná právě tou infiltrovanou skupinou z GF. Stejně jsem moc nechápala, že si s tím dává tolik práce když z těch lidí nemá vymožené ani sliby že nebudou ta videa zprostředkovávat (což se taky stalo a pak byla pěkně nasraná, tam bylo vidět že s tímhle nepočítala, a hlavně že jí to ujelo i skrze tuto prověrku).

Generátory právě fungují, dala návod úplně na začátku a kdybych z něj měla špatný pocit, taky bych si ho nepostavila. Dneska už umím i ovládat jakou frekvenci přesně mi bude vysílat a nemusím ani měnit složení kamenů. Kameny stejně spolupracují naprosto s kýmkoliv, slouží jak dobrým lidem, tak i těm špatným, takže je čistě na každém člověku, jak to bude užívat. Za ty meditace se fakt nezaručí nikdo, proto jsem do nich nešla, ale generátor mi byl moc příjemný - je to mechanická záležitost takže se udělá jenom cvak a může jít něco dělat a funguje to mnoho hodin aktivně. Suprově to čistí prostory.

Jinak samozřejmě že všechno co tvrdila že se určitě stane, se nestalo, měla i tu podmínku "když jich bude tady v čr tolik a tolik tak se situace obrátí a změní se u nás politická situace" - no ehm, víme že nic, takže jsem k tomuhle vždy skeptická.
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Kočkovití na ně mají záběr šelmy vůči šelmě, kočky proti ještěrovi, přičemž mívají díky své nezkorumpovatelnosti neustále brutální karmickou výhodu. --
-- no jo nenadarmo ten jaguár umí zabít krokodýla v divočině :D :D :D


Plejádský typ, anděl, je svým způsobem velice zranitelný, zároveň má ale pro své čisté jádro, spojené s dávnou hlubokou, čistou lemurijskou érou, obrovské výhody. - - Pravda, akorát tady na Zemi to úplná výhoda není. Možná jen to, že je to chrání před "náhlými" neštěstími a nehodami a trochu i od toho posrání se z toho co se vlastně děje. Hurá nadšení mají i tady pořád no a taky to pak většinou dopadne hodně podobně, nedej bože když se jim to snaží nastínit blízcí.

Hele probuzený, který si tím prošel, tomu se to dít nebude. Už neplatí to co platilo a nefungují věci tak jak fungovali, v tom si jsem jistá.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.6.2022 > Astearra> 

Já jsem z jejího přístupu zůstala taky docela nepříjemně překvapená, očekávala jsem zájem o stejnou věc. Nevím, co na ni mělo tak negativní vliv.
Já jsem ji docela hodně obsadila tu diskuzi na IZ, neměla jsem od ní nějaké reakci, jestli ji to vadí, nevadí, souhlasí nesouhlasí, čte to, nebo nečte. Dlouho jsem vydržela zachovat absolutní dekorum, na podzim jsem ale vybuchla ohledně záležitosti GF s tím projektem.
Cítila jsem, že tam nejsem vítaná a navíc jsme v diskuzi přitvrdili, nakonec se tam po mě začaly šikanérsky vozit nějaké nuly, tak jsem byla docela i ráda, že jsem odtamtud vypadla, protože pochopení jsem tam nenašla, vše, co jsem říkala, zůstalo bez reflexe, v tichu, jako kdybych řekla něco strašného, nebo jsem neustále musela odrážet polemiky lidí, kteří nemají vjemy a jen spekulují.
A notně jsem vadila skupince těch Silviných fanynek, které jako vrchol nejlepší debaty vidí to, že tam 20x někdo napíše, díky Silvi, viděla jsem zlaté světlo.
Bez diskuze, jen kult uctívání.
Mě šlo vždy o diskuzi, u ní jsem v podstatě parazitovala a hodnotu "slušnost", za kterou mě oficiálně vyhodila, že nejsem slušná, tak tuto hodnotu mám hodně na háku a považuju ji za spíš negativní, v dnešní době. Se slušností se nikam nedostaneme.
NWO zrůdy vše dělají slušně.

Takže, holt jsem si musela přiznat, že se snažím vytvořit něco, co nejde. Na cizím webu diskuzi. Vlastně jsem tam byla jako její mimozemská konkurence, v takové pozici, ale já to takto nechápala, protože jsem si myslela, že ji to vadit nebude, že máme stejný zájem.
Evidentně nemáme.

Už je to jedno, je to její věc, co dělá. Tenkrát, když mě bez mrknutí oka zabanovala a některé ty mlčící fanynky Silvie to pak ocenily, jak udělala dobře, "že tu konečně bude zase hezká diskuze", to mě fakt mrzelo. protože to bylo od žen, které mají v hlavě docela nasráno, vlastní zážitky nemají a o žádné sdílení a společnou věc vývoje a mimozemšťanů jim nešlo.
Tak těm strašně vadilo, že jsem tam byla. Popravdě, nechápu to.

Máš pravdu, jestli si tu tezi, že se dračí entita, strážce, může změnit na člověka, neromantizuju. Draci jsou nebezpeční, v nepřátelských pozicích vůči našim lidským zájmům.
Takže, obezřetnost je vždy na místě.



<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 16.6.2022 > Astearra> Určitě s Alpha Draco v tom jedou i insektoidi/hmyzáci. Ale nejsem si uplně jistej jestli v tom jeli od samýho začátku. Ty první útoky v Lyře byly asi spíš vedený hlavně reptošema (co se přímejch bojů týče).
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.6.2022 > Astearra> 

Určitě to sepiš, jsem zvědavá.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.6.2022 > Kiki_> 

Jo, je svébytná - dračí. To, že s ní Aštar vyjebal, že jí andělé nezaručili, že lidi nebudou svině, že se mnohokrát příliš vydala v rozdávání předpovědí budoucnosti atd., to jsou samé kopance.
Myslím si, že ta vazba Aštar - Elena Danaan - relativní odpor vůči GF, potencialita zrádné infiltrované kliky vůči GF, plus její příklon k dračím aspektům, jsou podezřelé.
Ne ovšem tak podezřelé, aby si zasloužila hon na čarodějnice. Myslím si, že je v rámci své osoby dostatečně průhledná, že poskytuje dost informací o sobě a naplňuje tak možnost, ať si každý dle své intuice a zkušenosti rozhodne sám.
Sama se tak taky chovám - snažím se poskytnout reálný obraz toho, co zažívám.

A Válkové odpor ke GF mohl být taky podmíněný moji aktivitou v jejích diskuzích, protože já jiný pojem nepoužívám. A svými postřehy jsem ji mohla v mnohém znejistit a donutit se vymezit. Kupř. jsme se dost rozcházely v osudu očkovaných. Ona se za ně chtěla modlit, já je poslat do haj..háje.


<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > Kiki_> Je to možný. Mě přišlo že se úplně zbláznila. Fotky lidí a info jak přispívají planetě? To už měla na sobě inflitraci.

Já už jsem na něj měla koupené věci, ale pak mě to odradilo.

To je sluníčkařská blbost. To tvrdí furt všichni jak se to všechno změní, ta politika apod. ale zároveň vám tvrdí jak máte dřít. Takže ono samo se to změní takže nic nedělejte, ale vlastně jo i dřete? To je protiřečení.

Já nejsem ani zastánce toho, jak musíš dřít a snažit se a pracovat ježiši HLAVNĚ PRACUJ!!! Hlavně probouzej, bud progresivni a neco delej. Úplná temná agenda v rouchu světelném.

Jako určitě práce na sobě důležitá je, ale ta propaganda...bože :D Nevím, jstli to Válková razí, nesleduji ji aktivně.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ono se vlastně ta nevraživost vůči mě na IZ rozjela v září, kdy tam jedna paní vytáhla, že se musíme určitě sejít, což já jsem určitě nechtěla.
Jsem šílenec a ne nějaká pokrytecká uměřená paní a taková setkání mě unavují. Místo toho, abych našla dalšího šílence, co jede v tom stejném, jsem byla nucená k setkání, které jsem nechtěla.
Tak jsem to odmítla, nejdřív obratně a slušně, pak méně obratně a slušně s náznakem, pořád naléhala, že uděláme setkání IZ, já nechtěla, tak se baba asi urazila.
Pak už to tam šlo z kopce.

Lidi jsou šílení uctívači a pokrytci. S takovým materiálem se nedá nic pořádného udělat.
Vznikne dobrá virtuální debata a diskuze a okamžitě to musí nějaká iniciativní pani ničit naléhaním na osobní setkání, kde si budeme chválit světříky a ptát se na domácí mazlíčky?

Holt, experimentální duch není pro každého.
Upřímně, jsem ráda, že už v těch diskuzích nejsem, protože čekat, jestli to je nebo není libo Silvii mě unavovalo a budovat nějakou hodnotu na cizím území se nevyplácí.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.6.2022 > Astearra> 

Typově jsme asi těm Plejáďanům nejblíž, i psychickou výbavou. Věřím, že budeme v budoucnosti hodně spolupracovat.
Jsem na ně docela zvědavá, i na ty ostatní rasy. Nejblíž jsme jim, určitě nás mají hodně co naučit.
Pokud mezi ně byla infiltrace, tak se to vyřeší, oni budou zase o něco chytřejší.


<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak samozřejmě, že jsi neměla odezvu. Ona totiž jede hlavně sama na sebe na svoje já a svoje schopnosti a co já dávám a sděluji. Když někdo jako ty, resp. ty, která máš tu zkušenost a to si piš, že ona to poznala, tam rozvíříš diskuzi, tak se do toho raději ani nezapojí. To je to její ego. Kult uctívání jí vyhovuje i když tvrdí, že ne. Nedej bože aby měla pocit, že jí chce někdo zpochybnit diskuzí.

Ty jsi pro ní konkurence, chápeš? Ona si "spolupráci" nejspíš představuje jinak. Proto taky dělá sama. S holkou se kterou začínala se "rozešly", na příznakách není. To bylo ale vtipný, dokázala Avu slušně sundat :D Tam ale Silva byla ještě celkem v pohodě to ego mi přišlo ještě v únosné míře, i když své já měla silné. No a když tvrdí, že je beran, tak beran je znamení "já jsem" a musí se učit "my jsme".

Chápu tvůj záměr, proč jsi tam psala nicméně u ní je to zbytečné. Na to přeci není nic nepochopitelného ne? To je úplně jasný, kult uctívaček, typy, který se slepě řídí někým jiným, jak říkáš ty "děkuji Silvi viděla jsem světlo, pálili jsme s draky elonovo vláčky, probouzeli draka..." bože jak mě tohle vytáčelo!!!!! To víš, že jí to taky nebude, protože ona má ty schopnosti a pouze ona si určuje kdo je jich hoden taky. Když s nimi měla jít nějaká holka probudit draka, tak jí odsuzovala ale pak zjistila,že je dobrá. Prostě ego jak sviň. Přeci by si tam nenechala někoho jako jsi ty aby jí to tam "nabourával" ona nejede na tým, možná si myslí že jo ale její představa je odlišná než ta tvoje.

Solitér co jede na sebe k sobě takovvého člověka nechce. U tebe je jasně znát, že víš hodně, prošla jsi si hodně věcmi. No a ještě k tomu jsi byla taky ve válkách, to už by Silvy ego nedalo nejspíš vůbec. Ba naopak myslím si, že je dobře, že tě vykopli, bůh ví jaký by ot na tebe mohlo mít psychický vliv vzhledem k Silvy přístupu ohledně válek apod. Navíc máš velký vykřičník u všeho dračího (pochopitelné na základě tvých životů) to už samo jde v rozporu a ty energie se vždy navzájem poznají.

Jsem ráda, že p. Borovská na tebe upozornila ve videu a že jsme se sem dostali. I když je nás pár, s námi teď diskutovat můžeš a my s tebou také a rádi. Nemusíš v tom být úplně sama.

Podle mě ty jsi válečník, který zvládl svůj úkol bravůrně. Chápu tvoje vhledy, možná máš i určitý pocit syndromu vyhoření, ale prosím snaž se tím nenechat strhnout, je to těžký jak prase, ale ty jsi na správný cestě a na dobrý cestě vážně. Chápu tvoje pocity, být v tvé kůži taky bych je měla, nicméně vidím ty věci z jiného zorného pole a to neznamená že jsou lživé a opravdu věřím v to, že jsi na správné cestě. Horší by to bylo, kdybys kráčela tím co Silva, aspoň co se dle mého názoru týče. No jí chrání její ego, ty máš GF a máš i nás.
<reagovat 
 Kikimora (Stálý) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Já nechápu, že nechápeš to zabanování. Podle mne je to zřetelné.😉 Ona ke své práci potřebuje energii, její energie neni totiž dostačující. Ale nepotřebuje otravy co mají zážitky a přemýšlí, nedej bože mají jiný názor. Na to nemá čas ani náladu. Nikdy si nebudeš mít s kym povídat na takovýchto webech. Tam vydrží jen zakomplexovaní lidé, co hledají svoji "vyjímečnost". Jsou to hlavně ženský, co se pasují do role čarodějek. Pro ně je jasný ukazatel, že jimi jsou, to že to s nimi "rezonuje" a líbí se jim to. Mě už to přijde fakt tak trapný a únavný. Já si třeba nebudu hrát na nějakého chanelera, protože jím prostě nejsem a přijde mi to v pohodě, prostě tak to je a basta. Neřešim. Ale tam najdeš lidi typu co říká Dušek "musíš to někam dotáhnout, být někdo"
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 16.6.2022 > DELTA 2> Jojo tam ty první útoky byli reptoši, ty lodě jsem viděla až po nějaký době, ne hned právě. A že jich bylo...
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> V tom tě chápu netřeba více slov k tomu. To máme společné já se taky takhle nerada scházím, navíc když citíš že to není správné, tak se tím máš řídit. Aspoň se ti to vše odhalilo.

No přesně :D ježiš já ti tak rozumim,taky to absolutně nedávám, to vyloženě ubíra energii :D světříky a mazlíčky no přesně prostě :D :D :D

Co přesně myslíš tím experimentálním duchem?

Silvii mě unavovalo a budovat nějakou hodnotu na cizím území se nevyplácí.- přesně buď to vidí anebo ne. Když ne tak ciao adios zdar :D :)

<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jo to asi jsme no. Mě je tedy nepříjemné to mainstreamové Plejáďanství, každá bloncka to propaguje a všichni jsou blonďatí a vysocí a nevim celkově ta milísková propaganda mi úplně není prostě.

Plejáďané a Lyřané, jsou namíchaní i nenamíchání je v tom až guláš. Nicméně souhlasím s tebou. Dává to i smysl, máme nevyřízené účty.

Napíšu o víkendu ten článek, je to takové hodně spletité.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.6.2022 > Astearra> 

Co se týká odezvy, doufala jsem, že ještě někdo další přijde, že se někdo chytne. Nestalo, nakonec jsme se tam bavili já, dva chlapi, z nichž jeden byl krajně podezřelý, šílený spekulant a skeptik, jedna ta paní, co se nakonec urazila a terorizovala tichem, což nesnáším, urážlivé neodpovídající entity fakt i nenávidím a jedna paní láska, která za světlo a lásku bere 2,500 na hodinu. Takže "kvalitka" :-D
Máš pravdu, že jsem ji tam vlastně přišla dělat konkurenci, já jsem fakt idiot, myslela jsem, hraniční doba, hraniční vjemy, graduje věk, přichází přelom. Tak teď je ta chvíle, kdy jde ego a business stranou, tzn. jsem s tím pojetím, že jsem konkurence, vůbec nepočítala.
Asi toto dokáže provozovat jen Drak, chtít být v takovou dobu ta vůdkyně, která bude uctívána. Protože ostatní ti vyvolenci nejsou, to je jen pro vyvolené. Musím se smát, jak jsem byla pitomá :-D Dnes už si připuštím, že bůhví o co jde, o tajné armádní projekty, intervenci zlých ras, nakonec to třeba dopadne nastolením NWO. Ač tomu až tak nedávám, pořád tady ta negativní verze možná je.
Třeba jsme obě hráblý, ale já mám strach ze své duševní nemoci dělat umění a brát za to prachy, chci mít čisté svědomí. Nejsem žádná dominantní furie a miluju svobodu. Někdo je holt jiný. Bůhví, kde je pravda.
Tenkrát mě ale ani nenapadlo, že většina těch poflakovaček tam má mimozemšťany na háku a vlastně na ně až tak nevěří a ani jim o kontakt s nimi vůbec nejde a dokonce, že jim to překáží při honění svých duchoumů. A civilizaci a problém s NWO mají taky na háku.
Zato mají neustále slzy v očích a pláčou, když čtou kýčovité halucinace.

:-D Jo, to jsou zkušenosti, které člověk asi musí získat.

Pořád jsem z této záležitosti hodně nervozní, protože jaksi chybí potvrzující nezávislé stanovisko. Já jsem jedna, pak je Válková a pak nic. Všechno je načtené, všichni to mají od někoho.
Společnost mlčí, věda lže, armádní projekty jsou tajné, svědkové s touto telepatickou mimozemskou záležitostí nejsou.
Vlastně i v těch diskuzích jsem nenašla nikoho dalšího, je to svým způsobem velice znepokojující.
Já mám jeden pohled, jeden názor, systém, jak jsem ho pochopila. Ale to je všechno vycucané z prstu, když to tak řeknu, pokud se nenajde další člověk, který to má nezávisle na mě podobně.
Ideální by bylo, kdyby toto utrpení přeťal přílet GF, to je jasné.






<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 15.6.2022 > Astearra> 

Jo no, Válková je v tomhle dost nejednoznačná, myslím že PřilítliMimozemšťani to popsala úplně nejlíp, že ani já bych to do slov nedala lépe, ale takhle nějak to bude - prostě šedá přestupně inkarnační postava. Na jednu stranu dobře že jí máme, na druhou ještě taky asi nemá hotovo a má si tu pár věcí sama ujasnit.

Já si ten generátor neodpustila, protože hlavně jsem pracovala s krystaly už předtím. A i když nemám přímé vzpomínky, tak mám pocit že jsem to zařízení "poznala", nebo respektive jsem nacítila že je mi známé. Dost podobné je to s léčivými domy, kde se používaly krystaly a frekvence barev, to do mě vklouzlo tak přirozeně na používání, že nemám prostě pochybnosti že si nesu z minula. Nemám jakoby napojení otevřený abych si mohla sama takové věci stáhnout (když byl moc velký bordel tak jsem si to zavřela sama a mám pocit že to udělali i některé jiné bytosti právě z důvodu ochrany, jedna se k tomu přihlásila později v takové konstelaci, jsem jim za to vděčná protože tou dobou jsem neměla vůbec vyčištěné strachy a programy a jednoznačně bych se z toho zcvokla, a v mé blízkosti byl reptík který byl připraven po mě skočit ve fázi kdy bych jako Alenka zrovna padala tunelem).

Takže u mě je asi fuk, kdo tenhle vynález předával, i kdyby byl nějak nebezpečně upravený, dovedla bych si ho asi přizpůsobit. Jeho upgradovaná verze mě v podstatě napadla ihned po postavení - 3 koule místo 2, i kdyby to Válková sama nezmínila, po čase bych to tam přidala sama, jenom co si tělo zvyklo na tu frekvenci.

Nevíte náhodou z jaké civilizace ten generátor pochází? Jen tak pro zajímavost, myslím že Válková to neřekla, asi možná Atlantýda ale ti si to asi taky odněkud přinesli ne?
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter