Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Revival analfagota + jfj
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 12.6.2022 (08:20:54)
Dovolte, abychom se představili...

Dlouhodobě sledujeme na netu Analfagota a Juliána.
Jsme jejich neoficielní Fan club (zatím neoficielní) a vše co zde uveřejníme je se souhlasem obou umělců.

Nechceme se tzv. odkopat na první dobrou a tak vám to budeme dávkovat. Uvedeme mnoho fotek z jejich životů i představení, úryvky jejich básní, které dle nás jsou perlami poezie, celé básně jen výjimečně a když, tak jen ty starší z literárních webů, kde již tito autoři nepřispívají...

Máme k dispozici v podstatě celé dílo našich oblíbenců, 100% vše již různě publikované + jsme od jfj obdrželi darem kompletní trilogii DS, avšak zdůrazňujeme, že dodržíme autorská práva a nezveřejníme nic, co by autoři nechtěli! Přesto se máte na co těšit!

Dnes uveřejníme foto, které jinde nenajdete, dokonce ani v knize, která se těto slečny hodně dotýká...

Trilogie Duše sebevrahů je prošpikována mimo jiné životní láskou jfj Míšou...

z básně Kováři mého srdce...

Kováři mého srdce,
bijte na poplach!
Bijte jak šílení!
Že zůstal jsem tu sám, tak sám,
že srdce zkamení!

Jak balvan padám do propasti,
jak vyvrženec z rodné vlasti,
zlá samota už není klam,
k Bohu se modlím, unikám!


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 12.6.2022 > Ahoj, tak doufám, že ty rozjívený nahatý ženský ze včerejška sem nedáte!
My to s Jaromírem bodovat nebudeme, takže asi jen Bohuňa, jestli se tedy už posunula ze třetí třídy ZDŠ-i když v Maďarsku se to asi jmenuje trojročná jednotřídka pre cigáňou.

Hlavně vopatrně, nezapomeňte, že Bohuňa má nejspíš větší archív než vy, a.
<reagovat 
čtenář Revival čtenáře - 12.6.2022 > Super! Jen tak dál!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.6.2022 > Hallóóó! Hlásím, že zítra z rána, asi tak od 6 hodin začíná Velký flám! V horoskopu říkají, že zazářím!
No, tak pak nechoď do casína, že...

Sháním nějakého chábra, nejlépe pak ženu, která vydrží víc než Anál! Ten totiž nevydrží nic!

Mé požadavky jsou... čtyřky... dělám si srandu, teď vážně - hledám sparinga, který umí naslouchat mým hlubokým myšlenkám - čím víc alkoholu, tím jsou hlubší... která je ochotna se smát mým chlupatým historkám vlastním i přejatým od Národních umělců,
která mě nebude peskovat, když na otočku, či na číslo vsadím 600 kačerů nebo 30000, nebude mě kopat pod stolem a šeptat, že jsem se zbláznil a co všechno by si za ty prachy mohla koupit, která "umí" a především je ochotna pít alkohol, ale na druhou stranu zná svoji míru a nebude se válet po stole, kolemchlastajících, zemi atd. jak to dělá Anál a Karel Staněk.

Já samozřejmě chápu, že mé tempo nevydrží nikdo na světě, ani toho nežádám, sám totiž svoji míru neznám dodnes. Dále, která mě pustí ke slovu, neb kvůli tomu abych si pokecal a vyřešil všechny problémy světa chodím mezi lidi, jsem trochu sobecký, asi jako Karel Kryl, prostě to mám stejně ve společnosti... a hlavně, a to bych chtěl zdůraznit, která mě po víně nebude chtít znásilnit! Což tedy úplně není případ Anála! vtip!

Tak jestli se tu nějaká odvážná nachází, ať se mi ozve do zpráv, samozřejmě že finance jdou za mnou a bonus není vylouč, neb, casino je štědré ke štědrému... jfj

ps-ať je připravena na plachého ostýchavého introverta, který se v přímém přenosu změní v monstrum sršící humorem, které už nelze zastavit!
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 13.6.2022 > A je toto členstvo v Juliánovej partii a fanklube niekým platené?
<reagovat 
Čtenář - 13.6.2022 > A je toto členstvo v Juliánovej partii a fanklube niekým platené?
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 13.6.2022 > ano, je to placené samotným juliánem a to přednostním právem na jeho poezii a zaručeným místem na jeho ojedinělá vystoupení. Jestli chceš, můžeš nám taky zaplatit, u tebe bychom ocenili šušňáky.
<reagovat 
Čtenář - 14.6.2022 > zas to hovado. fuj totem, fuj!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter