Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
LORINSER
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 2.7.2022 (13:28:18)
krásný úryvek z básně Fouknout a Juliánův Lorinser, který by i dnes, po 25 letech od této fotky, byl jedním z nej aut v ČR a rozhodně nejrychlejším... ještě poznámka-je to focené před Juliánovou Štvanicí, tedy diskotékou, kterou v té době vlastnil, jako mnoho jiných radostí...

Jak jsme se dozvěděli, tak Juliánovi zemřel kamarád ing. Holub, tak to je nám líto... drž se, brachu.


V úvozech pokácené stromy
- podél cest,
aleje lásky uťaté mají ruce,
a já, jak Sisyfos se snažím život ztéct,

vždyť svíce má tu stále ještě bliká,
svítí i mojí vnučce,
toť na jednoho dost!

~

Pro mě byl život jako klec,
přec všechno, co mě tlačí,
pro co má duše vzlyká,
lze sfouknout jako svíci.

Na světě, jako vetřelec,
poslouchám trylky ptačí...
Tak, co je komu do toho,
co tím chtěl básník říci.

~

Stačí jen nadechnout se
a do trombónu fouknout,
a nebo rozloučit se…

či bez zbytečných vytáček
jak zvíře zmizet v lese
a na smrčku se „zhoupnout!“

Nebyl to tady žádný skvost!
… návštěva světa skončila…
Já nechtěný byl host!


ps-snažili jsme se tu juliánovu svatozář vymazat, ale jak vidíte, nepovedlo se, přemýšlejte o tom...


Poznámky k tomuto příspěvku
Palach (Občasný) - 2.7.2022 > krásná báseň a autíčko ňuf ňuf
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 2.7.2022 > jedna dvě, mystikus si už pro tebe jde
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 2.7.2022 > a to je zase kdo?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.7.2022 > ty výfuky a přední maska byly zlaté, auto mělo mraky tzv. týfů, extra zvláštností, ale jak nejsem technický, tak na spoustu vychytávek jsem přišel až při prodeji, což se mně stávalo běžně u aut!
Bylo v té úpravě Loriner snížené, to hodně, nemohl jsem na spoustě míst, třeba v garážích ap. parkovat, protože jsem dřel spodek, mělo další úpravy karoserie, ale z mého pohledu nebyly velké, hlavně ta firma se zaměřuje na motor a tam vám moc neřeknu, co si pamatuju, tak 100 myslím za 3,2 vteřiny, max 320-skutečných 320 jsem s tím jel a běžně jsem jezdil 280, to nebylo vůbec patrné pak už jsem se bál a když sis uvědomil, že v normálním provozu, tam někdo může vjet, třeba 150km/hod, protože si myslí, že je CHirón, nebo zvíře, nebo díra na dálnici, tak ti hrůzou slezly ponožky a to myslím doslova, ale já nad těch 280 jezdil jen v 5 promilích, takže jsem byl celkem v klidu...
400 koní, kolik mělo válců už nevím, prostě, když jsem to přivezl na nějakou výstavu, tak se seběhli znalci a fandové a já nestačil zírat, co že to všechno má! V té době měl podobné, ale horší, Michael Jordan a ještě nějaký herec, už nevim... prostě jich v téhle úpravě bylo 10 na světě. Mně bylo řečeno, že to bylo na objednávku z Japonska, ale udělali prý omylem volant na Evropské straně... nevím, z Německa ho dovezl specialista pan Holubovský asi za 320000 dolarů, což bylo cca 7,5 mil kačerů, takže, nekup to, že jo, Bohuno! Ale klídek, už jsem chudší než ty... kdybys požádala socku, tak ti třeba půjčí 9999 kačerů na moji trilogii, tam se dočteš zajímavé věci, tedy kromě 400 básní, ale těm ty bohužel nerozumíš.
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 5.7.2022 > Nerouhat se
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 11.7.2022 > Peslov> No, to je hezká fráze, ale prázdná!
Jak dnes píšu na Písmáku o Ďáblu... já se rouhám celý život a počítám s Peklem. Bům mě opustil již ve 4 letech a dával mi ochutnat jen to nejhorší ze života, tak jsem se přikulil k Ďáblu. Ten plní všechna má nevyřčená přání na počkání a občas se bojím, koho zas "popraví", když mi ubližuje! Funguje to až tak, že kolem mě padaj lidi jak hrušky a nemá cenu MU říkat, že takhle dalece jsem to nemyslel!
Chápu, že tomu lidé nevěří, ale je to tak, třeba o tom někdy napíšu podrobnosti, možná jsem to rozepsal v trilogii, už nevím...
Takže, prázdné fráze, citáty a pověry na mě neplatí, já říkám pravdu (svojí) Bohu i Ďáblu, takže u lidí to beru jako přirozenost. A pak taky, jak píšu ve Vymahači duší...

Jsa vymahačem duší zrazen;
pro mě Bůh s Ďáblem jedno jsou,
bez naděje každý muž blázen!
Zůstává sám, kdož bloudí „tmou“...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter