Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kamarádi jfj
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 11.7.2022 (15:45:19)
„Ten mrtvý už se nepídí,
zahodil světský pin;
dal vale orgiím.

Já k stáru vidím do lidí,
už nežiji, jen sním…
Těm mrtvým závidím!“


Poznámky k tomuto příspěvku
Palach (Občasný) - 11.7.2022 > škoda jich!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 11.7.2022 > anál Hlína - 10474
jfj Mí mrtví - 10863

tj k 11.7.2022
<reagovat 
Čtenář - 11.7.2022 > úryvek z básně Mí mrtví... na Totemu nejčtenější, pokud vím...
<reagovat 
 Revival Anála+jfj (Občasný) - 11.7.2022 > čtenář> přesně! Báseň Mí mrtví se nám líbí, ale už se třeseme na nový Národ. Když vidíme Juliánovi poslední ostrý básně jako Odpouštím vám, tak čekáme co přijde.
Anál dostal od Juliána výzvu, aby ji předělal, zatím nereagoval...

<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 11.7.2022 > Revival Anála+jfj> já to vidím! Díval jsem se na tu báseň, nějak mi to nejde a musím souhlasit s Juliánem, že to nebude jednoduchý to převést do rýmu, natož pravideknýho, jsem sám zvědavej, jak si s tím poradí, prý už na tom maká...

Co se týče tý "ostrosti", tak se moc netěšte, on má tuhle básničku v knize a má ji za takovou vlastenecky stěžejní, takže ji určitě nebude kazit nějakými sprosťárnami.

A ještě k fotkám, já jsem to nezažil, ale to musela bejt silná trojka, když vyšli do podničku, jak říká jaromír... i když on píše, že vždycky byl "až třetí", že holky ho prý poznávali z tv, ale nevěděli odkud!
Pokud já vím, tak byl jako 2 letej v nějakém filmu pro pamětníky, 6 letej snad v americkym filmu s Peškem, jak běží v Letenských sadech, pak už jako dospělej ve filmu Den pro mou lásku, jo a taky ve Vlaštovce, takže holky prostě byly jen nadržený, ale i třetí je lepší než mimo mísu, nebo spíš mimo grupku!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 11.7.2022 > analfagot> makam na tom, zatím nebudu mazat tu starou verzi pro porovnání... ještě tam mám asi dvě strofy, kde si nejsem jist, jestli je mám nahradit pravidelným rýmem, jednak, protože se mi líbí tak jak jsou a pak, chtěl bych tam zanechat alespoň část toho "mého" rýmu, třeba jen na ukázku, nebo abych zmátl "kritika".
Anále, jde o to se rozjet, třeba opravit jen jednu strofu někde uprostřed básně, pak další a když už jich bude 5, tak ti to nedá a opravíš je všechny, a co se týče té zmiňované OSTROSTI slov, tak máš pravdu, mně tam jdou samy, ale nedám je tam, jsem slušný "básník".
Teď zas Bohuna neví, jestli si z ní dělám špundus... a ještě nikdo mi neřekl, jak se sem vkládá smajlík!!!?
<reagovat 
Čtenář - 14.7.2022 > Taky vám kamarádi posílaj zprávy na vlastních podepsanejch fotkách? :))) Alkáču, ty máš dost.
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 14.7.2022 > už nefetuj, meleš hovna!

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter